• Ricky52

    Män i kvinnokläder

    Hej! 
    En liten fråga till er kvinnor?
    Vad tycker ni om män som klär sig i kvinnokläder?

    Själv så tycker jag att kvinnliga kläder är snygga
    och klär mig i det och jag trivs jätte bra att ha på mig det. 

    Men skulle vara trevligt att göra vad ni tycker om det

    Ricky


    Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Ricky52

    Ååå! trevligt och positivt att höra att ni kvinnor gillar det.
    Var lite osäker på att ni skulle tycka tvärt om. Men det finns säker dom som
    inte gillar det och så. 
    Det är så att jag har fastnat för kvinnokläder och det här med höga klackskor.


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Jo men det finns några kvinnor men inte alla som tycker om det.
    Det kan jag hålla med om. Men för min del så gillar jag det för att kvinnliga kläder är verkligen snygga. inte för att det tänder mig sexuellt utan för att jag gillar det.


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Men ni kvinnor ni klär er i män,s kläder? Långbyxor T.e.x kommer från mannen,s klädstil.Långt till baka så gick ju alla kvinnor i kjol. men så blev det helt plötsligt populärt att kvinnor skulle gå i lång byxor. Ni klär er snyggt i manliga kläder så varför skulle inte en man kunna klä sig snyggt i kvinnokläder?


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Nej kanske inte all men det finns kvinnor som klär sig snyggt i en mans kavaj och några snygga byxor och kanske någon snygg slips där till och det kan ju vara lite sexigt.

    Själv så är jag inte en stor man utan en man med normal bygd kropp. Så jag försöker att klä mig med stil i damkläder. Kikar mycket på olika webbsidor där det finns snygga damkläder. Och så tycker jag det är väldigt trevligt att läsa era svar.
    Trevligt med lite Feedback så att säga.


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Aliona skrev 2019-05-24 19:29:51 följande:

    Jag tycker att det är otroligt vackert och sexigt med båda androgyna män och kvinnor, och män som ser manliga ut i övrigt men tex klär sig kvinnligt eller har någon kvinnlig detalj. Såg tex en man på tåget för ngn vecka sedan som var otroligt snygg och klädd i stiliga herrkläder - men med vackra, rödmålade naglar. Blev så spännande kontrast. I synnerhet om du är lång, slank man har du alla möjligheter att klä dig kvinnligt och få det att bli hur snyggt som helst!


    Himmla fint skrivet av dig. Jag är väll typ 1,85 lång och har normal kropp. Trevligt att höra att det finns kvinnor som gillar män som klär sig kvinnligt. Jag har pratat med några kvinnor och jag har frågat samma fråga om vad dom tycker. Dom tycker det är spännande när en man klär sig kvinnligt liksom så som du beskriver det och så. Jag gillar och så att måla mina naglar. Synd att jag inte kan skicka någon bild till dig privat jämt bara för att du skall få se hur jag är klädd i kvinnokläder.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Hej! jag vill tacka alla ni kvinnor som har svarat i denna tråd.
    Det har varit väldigt intressant att höra om vad ni tyckte om detta med Män i kvinnokläder. 

    Ni har gett mig lite feedback och det tackar jag jätte mycket för.

    Tack alla ni fina kvinnor där ute. Ta väl hand om er.Glad

    Hälsningar Ricky


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    AnnaZL skrev 2019-05-26 21:01:21 följande:

    Jag tycker inte ens att alla kvinnor ser bra ut i de kvinnokläder de väljer. Klär du snyggt (enligt mig), så det passar din kropp och kan gå i de höga klackarna struntar jag i vilken avdelning kläderna är inköpta på.


    Tack snälla du. Ja jag försöker att klä mig snyggt så det passar min kropp.
    Brukar kolla runt lite bland Webb sidorna vad som finn och vad som skulle passa bra i hop så att säga. Jag tycker du har en bra inställning till det jag skriver.

    Som sagt det är inte alla som som gillar att se en man i kvinnokläder men det bryr jag mig inte om. Men det finns i alla fall några som gillar att se en man i kvinnliga kläder det är ju alltid trevligt.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Hemma trans) skrev 2019-05-27 04:15:42 följande:

    Beror på vad som menas klä sig i kvinnokläder.

    Att som man klä sig i klänning bla bla och gå ut bland folk tycker jag är tokfult men accepterar det.

    Men jag brukar hemma el vid sexlek med partner hemma spela flicka och klä mej i sexiga underkläder, nylon, body, kortklänning och inta rollen som flickan som tas analt.

    Sen tycker jag att tunna nylon strumpbyxor är ett sjukt skönt och upphetsande plagg som jag sover i, går omkring hemma i el har under andra kläder ute.

    PS : mitt ex och jag hade sex med strumpbyxor med öppen gren vilket inte bara gjorde sexet kåtare utan framförallt väldigt tyst då vi hade barn som sov i rummet bredvid som vi inte ville skulle höra.


    ja så kan man och så göra när det gäller kvinno kläder. Men för min del så är det mest bara för att jag gillar kläderna. Inte för att jag blir upphetsad utan bara för att jag tycker dom är snygga. Att gå eller använda klänningar det gillar jag inte men en snygg skinn kjol och någon snygg topp till eller leggings med passande topp är min grej. Än så har jag inte haft på mig kjol när jag är ute men mer leggings och passande topp till.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Hej! jag vill ytterligare en gång tacka alla ni som har svarat i denna tråd.
    Det har varit väldig intressanta svar av er och jag har fått en del Feedback av er.
    Och det tackar jag jätte mycket för. 

    Ricky


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Hej! jag vill ytterligare en gång tacka alla ni som har svarat i denna tråd.
    Det har varit väldig intressanta svar av er och jag har fått en del Feedback av er.
    Och det tackar jag jätte mycket för. 

    Ricky


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Hej! jag vill ytterligare en gång tacka alla ni som har svarat i denna tråd.
    Det har varit väldig intressanta svar av er och jag har fått en del Feedback av er.
    Och det tackar jag jätte mycket för. 

    Ricky


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Hej du Anonym hemma trans.

    Ja visst jag tycker det är snyggt och skönt med strumpbyxor.
    Jag själv gillar att gå i kvinnokläder liksom fullt ut.
    Jag har liksom allt i från topp till strumpbyxor och trosor
    och BH. Jag försöker att köra fullt ut så att säga i kvinnokläder
    och skor.

    Mvh. Ricky


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Härligt att höra att det finns Män som vågar lite tycker jag och ta ut svängarna.
    Jag kommer i alla fall att gå ut och visa mig för andra så fort jag känner att jag vågar det.

    Det var en kvinna i denna tråden som jag startade om vad kvinnor tycker om män som går i kvinnokläder och hon sa att om ja har en bra kropp och har bra passande kvinnokläder så tyckte hon att liksom att det var bara att köra på.

    Och det tyckte jag var fint sagt av henne så det kändes positivt.
    Så på den vägen är det än så länge. Men som sagt var så fort jag känner mig redo så skall jag ta klivet att gå ut på staden i mina kvinnokläder. 


    Kvinnliga kläder
  • Ricky52

    Se där jag det var en trevlig händelse för dig. Hoppas att ni i fortsättningen kommer att träffas vidare.

    För min del så är det för att jag tycker kvinnliga kläder är snygga och att
    jag tycker om att klä mig i dom. 

    jag tycker och så att det är roligt att höra att det är fler Män som gillar att gå i kvinnliga kläder. Stå på er alla Män som vill klä er i kvinnliga kläder. Bry er inte om vad andra säger.


    Kvinnliga kläder
Svar på tråden Män i kvinnokläder