• Anonym (M51)

    Screamer

    Hade sex för första gången med en kvinna i går. 


    Vi mysade, smekte och hånglade och vartefter blev det munsex från min sida. Jag märkte då att hon var ganska högljudd. Pep och gnydde högt, avsevärt högre än någon tidigare. Det är ju jättebra, det ger vägledning om vad som är skönt och inte.


    Sedan var det dags för penetration. Då blev hon rejält högljudd redan i mynningen och efter en bit in skrek hon. Lät som aj ungefär. Jag är ganska stor och hon var extremt trång så jag trodde att det gjorde ont på henne, men det förnekade hon. Jag tog det väldigt försiktigt och långsamt och var aldrig inne med hela kuken, ändå skrek hon aj. Nu så pass högt att jag är övertygad om att grannarna hör det. Jag börjar oroa mig för att de ska tro att jag misshandlar någon. 
    Så jag ber henne rida med tanke på att om hon styr kan det inte göra ont(även om hon förnekar det hela tiden!) Men hon skriker fortfarande. Och det ökar i takt med hennes upphetsning. När hon kommer vrålar hon med lungornas fulla kraft. Garanti på att hela huset och folk utanför hör. 


    Jag fattar inte hur jag ens kunde behålla ståndet under akten. Jag blev mest rädd och tänkte flera gånger att polisen skulle knacka på. 


    Någon som stött på detta? Vad ska jag ta mig till. Hon är smart, sexig, rolig och skulle säkert kunna bli trevligt sex rent fysiskt med det skruvstädet till fitta. Kan man vänja sig och slappna av? Fattar grannarna att det inte är kvinnomisshandel det handlar om? Finns det en snöbollschans i helvetet att hon dämpar sig framöver?

    Jag frågade efteråt och hon sa att hon lät för att hon njöt och och att hon hört att hon var "lite" högljudd(men inser uppenbarligen inte hur högt och hur hon låter) och att det absolut inte gjorde ont. Att hennes första man höll över munnen på henne.


     

  • Svar på tråden Screamer
  • Anonym (M51)
    Anonym (tp) skrev 2019-05-24 16:01:58 följande:

    Silvertejp.


    Hon kanske är för det, men den typen av sex kom liksom inte upp när jag inte ens vågade älska med henne. 
  • Anonym (hmm)

    Lät det överdrivet eller naturligt? Låter det överdrivet så kan det vara så att hon kanske ville vara lite (över)tydlig med att visa för dig att hon tyckte om det? Kanske är hon lite osäker, vilket kan visa sig lite hursomhelst. 
    Lät det naturligt (alltså som en naturlig reaktion) så är hon väl så :) 

    Om ni ska fortsätta att ha sex så tycker jag att du ska prata med henne om det, ni verkar vara vuxna människor så det ska nog inte vara något problem. 

  • Anonym (M51)
    Anonym (hmm) skrev 2019-05-24 16:37:01 följande:

    Lät det överdrivet eller naturligt? Låter det överdrivet så kan det vara så att hon kanske ville vara lite (över)tydlig med att visa för dig att hon tyckte om det? Kanske är hon lite osäker, vilket kan visa sig lite hursomhelst. 
    Lät det naturligt (alltså som en naturlig reaktion) så är hon väl så :) 

    Om ni ska fortsätta att ha sex så tycker jag att du ska prata med henne om det, ni verkar vara vuxna människor så det ska nog inte vara något problem. 


    Ja, det lät naturligt, men det är ju samtidigt "onaturligt". Det var likadant som någon som stönar högt fast mycket, mycket högre. Och jobbigt för mig att det lät som "aj" och att jag gjorde illa henne. Jag är 100% på att hon kom två gånger under penetrationssex. det blev verkligen som ett pulserande skruvstäd runt kuken med sammandragningar. Jag har aldrig upplevt ens i närheten, aldrig hört talas om det eller sett på porrfilm. 


    Jag tror faktiskt inte man kan övertala någon att sluta med vad som är ett naturligt beteende? Hon har ju uppenbarligen hört det förr, men förstår inte omfånget och volymen. 

  • Anonym (hmm)
    Anonym (M51) skrev 2019-05-24 16:45:58 följande:

    Ja, det lät naturligt, men det är ju samtidigt "onaturligt". Det var likadant som någon som stönar högt fast mycket, mycket högre. Och jobbigt för mig att det lät som "aj" och att jag gjorde illa henne. Jag är 100% på att hon kom två gånger under penetrationssex. det blev verkligen som ett pulserande skruvstäd runt kuken med sammandragningar. Jag har aldrig upplevt ens i närheten, aldrig hört talas om det eller sett på porrfilm. 


