• Anonym (TS)

    Hur kommer du skönast?

    Hur får du skönaste orgasmen?

    Oralsex, runk/smek, penetration m.m. Fixar du den bäst själv eller är det skönare ihop med en partner?

    Skriv gärna om du är man eller kvinna också.

  • Svar på tråden Hur kommer du skönast?
  • Anonym (Man 48)

    Själv. Är gift, visserligen skönt när frun suger av mig och ja får spruta ner henne. Men när jag leker själv så använder ja flera olika analpluggar, och fantiserar om gamla tjejkompisar. Spanar in dom på facebook.Då blir det ännu skönare och större sprut.

  • riboflavin

    Med min partner. Anal penetration i kombination med klitorisstimulans.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (japp!)

    Olika vad jag känner för..men några absoluta favoriter:

    Analt där partnern smeker klitoris

    Vaginalt utan någon annan stimulans...långsamt men ändå intensivt

    Oralt där partnern har sina fingrar i bowlinggreppet :) typ.

    Det här är med kk:n..ajdå, blev kåt nu bara av att skriva ner det..;)

  • Tom Araya

    Jag har oftast inte särskilt lätt av att komma vid någon form av sex alls, men när det väl går så är det allra skönast om hon suger igenom hela orgsam, den blir längre och mer intensiv då, blir så jäkla perfekt stimulans.

  • Anonym (Trans sex)

    Att som kille bli klädd i sexiga kvinnokläder och sen analt bli knullad med leksaker o flera kukar.. Bunden

  • Anonym (Mikaela)
    Anonym (TS) skrev 2019-05-19 16:24:36 följande:

    Hur får du skönaste orgasmen?

    Oralsex, runk/smek, penetration m.m. Fixar du den bäst själv eller är det skönare ihop med en partner?

    Skriv gärna om du är man eller kvinna också.


    Om en kille har kuken djupt i mig bakifrån och jag samtidigt fingrar klittan då jävlar åker jag långt.
    annars är det ju en hederlig vibrator som åxå ger bra skjuts.
  • Anonym (Man 48)
    Anonym (Trans sex) skrev 2019-05-20 04:07:17 följande:

    Att som kille bli klädd i sexiga kvinnokläder och sen analt bli knullad med leksaker o flera kukar.. Bunden


    Det där lät väldigt porrigt och väldigt skönt.
  • Xzx

    Att munknulla den jag är med och när jag kommer suger och slickar hon mjukt men ändå hungrigt på ollonet. Verkligen smeker satsen ur mig.

    Helt oslagbart!!

  • Anonym (Ann)

    Vaginalt sex bakifrån kan ge mig skrikande orgasmer om det är en bra älskare.

Svar på tråden Hur kommer du skönast?