• Sgtwolf

    Hur fixar jag bästa ligget för honom?

    Anonym (Filippa) skrev 2019-05-13 13:22:54 följande:

    Har planerat träff i helgen med en kille jag haft ett intresse av länge. Grejen är att han dels är 4 år äldre än mig (Jag 19 och han 23) och även väldigt erfaren. Han verkar ha ganska höga förväntningar och såklart vill man ju briljera så att intresset bibehålls från hans sida. Så killar, vad är erat drömligg? Från början till slut liksom, finns det någonting som ni tänder extra på eller som bara är allmänt nice? Tjejer, vad är era bästa moves? Fattar att det är individuellt, men alla tips uppskattas


    Var dig själv, gör det du gillar!

    Annars är du "bara" en utnyttjad sexdocka så länge han återkommer......

    Sälj aldrig ut dig själv för att vinna uppskattning. En bra partner väljer dig för den du är. Gillar killen inte vem du är men gillar den du låtsas vara, då tvingas du att leva i en livslögn och ge avkalla på vem du är och kanske tom acceptera rena övergrepp. Bara för att han inte ska dra vidare.

    Gillar en kille inte den du är och vad du står för/gillar, då ÄR det bättre att låta han gå till någon annan så du kan hitta den som gillar dig för den du är.
  • Sgtwolf
    Tom Araya skrev 2019-05-17 01:15:46 följande:

    Håller med och lägger till att hon vågar tala om vad hon själv vill.

    En sexuellt bejakande tjej som dessutom kan uttrycka sin egen vilja är tändande.


    +1 på den.
Svar på tråden Hur fixar jag bästa ligget för honom?