• Anonym (fråga)

    Tycker du det är skönt att bajsa?

    Tycker du det är skönt att bajsa?

  • Svar på tråden Tycker du det är skönt att bajsa?
  • Anonym (fråga)
    Normativ skrev 2019-06-12 22:27:52 följande:
    Varför?
    låter inte kul
  • Anonym (fråga)
    Guapa skrev 2019-06-13 07:26:48 följande:
    Bli inte gravid och föd inte barn är också bra tips ;)

    Råkade ut för skiten efter båda mina förlossningar. Efter första förlossningen kunde jag inte bajsa utan att gråta på ett halvår! Trots vätska, bulkmedel och salvor.
    oj det låter inte bra. Hoppas du känner dig bättre nu
  • Anonym (fråga)
    Anonym (H) skrev 2019-06-13 07:57:31 följande:

    Ja! Jag skiter ofta ut stora långa bajskorvar, vilket är jävligt skönt i röven faktiskt! Då det händer önskar jag att jag kunde skita ut fyra likadana direkt efteråt. Går ju dock inte tyvärr..

    Det lustiga är att jag inte njuter ett dugg vid analsex och inte alls tycker om det. Men skita, det är fan grejer det!


    Ja verkligen!
  • Anonym (fråga)
    Anonym (Gåshud) skrev 2019-06-13 21:01:58 följande:

    Jag får ofta rysningar och gåshud när jag bajsar. Så länge bajset inte är för hårt så är det himla skönt.


    JA
  • Anonym (Javisst)

    Nu ska jag skita och känner att jag har en tjock och lång korv på gång som jag kommer får kämpa för innan den kommer ut. Gör såååååå skönt.

    Sedan ska jag ev runka.

  • Anonym (K)

    Om man är riktigt nödig så är det ju skönt att bli av med den obehagliga känslan. Annars tycker jag det bara är jobbigt att gå på toan. Jag är snabb där, sitter definitivt inte och läser tidningar.

  • Anonym (fråga)
    Anonym (K) skrev 2019-06-13 22:56:41 följande:

    Om man är riktigt nödig så är det ju skönt att bli av med den obehagliga känslan. Annars tycker jag det bara är jobbigt att gå på toan. Jag är snabb där, sitter definitivt inte och läser tidningar.


    Jobbigt?
    kanske du behöver mer vatten, frukt, grovt bröd?
  • Hårfagre

    Avlånga och tjocka dolmar som gliiiiiiider ut långsamt och tänjer fint på ringmuskeln. Så skönt så man vill att det aldrig ska ta slut.

  • Anonym (K)
    Anonym (fråga) skrev 2019-06-13 23:16:58 följande:

    Jobbigt?

    kanske du behöver mer vatten, frukt, grovt bröd?


    Inte på det viset utan mer att det är tråkigt.
  • Anonym (Bajsmannen)

    Så jävla skönt! Kan inte bajsa utan att få stånd..

  • Anonym (Defekation)

    Den som tycker att sex är det bästa som finns har aldrig varit riktigt skitnödig!

Svar på tråden Tycker du det är skönt att bajsa?