• Bondi

    Kvinnor i förhållande..är ni 100% trogna?

    Johanna1986 skrev 2019-05-17 22:53:31 följande:

    100%. Flörtar jag så flörtar ja med honom.


    Starkt...har ni varit tillsammans länge? Oftast där skon klämmer...
  • Bondi
    Anonym (Helena) skrev 2019-05-17 23:00:18 följande:

    Ja jag och min älskare oftast utomhus


    Alltså, ute i skogen eller??
  • Bondi
    Anonym (C) skrev 2019-05-17 23:03:31 följande:

    Ingen ågren. Har varit attraherad av mannen i fråga i flera år utan att agera på saken. Kämpat med avstånd etc och tänkt att attraktionen kommer att gå över av sig själv om jag härdar ut den men den har inte gjort det. Under denna vår har vi varit tvungna att jobba nära varandra och tillsammans. Har då insett att vi klickar på alla plan. Det är enkelt att umgås. En dag kysste han mig och då kände jag bara att jag kommer ångra mig om jag inte tar steget. Det enda ledde till det andra. Och jag njuter av härlig, kravlös närhet samt villkorslös och ömsesidig hängivelse till att ge varandra njutning och närhet.


    Låter ju faktiskt helt rätt..livet är kort och om allt klickar varför skall man då strunta i det...kommer bara ångra sig..

    Jag har en gammal kk där seder var helt makalöst...har så svårt att glömma henne och hon känner samma sak...båda går kring het gröt men känner att vi borde göra det...
  • Bondi
    Bondi skrev 2019-05-17 23:08:15 följande:

    Låter ju faktiskt helt rätt..livet är kort och om allt klickar varför skall man då strunta i det...kommer bara ångra sig..

    Jag har en gammal kk där seder var helt makalöst...har så svårt att glömma henne och hon känner samma sak...båda går kring het gröt men känner att vi borde göra det...


    Sexet...inte seder...;)
  • Bondi
    Anonym (Helena) skrev 2019-05-17 23:07:11 följande:

    Ja bl.a


    Känns som att du borde lära mig ett och annat....haha
  • Bondi
    Anonym (C) skrev 2019-05-17 23:19:38 följande:

    Fattade att du menade så. Det du skriver är anledningen till att jag inte känner någon ågren. Jag vet att jag hade ångrat mig om jag inte tagit steget. Å leva med den ångern skulle jag inte vilja.


    Du kan inte maila mig istället? Känner att jag behöver prata lite mer privat med dig..
  • Bondi
    Anonym (My) skrev 2019-05-17 23:24:03 följande:

    Ja, aldrig varit otrogen på något vis.


    Bra där...
  • Bondi
    Anonym (C) skrev 2019-05-17 23:29:26 följande:

    Om?


    Min situation och lite råd..
  • Bondi
    Anonym (Q) skrev 2019-05-18 05:04:44 följande:

    Ja till 99.9% Trillade dit en gång på en kurs jag var på.


    Gick du hela vägen då eller stannade det vid typ kyssar?
  • Bondi
    Anonym (missiloo) skrev 2019-05-18 07:24:33 följande:

    Flirtar, men få killar vågar ta steget. Skulle inte gjort det om det inte vore att jag lever med en man som aldrig vill ha sex, aldrig kramas osv. Jag är fräsch och snygg, kommer troligtvis att lämna honom.


    Jag förstår hur du tänker...om man inte får uppmärksamhet så kan man inte gå igenom livet utan det...
  • Bondi
    Anonym (E) skrev 2019-05-18 07:25:35 följande:

    Gör det!! Man lever bara en gång och rätt som det är har man blivit för gammal och förlorat sin chans att ligga med snygga män. När jag blir gammal och sitter på ålderdomshemmet kommer jag tacka mig själv för att jag levt fullt ut!

    Apropå bilen - vi har haft tur och har stora bilar, det har faktiskt funkat rätt bra i baksätet. Men visst, hade jag fått välja hade jag nog helst hållit mig till sängar.


    Precis så jag tänker...Jag ser faktiskt rätt bra ut och alltid snygga tjejer som flirtar med mig..hittills har jag alltid sagt nej men börjar undra om det är rätt egentligen.. rätt vad det är så är jag för gammal och mina "superkrafter" är borta...;)
  • Bondi
    Anonym (B) skrev 2019-05-18 11:38:07 följande:

    Har en älskare vid sidan om.


