• Anonym (gift men tillgänglig :))

    Killar: Om en gift kvinna flirtar med er..

    Vad tänker ni om en gift kvinna flirtar med er? Skulle det störa er att hon är gift eller skulle ni flirta tillbaka om ni var intresserade? 

    Hur är moralen där ute bland er män egentligen? :) 

  • Svar på tråden Killar: Om en gift kvinna flirtar med er..
  • Mr K69

    Man kan få höra mycket på en toalett som är både för herrar och damer. Satt på toa när två kvinnliga väninnor/kollegor kom in och började prata. De pratade lite om att det var längesedan det blev ligga för den ena. Efter ett tag sa hon att hon att det rinner till så när hon pratar med mej. Jag gick ut efter en stund och förbi dem och gav dem ett leende och en blink. Kan säga att det är lite "ansträngt" att mötas nu efteråt men jag bara njuter.

  • Anonym (gift men tillgänglig :))
    Mr K69 skrev 2019-04-30 15:45:31 följande:

    Man kan få höra mycket på en toalett som är både för herrar och damer. Satt på toa när två kvinnliga väninnor/kollegor kom in och började prata. De pratade lite om att det var längesedan det blev ligga för den ena. Efter ett tag sa hon att hon att det rinner till så när hon pratar med mej. Jag gick ut efter en stund och förbi dem och gav dem ett leende och en blink. Kan säga att det är lite "ansträngt" att mötas nu efteråt men jag bara njuter.


    hahaha gör en kul grej av det och låt det rinna till ordentligt! :)
    Stackars tjejen hahahaha
  • Mr K69
    Anonym (gift men tillgänglig :)) skrev 2019-04-30 15:48:05 följande:

    hahaha gör en kul grej av det och låt det rinna till ordentligt! :)

    Stackars tjejen hahahaha


    Ja gissa om man utnyttjar situationen som blivit. Tror dock att det är roligare att flirta än att gå från ord till handling. Brukar vara in till hennes kontor ibland bara för att distrahera henne. Kan säga att det inte bara är tipex som luktar där ibland.... eller så är det bara jag som inbillar mig.
  • Anonym (gift men tillgänglig :))
    Mr K69 skrev 2019-04-30 16:03:31 följande:
    Ja gissa om man utnyttjar situationen som blivit. Tror dock att det är roligare att flirta än att gå från ord till handling. Brukar vara in till hennes kontor ibland bara för att distrahera henne. Kan säga att det inte bara är tipex som luktar där ibland.... eller så är det bara jag som inbillar mig.
    haha va e det som luktar då? 
  • Mr K69
    Anonym (gift men tillgänglig :)) skrev 2019-04-30 16:07:43 följande:

    haha va e det som luktar då? 


    .... inte heller överstrykningspenna i varje fall...
  • Anonym (gift men tillgänglig :))
    Mr K69 skrev 2019-04-30 16:43:04 följande:
    .... inte heller överstrykningspenna i varje fall...
    vad luktar då? :) 
  • Nickenamn01
    Anonym (gift men tillgänglig :)) skrev 2019-04-30 15:39:00 följande:

    hehe vart bor du då? fråga på bara ;) 


    I hufvudstaden, själv? Hade velat vara lite mindre offentlig med mina frågor
  • Anonym (Alf)

    Ignorerat, har ett stort förakt mot otrogna.

    Nu hade du förvisso ett öppet förhållande vilket gör det hela helt okej så beror ju på om man vet om detta innan.

  • Tom Araya
    Anonym (gift men tillgänglig :)) skrev 2019-04-30 12:59:20 följande:

    Vad tänker ni om en gift kvinna flirtar med er? Skulle det störa er att hon är gift eller skulle ni flirta tillbaka om ni var intresserade? 

    Hur är moralen där ute bland er män egentligen? :) 


    Oskyldiga flirtar utan vidare avsikter har jag inga moraliska värderingar om.

    Vet jag att hon har en man så tar jag inte sådant på allvar.
  • Anonym (C)
    Anonym (/) skrev 2019-04-30 13:02:07 följande:

    Då ingen kvinna någonsin flirtat med mig (vad jag vet i alla fall) skulle jag bli jätteglad och flirta tillbaka. Men det betyder inte nödvändigtvis att jag skulle ha förhoppningar om sex, bara flirta för att det känns kul och bra. Vad som händer sedan återstår att se.


    Snack! Du skulle hoppas på att hon skulle ta din oskuld.
  • Snoggen

    Jag skulle flirta tillbaks men inte lägga så mycket värdering i det. Är iofs väldigt spännande om hon är gift eller i förhållande, det förbjudna så att säga. Jag skulle inte leka moralpolis om hon skulle ta det längre. Väldigt attraktivt med gifta kvinnor. ????

Svar på tråden Killar: Om en gift kvinna flirtar med er..