• Anonym (Katrin)

    Från stor till liten

    Har varit tillsammans med en kille i nästan 4 år. Det tog slut och har nu träffat en ny man som jag varit med i snart ett halvår.

    Mitt ex var grov, ca: 15-16cm runt om. Min nya är normalutrustad men jag känner knappt av hans kuk.

    Har läst att att man efter ett tag anpassar sig, men det verkar inte stämma in på mig. Så himla trist att inte känna nånting.

    Har jag helt enkelt blivit uttänjd? Någon som varit med om samma och hur löste ni det? Har alltid gjort knipövningar, och det verkar inte hjälpa.

  • Svar på tråden Från stor till liten
  • Aliona

    Man blir inte uttänjd av sex - det är en tråkig och seglivad myt. Däremot är ju snippan olika stor, precis som kukar är olika stora. Ni får jobba på att hitta olika ställningar och tekniker där du kanske känner honom bättre.

  • Anonym (?)
    Anonym (Katrin) skrev 2019-05-26 08:00:21 följande:

    Inte spelar så stor roll? Jag säger ju att jag har problem att jag inte känner av min nya pojkvän som är mindre.


    Aliona skrev 2019-05-26 09:18:31 följande:

    Man blir inte uttänjd av sex - det är en tråkig och seglivad myt. Däremot är ju snippan olika stor, precis som kukar är olika stora. Ni får jobba på att hitta olika ställningar och tekniker där du kanske känner honom bättre.



    Hur gör man det med fungerande kommunikation?

    Om man säger till sin man att man inte känner något under sex eftersom som killen innan hade hästkuk som töjde ut en och därför nu vill hitta kompensationsmetoder för hans filande i vaginan så kan det säkert slå bakut.

    Jag skulle nog göra slut.

    Vad säger din man om situationen Katrin?
  • Aliona
    Anonym (?) skrev 2019-05-26 09:36:54 följande:

    Hur gör man det med fungerande kommunikation?

    Om man säger till sin man att man inte känner något under sex eftersom som killen innan hade hästkuk som töjde ut en och därför nu vill hitta kompensationsmetoder för hans filande i vaginan så kan det säkert slå bakut.

    Jag skulle nog göra slut.

    Vad säger din man om situationen Katrin?


    Eller vid ett väl valt tillfälle: Du älskling, jag älskar att ha sex med dig men ibland har jag svårt att känna dig så mycket som jag skulle vilja. Jag tänkte att vi skulle kunna ha lite kul och exprimemtera med olika ställningar och så. Vi kanske kan börja med ... (lägg till vad du vill)?
  • Anonym (Katrin)

    Ja, precis.. Hur säger man det på ett bra sätt. Som upplagt för att ge min i övrigt perfekta pojkvän huvudbry och dåligt självförtroende.

    Jag har inte tagit upp detta med honom.


    Anonym (?) skrev 2019-05-26 09:36:54 följande:

    Hur gör man det med fungerande kommunikation?

    Om man säger till sin man att man inte känner något under sex eftersom som killen innan hade hästkuk som töjde ut en och därför nu vill hitta kompensationsmetoder för hans filande i vaginan så kan det säkert slå bakut.

    Jag skulle nog göra slut.

    Vad säger din man om situationen Katrin?


  • Anonym (?)
    Aliona skrev 2019-05-26 09:49:42 följande:
    Eller vid ett väl valt tillfälle: Du älskling, jag älskar att ha sex med dig men ibland har jag svårt att känna dig så mycket som jag skulle vilja. Jag tänkte att vi skulle kunna ha lite kul och exprimemtera med olika ställningar och så. Vi kanske kan börja med ... (lägg till vad du vill)?
    Jag hade helt ärligt gjort slut med vilken tjej som helst som sagt det där till mig.

    Jag kan inte tänka mig något värre än att vara ihop en med en kvinna som när man penetrerar henne inte känner av en, det är ju totala motsatsen till det man tror händer i sitt eget huvud som man.
  • Aliona
    Anonym (?) skrev 2019-05-26 10:31:50 följande:

    Jag hade helt ärligt gjort slut med vilken tjej som helst som sagt det där till mig.

    Jag kan inte tänka mig något värre än att vara ihop en med en kvinna som när man penetrerar henne inte känner av en, det är ju totala motsatsen till det man tror händer i sitt eget huvud som man.


    Tråkigt att du känner så. Men är det bättre att hon inte säger något då och inte njuter av dig?
  • Anonym (?)
    Aliona skrev 2019-05-26 10:42:26 följande:
    Tråkigt att du känner så. Men är det bättre att hon inte säger något då och inte njuter av dig?
    Jag vill inte ha en flickvän med de här egenskaperna helt oavsett så det går inte att svara på.
  • Aliona
    Anonym (?) skrev 2019-05-26 10:58:55 följande:

    Jag vill inte ha en flickvän med de här egenskaperna helt oavsett så det går inte att svara på.


    Vilka egenskaper?
  • Anonym (?)
    Aliona skrev 2019-05-26 11:05:47 följande:
    Vilka egenskaper?
    Att hon inte känner något när hon penetreras.
  • Anonym (G)
    Aliona skrev 2019-05-26 09:49:42 följande:

    Eller vid ett väl valt tillfälle: Du älskling, jag älskar att ha sex med dig men ibland har jag svårt att känna dig så mycket som jag skulle vilja. Jag tänkte att vi skulle kunna ha lite kul och exprimemtera med olika ställningar och så. Vi kanske kan börja med ... (lägg till vad du vill)?


    Jag skulle bli så oerhört knäckt och skulle utan tvekan göra slut. Om hon inte kan njuta av min lilla kuk bör hon avbryta relationen, naturligtvis utan att säga att det är pga kuken.
Svar på tråden Från stor till liten