• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?
  • Anonym (Rainbow)
    Anonym (Ingen fara) skrev 2019-06-14 12:34:36 följande:

    När jag och min pojkvän nyss blivit ihop (vi hade känt varandra några veckor) berättade han om sina fantasier om att bli kissad på. Ingen annan hade gjort det på honom tidigare. Jag är öppensinnad när det gäller sex, och blev inte äcklad av tanken. Urin är ju ändå sterilt.

    Så ja, jag har kissat på honom vid ett flertal tillfällen. Vi brukar stå i duschen eller badkaret så man kan skölja av sig efteråt. Jag själv tänder dock inte på det, mer än vetskapen om att min pojkvän blir extremt kåt av det.


    Fint gjort av dig. Kan tänka mig hur vanmäktigt kåt din kille blir när du kissar på kuken och i ansiktet/munnen på honom...
  • Anonym (Eyes without a face)
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-14 09:11:48 följande:

    Men kan man verkligen kissa på någon man älskar? Hur kan man känna att det är ok? Tror du inte att den andra personen känner sig förnedrad? Det här med att släppa kontrollen som du säger, räcker det inte med att vara naken och ha sex med någon? Är inte det en fullkomlig release och att man ger hela sig själv? Det här kanske låter lite inskränkt och gammalmodigt, men personligen tror jag att om man är intresserad av sådana här saker så är det något som saknas i ens liv, eller att något har hänt under sin barndom. Till exempel om man själv vill vara den som vill pissa på tjejer, så kanske man har haft en hemsk mamma och vill undermedvetet förnedra tjejer för att ge igen på något sätt och mår bättre på så vis. Att man njuter att förnedra någon och ha kontrollen måste väl ändå ha något med ens barndom att göra eller? Dömer ingen faktiskt, men jag tror inte att det är så jättevanligt som någon annan här sa. Skulle nog rannsaka mig själv lite om jag var intresserad av sånt. Speciellt om jag var den som tyckte om att bli pissad på.


    Jag vet inte. Det beror nog på vad man har för associationer till kiss. Att pissa på någon har ju absolut använts som förnedring och är ju till och med ett uttryck men jag föreställer mig att olika personer kan ha olika kopplingar till det, om du fattar hur jag menar? För mig har det absolut räckt att ge mig själv sexuellt men jag tycker det verkar finnas något mer än förnedring i det där. Det finns ju de som ömsesidigt urinerar på/ dricker av varann men vem förnedrar vem då? Jag tror kanske att folk också kan gå igång på själva grejen att få tillåtelse att göra det som är totalt tabu. Om det däremot sker utan samtycke som någon beskrev här ovan blir det skevt. Då skulle jag definitivt tacka för mig.

    Tror nog all sexualitet, oavsett vad man kickar på grundläggs tidigt. Man kan ju fundera över vad man varit med om eller vad man saknat om man endast vill ha smeksex med släckt lampa också. Folk är olika. Om man är inne på att verkligen skada någon eller ställer upp för att göra någon glad men mår dåligt av det själv håller jag med om att man kanske behöver lite introspektion.
  • Anonym (Eyes without a face)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 10:18:05 följande:

    Jag skulle också kunna testa. Iaf en eller två gånger.

    Faktiskt lite nyfiken.

    Men för mig är det förbjudna som lockar, som att slicka mus eller låta tungan leka i rumpan. Också lite förbjudet och smakar lite mer än att slicka på en nytvättad arm.

    Tycker det är upphetsande med en riktigt våt mus, både just att den är våt men också smaken. Rent tekniskt så innehåller safterna från musen betydligt fler "äckel" ämnen och bakterier. Kiss är i princip bara vatten med salter. Ung som svett eller tårar.

    Men jag skulle inte välja koncentrerat brungult morgonkiss. Utan om någon ska kissa på mig så ska hon ha vätskat upp och kissa tämligen blankt eller svagt ljusgult.

    Då gissar jag på att det både i smak och doft är mer som ljummet vatten. Kanske går det att förnimma en svag doft och smak av kiss. En svag smak och doft av kiss när man slickar mus, kan ibland vara en del av upphetsningen med att slicka. En mus smakar bäst och är som mest upphetsande när den smakar lite mus och inte bara tvål och vatten.

    Så för mig skulle det inte handla om förnedring.

    Utan det som lockar är känslan av det varma våta som till smak och doft som påminner om en våt mus utan det "slemmiga".

    Kan gissa att det är lite som att en del tjejer tycker om att ge oralsex och tar emot och sväljer satsen. Också förbjudet, lär inte heller smaka som vatten eller choklad. Själv tycker jag att sperma är lite äckligt och inget jag vill slicka i mig. Doftar ju också lite speciellt. Men älskar att bli avsugen och om hon sväljer så är det i sig upphetsande och ger en känsla av att vara "mottagen".