    Ok..som är i samma sits eller?
  • Bondi
    Anonym (83a) skrev 2019-05-18 14:04:25 följande:

    95% trogen skulle jag påstå.

    Skojflörtar lite på jobbet och har inget emot om en snygg kollega som jag har den jargongen med tex rör min rumpa när jag går förbi.

    Chattandet kanske är lite sexigt, typ vad vi skulle göra om vi var singlar, så länge som man är öppen med att det aldrig kommer hända.

    Bara sånt som ger lite bekräftelse, som faktiskt kan hetta upp förhållandet med killen.

    Kanske inte helt ok beteende, men helt monogama tror jag inte vi kan vara.


    Är beredd att hålla med dig....
  • Bondi
    Anonym (Sollan) skrev 2019-05-18 19:27:29 följande:

    Nej. 

    Två affärer och en handfull rent sexuella möten. ONS och något fåtal gånger med två män.


    Ångrar du dig eller skulle du rekommendera det?
  • Bondi
    Anonym (Sollan) skrev 2019-05-18 20:15:56 följande:

    Ångrar det inte. Inte alls. 

    Den ena affären blev jag ihop med, det var startskottet för att lämna ett ganska dåligt förhållande. Den andra motsatsen, fattade att mannen jag levde med då var den jag ville satsa på. Tror i efterhand att jag jämförde undermedvetet med något "sämre" och egentligen försäkrade mig om att gräset inte var grönare. Med det är skitsamma, jag lever i nuet.

    De rent sexuella grejorna fäster jag mig inte vid. Jag har aldrig haft för avsikt att lämna någon. Tror att de behövts där och då för att jag behövde känna mig attraktiv. 


    Ok..är det också vanligt i din bekantskapskrets?
  • Bondi
    Anonym (No) skrev 2019-05-18 21:51:01 följande:

    Jag ser mig som 100% trogen. Har absolut känt mig attraherad och dragen till andra men det utgår jag från att även min make har gjort/gör. Så länge man inte gör ngt med det så är tankarna ens egna :)

    Smsar dock mycket med några kollegor som jag blivit vän med privat och det är både män och kvinnor. Inget som min make inte vet om eller gör samma sak själv. Vissa skulle kanske tycka att det är att gå över gränsen, själv har jag aldrig förstått denna rädsla för kollegor.


    Jag har lite svårt för att man inte ens kan få göra det..man kan väl inte sluta leva helt bara för man har ett förhållande.. lite flirt skadar inte..
  • Bondi
    Anonym (Sollan) skrev 2019-05-18 21:39:07 följande:

    Fast det "samtalet" kan ju bli jobbigare än fullbordat faktum. Att säga att man behöver något vid sidan av är inte lätt att ta emot för en partner. "Du räcker inte till"? Så tänker jag i alla fall. 


    Nej, den är verkligen inte lätt. Tror inte många skulle uppskatta det samtalet faktiskt..
  • Bondi
    Anonym (Sollan) skrev 2019-05-18 21:09:38 följande:

    Vet inte. Vad ska jag jämföra med?


    Om dina tjejkompisar tänker lika..
  • Bondi
    Anonym (Sollan) skrev 2019-05-18 22:33:44 följande:

    Fast det är väl inget mått på om det är vanligt eller inte? Spontant säger jag att det är blandat bland mina väninnor. 

    Jag var fackligt engagerad när jag var yngre. Där var det fullt hålligång bland de flesta deltagare. Det var kulturen. 

    Där jag arbetar nu är det en hel del konferenser och väldigt lite sex och prassel. 

    Klasstänk? Medelklass och utbildning håller mer på sig än överklass och arbetarklass? Något som poppade upp just nu när jag tänkte efter, inte en fullskalig teori.


    Du kan vara på något där faktisk...har tänkt tanken själv..
  • Bondi
    Anonym (Isolde) skrev 2019-05-19 15:47:38 följande:

    Är det okej att din respektive gör samma sak bakom din rygg? Rätt vad det är så är hon för gammal och hennes "superkrafter" är borta...;)


    Berättigad fråga...om jag inte märker det så antar jag att jag kan leva med det...
Svar på tråden Kvinnor i förhållande..är ni 100% trogna?