    Jag tror faktiskt inte man kan övertala någon att sluta med vad som är ett naturligt beteende? Hon har ju uppenbarligen hört det förr, men förstår inte omfånget och volymen. 


    Vissa kvinnor kommer flera gånger och av endast penetration (jag med!) så det gjorde hon nog. 
    På ett sätt så tycker jag att du ska vara nöjd eftersom hon verkligen verkar kunna ge sig hän, t.o.m första gången!
    Men sen tycker jag att om det gör dig obekväm så måste du säga till.
    "Jag tycker jättemycket om att du uttrycker att du njuter, men jag känner mig lite obekväm gällande volymen" 

    Även om man är inne i njutandet så har man ju någon slags närvaro :) Så nog kan hon dämpa sig om hon skulle vilja.
    Jag t.ex har småbarn så jag kan inte skrika mitt i natten och därför gör jag inte det, skulle det bli för mycket så försöker jag göra så att det dämpas åtminstone (kudde, täcke eller liknande).
  • Anonym (M51)
    Anonym (hmm) skrev 2019-05-24 16:58:02 följande:
    Vissa kvinnor kommer flera gånger och av endast penetration (jag med!) så det gjorde hon nog. 
    På ett sätt så tycker jag att du ska vara nöjd eftersom hon verkligen verkar kunna ge sig hän, t.o.m första gången!
    Men sen tycker jag att om det gör dig obekväm så måste du säga till.
    "Jag tycker jättemycket om att du uttrycker att du njuter, men jag känner mig lite obekväm gällande volymen" 

    Även om man är inne i njutandet så har man ju någon slags närvaro :) Så nog kan hon dämpa sig om hon skulle vilja.
    Jag t.ex har småbarn så jag kan inte skrika mitt i natten och därför gör jag inte det, skulle det bli för mycket så försöker jag göra så att det dämpas åtminstone (kudde, täcke eller liknande).

    Ja, det var märkligt. Hon var blyg och fumlig initialt. På många vis. Så jag blev glad när jag lyckades få henne att slappna av och från början även att hon lät när jag slickade henne, även om det var väldigt högt. 
    Det var lite konstigt sex ö.h.t. När jag styrde var jag oerhört försiktig när jag var osäker på om det gjorde ont eller inte och trängde inte in speciellt långt. Stannade av helt och lät henne möta upp kuken istället. 


    Fast när hon red tog hon det väldigt långsamt och bara en liten del av kuken också. Jag trodde att hon började försiktigt, men det blev liksom inte mer än så även om jag hetsade lite med dirty talk. Jag flyttade på hennes ena ben utanför mitt. Det tycker jag ofta är bra för att man "kommer långt in" och då tog hon lika mycket som de flesta andra kvinnor. Och det blev ingen skillnad på hennes "aj". Hon verkade bara föredra något slags sakta gungande fram och tillbaks på toppen istället för intensivt upp och ner även efter en längre stund. 


    Jag vet inte hur erfaren hon är heller. Hon är från ett asiatiskt land och väldigt tillknäppt och strikt. Jag har haft väldigt svårt att läsa henne och hennes kroppsspråk. Hade hon inte tagit initiativ hade jag nog inte gjort det. 

  • Anonym (Björn)

    Min kvinna är tvärt om. Hon hörs nästan inte alls, det märks inte när hon får orgasm. Möjligen känner jag att hon spänner benen lite när det kilar. Hon kvider inte, snyftar inte, stönar inte. När jag tar henne hårt i missionären kommer jag nära så jag hör hennes andetag, och då kan det komma något litet vällustljud.

    Å, vad jag skulle önska att få höra hennes njutning mer. En härlig belöning i sängen. Men lagom är väl bäst...

  • Anonym (Q)
    Anonym (M51) skrev 2019-05-24 16:12:35 följande:
    Hon kanske är för det, men den typen av sex kom liksom inte upp när jag inte ens vågade älska med henne. 
    Det hörs väl ändå tror du verkligen hon ställer upp på det 
  • Anonym (M51)
    Anonym (Q) skrev 2019-05-25 10:48:41 följande:
    Det hörs väl ändå tror du verkligen hon ställer upp på det 

    Jag chattade med henne i går. Det visade sig att hon är halvkinky i alla fall. Hon är en riktigt strikt affärskvinna från ett land där kutymen är att man inte visar känslor offentligt, så det är verkligen en omställning.
    Så någon typ av gagging är kanske inte helt uteslutet. Självklart hörs det ändå, men ljudet blir ju dämpat, det är ju det gaggingballs och annat är till för. Det är inget jag själv tänder på, men det är väldigt avtändande att tänka på grannar och omgivning. 


