• mollyoshea

    Clearblue early, vad tror ni?

    Tog precis ett CB early som direkt visade ett svagt streck. Jag tyckte att det såg ljusblått snarare än bara ett grått streck på displayen men vet inte om det syns på bilderna. Är det såhär spökstreck brukar se ut? (Har kollat gamla trådar men bilderna kommer inte upp).

    BIM -6 så jag testade någon dag tidigare än man ska, ska ta ett nytt om några dagar igen oavsett...men vad tror ni?

  • Svar på tråden Clearblue early, vad tror ni?
  • mollyoshea

    Ooooooo, spännande! Tack Solig

    Ska härda ut några dagar och ta ett nytt så får vi se om det är tydligare då

  • mollyoshea

    Jag trodde att det skulle bli lättare att vänta till BIM efter första testet men... Jag tog ett till idag, haha! Det ser ungefär likadant ut, kanske liiiiite blåare. Åh, det måste ju vara positivt! Stör mig att jag inte kan se bilder på ?spökstrecken? som andra lagt upp, vågar inte riktigt lita på testet pga att jag hört att många får falska streck på dessa...

  • mollyoshea
    2barnsmorsan skrev 2019-05-25 13:34:50 följande:
    Det där är inget spökstreck. Spökstreck är mer en svag skugga bara utan färg. Bara synligt om man zoomar in eller redigerar bilden- ibland både och...

    Ditt test är positivt!
    Tack. Jag hoppas sååå att du har rätt! Solig
  • mollyoshea
    sommartjejen888 skrev 2019-05-25 15:06:58 följande:

    Vilken dag har du bim?  :D tycker det ser positivt ut! Grattis!!! Oskyldig


    30:e... så om 5 dagar! Kanske dumt att testa så tidigt egentligen, man vågar ju inte lita på det 100% men...otålig Flört
  • mollyoshea
    sommartjejen888 skrev 2019-05-25 16:19:20 följande:

    åh jag förstår! jag har 1 juni och vill redan testa haha men det är ju alldeles för tidigt. Hoppas strecket håller i sig för dig {#emotions_dlg.flower}


    Förstår det! Inte många dagar kvar om du vill testa med ett sånt CB early test, men vet inte om jag skulle rekommendera det egentligen, jag går ändå och väntar på att kunna testa med det digitala Flört
  • mollyoshea

    Grattis!!!!!

    Alltså ja, det tror jag man vågar? Men jag känner likadant själv. De digitala testen reagerar ju inte lika tidigt som de ?tidiga testerna? så jag tänker att man nog kan vara ganska så säker på att man är gravid

Svar på tråden Clearblue early, vad tror ni?