    Det var lite så jag menade. Det kan nog finnas andra drivkrafter än förnedring. Det där med att vara mottagen och accepterad tror jag kan vara en sån. Jag tycker man ha läst och hört det också när utövare av BDSM uttalar sig t.ex. att de tycker det är upphetsande att få vara den som får lov att använda och nyttja, dvs.man tar sig inte bara friheter utan makten är överlämnad. Det är i mina ögon inte regelrätt förnedring eftersom det bygger på samtycke någonstans och om två människor njuter och inte mår dåligt eller får någon annan att nå dåligt, well vad är problemet?
  • Anonym (Eyes without a face)
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-14 11:23:19 följande:

    Det kan inte jag svara på, eftersom jag själv tycker att det är äckligt.

    Men det där kommer ju från porren och jag tror MEST att det är en manlig fantasi. Sen vet jag inte om du har läst det, men kvinnlig upphetsning funkar också så att de blir kåta när de ser sig själv genom mannen, och mannens lust. Det kan man ju tycka vad man vill om men det har gjorts många undersökningar på det. T.ex: en man ser en sexig kvinna och tänder på hennes kropp. Kvinnor tänder givetvis på mäns kroppar också, men de njuter också av att se hur han tittar på henne t.ex, och när hon tänker på hur kåt han blir av att vara med henne så blir hon mer kåt. Ett exempel: känslan jag får när jag blir tagen bakifrån är inte så skön att jag får orgasm av bara det. Men när jag tänker på vad min man ser när han gör det och när jag hör att han är kåt så blir jag också kåt. Men män kan i princip ha sex med tjejer som inte visar så stor lust och komma iaf, just för att de sätter sin egen lust i centrum. Därför är prostitutionsmarknaden större för män än för kvinnor, just för att tjejer vanligtvis inte tänder på att ha sex med en man som inte är tända på dem. Lite svammel här men det jag vill ha sagt är att JAG tror att många tjejer tänder på idén att få sperma i ansiktet inte för att de själva tycker det är så mumsigt egentligen, men för att de ser sig själv genom mannen och hur upphetsande han tycker att det är. Då blir det jättesexigt för dem.


    Tror du har en viss poäng där. Men det innebär ju då också att kiss kan bli upphetsande för att det är upphetsande för den andre. Men jag tror inte det gäller bara kvinnor. Blir inte de flesta människor kåtare av att veta att personen de ligger med är riktigt kåta på dem?

    Men want to be turned on, women want to be the turn on, sa Esther Perel någon gång men jag är inte säker på att det är fullt så könsbundet som hon -och nu du -vill få det att framstå. Tror många män saknar att bli åtrådda på det viset men det är inte riktigt socialt accepterat och enligt normen för män att uttrycka det eller inta rollen som objekt.

    Prostitution är och handlar om något annat tror jag. Att det är en större marknad för män finns det flera, mer betydande faktorer som påverkar än det du nämner skulle jag tro : större social kontroll över kvinnors sexualitet, kvinnor har inte (haft) samma ekonomiska möjligheter att köpa sex, kvinnor löper större risk att själva bli utsatta, gravida m.m. för att nämna några.
  • Bgbg
    Pussan skrev 2019-06-12 22:13:18 följande:
    Inte något som jag själv föreslår, men om han vill det så kissar jag på honom så klart. Om det är någon som jag vill ha sex med så vill jag också att han ska få sin njutning. Och lite cool dominansgrej är det att stå bredbent över en man och skvala över honom.
    Va härligt! 😊
  • Bgbg
    Anonym (vul) skrev 2019-06-13 22:24:21 följande:
    Ja, jag hade också varnat mina vänninor för kissaren.
    Men?? Hänga ut honom??. vidrigt. han känner förtroende när han berättar?.inte olagligt?. sååå om din bästa vännina gillar wet?. tar det då bort alla hennes bra sidor???..
  • Anonym (Nej tack)

    Nej det skulle jag inte. Aldrig. Inte så mycket för kisset, utan för att det säger mig att han har undergivna tendenser och det är otroligt avtändande för mig.

  • Anonym (Nej tack)
    Bgbg skrev 2023-07-24 11:06:37 följande:
    Men?? Hänga ut honom??. vidrigt. han känner förtroende när han berättar?.inte olagligt?. sååå om din bästa vännina gillar wet?. tar det då bort alla hennes bra sidor???..
    Nu förstår du väl ändå att tjejer pratar om killar vi dejtar? Två av mina kompisar har råkat ut för pissnissar, och vi vet alla om det.
  • Anonym (Miss)
    Anonym (Nej tack) skrev 2023-07-24 20:01:29 följande:
    Nu förstår du väl ändå att tjejer pratar om killar vi dejtar? Två av mina kompisar har råkat ut för pissnissar, och vi vet alla om det.
    Men herre Gud, ska de får lida för att de gillar wet?
    Hänga ut andra på det sättet, verkligen?
Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?