    Hon kom med en hel del förslag. 
    Bland annat utomhussex och det vågar jag inte om hon skriker så där, då kommer det garanterat någon och ska rädda henne från våldtäkt.
    Jag skrev att hon var väldigt högljudd och hon bara fnissade, jag tror absolut inte hon förstår omfattningen. 

  • Anonym (M51)
    Anonym (Björn) skrev 2019-05-25 06:45:14 följande:

    Min kvinna är tvärt om. Hon hörs nästan inte alls, det märks inte när hon får orgasm. Möjligen känner jag att hon spänner benen lite när det kilar. Hon kvider inte, snyftar inte, stönar inte. När jag tar henne hårt i missionären kommer jag nära så jag hör hennes andetag, och då kan det komma något litet vällustljud.

    Å, vad jag skulle önska att få höra hennes njutning mer. En härlig belöning i sängen. Men lagom är väl bäst...


    Det är 100% så i det här fallet. 


    Annars är det jag som är som din fru, den tysta. Jag har lärt mig att kompensera det genom att flämta extra högt vid partners öra, vara verbal o.s.v. Dirty talk, uppmaningar etc. Men det kommer inte naturligt, helst är jag tyst som en mus.


    Det har oftast sin rot i att man var tvungen att lägga band på sig när man började utforskandet av sin sexualitet. Trångboddhet, delat rum, religiösa skäl etc. 

  • Elefantmannen2

    Jag har råkat ut för en mycket högljudd kvinna. Inte som det du beskriver, men hog skrek väldigt högt. 


    Det var tack och lov på en klubb, så inga grannar drabbades. Tror även att hon tog i lite extra eftersom det var just en klubb för att få extra uppmärksamhet även om jag är övertygad om att hon alltid var väldigt högljudd. 


    Det låter i alla fall problematiskt. Speciellt det där med offentlig sex :)

  • Anonym (Q)
    Anonym (M51) skrev 2019-05-25 11:31:35 följande:

    Så någon typ av gagging är kanske inte helt uteslutet. Självklart hörs det ändå, men ljudet blir ju dämpat, det är ju det gaggingballs och annat är till för. Det är inget jag själv tänder på, men det är väldigt avtändande att tänka på grannar och omgivning. 


     


    Hur gick det med ljudet 
  • Anonym (M51)
    Anonym (Q) skrev 2019-05-29 10:49:38 följande:
    Hur gick det med ljudet 

    Så där faktiskt. 
    Jag har träffat henne en gång till och sa som det var. Att till och med dom som passerade utanför lägenheten kunde höra och att jag var oroligt för grannarna. Hon fnissade mest igen och trodde nog att jag överdrev ganska mycket.
    Men när vi hade sex bet hon i kuddar, satte handloven för munnen och försökte verkligen. Problemet var att hon glömde det ju mer upphetsad och högljudd hon blev. 


    Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Har vi sex efter kl. 22 kan störningsjouren komma skulle jag tro?


    Det är lite knepigt att få till det hos henne då hon har barn, men det är nog nästa plan om jag ska hålla fast vid henne. Det är en trevlig kvinna och både tråkigt och märkligt om jag måste sluta träffa henne på grund av detta. 

  • Anonym (Q)
    Anonym (M51) skrev 2019-05-29 11:43:19 följande:

    Så där faktiskt. 
    Men när vi hade sex bet hon i kuddar, satte handloven för munnen och försökte verkligen. Problemet var att hon glömde det ju mer upphetsad och högljudd hon blev. 


    Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Har vi sex efter kl. 22 kan störningsjouren komma skulle jag tro?


    Det är lite knepigt att få till det hos henne då hon har barn, men det är nog nästa plan om jag ska hålla fast vid henne. Det är en trevlig kvinna och både tråkigt och märkligt om jag måste sluta träffa henne på grund av detta. 


    Handkloven det hjälper ju inte nåt alls. Är hon med på det så pröva något som dämpar ljudet ganska mycket. Kanske finns någon kinky affär som säljer det du behöver 
  • Anonym (M51)

    HandLOVEN, inte handkloven. Hon försöker dämpa ljudet genom att ""bita" i ovansidan av handen. 


    Ja, det finns ju gag-balls som sagt, men det är ju känsligt att ta upp med en ganska tillknäppt kvinna som man precis träffat. Det har varit vanilj hittills. inte ens pill runt anus går an och hon är lite stel av sig. 

  • Anonym (Q)
    Anonym (M51) skrev 2019-05-29 12:05:41 följande:

     


    Ja, det finns ju gag-balls som sagt. 


    Ja kanske det eller något som är mer effektivare . Du får ta upp det med henne 
Svar på tråden Screamer