• Bondi

    Du tjej, varför gillar du 6ting?

    Hejsan,

    Min erfarenhet är att 9 av 10 tjejer gillar 6ting och oftast det också framför visuell upphetsning. Stämmer det och varför är det i sånt fall så? Jag är nyfiken och hoppas på ärliga svar...

  • Svar på tråden Du tjej, varför gillar du 6ting?
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-05-17 16:31:26 följande:

    Just nu har jag en jag träffar. Hade varit trevligt annars.


    Det låter rimligt, allt du skriver. :) Ja, det är jag säker på.
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-05-17 16:31:26 följande:

    Just nu har jag en jag träffar. Hade varit trevligt annars.


    Det låter rimligt, allt du skriver. :) Ja, det är jag säker på.
  • Smecker

    Varför prata om det när man kan göra det? Känns som ett trist substitut.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-05-17 16:31:26 följande:

    Just nu har jag en jag träffar. Hade varit trevligt annars.


    Det respekterar jag. Ändrar du dig och blir nyfiken, får du gärna höra av dig. Trevlig helg.
  • Anonym (Kvinna 40 plus)
    Gaskarl skrev 2019-05-17 17:19:12 följande:

    Det respekterar jag. Ändrar du dig och blir nyfiken, får du gärna höra av dig. Trevlig helg.


    Absolut. Trevlig helg
  • Anonym (Hmmm)
    Smecker skrev 2019-05-17 16:59:42 följande:

    Varför prata om det när man kan göra det? Känns som ett trist substitut.


    Antagligen för att de har en partner hemma och de inte vågar ta steget fullt ut och vara fysiskt otrogna.
  • Anonym (Kvinna 40 plus)
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-05-17 18:14:49 följande:

    Antagligen för att de har en partner hemma och de inte vågar ta steget fullt ut och vara fysiskt otrogna.


    Kan bara svara för mig.

    Är jag singel så sexchattar jag helst , jag ligger inte runt rent fysiskt.

    Är man upptagen sexchattar jag inte med andra.
  • Anonym (...)

    För då kan man lägga ifrån sig telefonen och slippa ligga med fanskapet. Lite uppmärksamhet räcker.

  • Anonym (så hett)
    Smecker skrev 2019-05-17 16:59:42 följande:

    Varför prata om det när man kan göra det? Känns som ett trist substitut.


    För mig är det precis tvärtom. Jag älskar den sensuella inlevelse och fantasibiten med att sexta. Otroligt mycket mer spännande och oförutsägbart än att ha sex. De män som har haft gåvan att skriva lockande och intressant och bygga upp stämningar har inte varit lika roliga irl. Att få uttrycka sina fantasier i skrift har sällan med verkligheten att göra utan är ett ypperligt sätt att få öva sina sinnen och sin sensualism:)

  • Gaskarl
    Anonym (så hett) skrev 2019-05-17 18:56:12 följande:

    För mig är det precis tvärtom. Jag älskar den sensuella inlevelse och fantasibiten med att sexta. Otroligt mycket mer spännande och oförutsägbart än att ha sex. De män som har haft gåvan att skriva lockande och intressant och bygga upp stämningar har inte varit lika roliga irl. Att få uttrycka sina fantasier i skrift har sällan med verkligheten att göra utan är ett ypperligt sätt att få öva sina sinnen och sin sensualism:)


    Så är det absolut.
  • Bondi

    Roligt att några delade med sig....jag kan själv säga att jag tycker det är rätt trevligt med en likasinnad tjej...man kan liksom ta ut svängarna lite mer...

Svar på tråden Du tjej, varför gillar du 6ting?