• Anonym (Ja)

    Fejka eller inte fejka, det är frågan

    Jag kan inte komma vid sex, tidigare har jag typ fejkat varannan gång. Nu har jag träffat en ny partner, vi har börjat ha sex, jag har inte fejkat något än, men märker ju på honom att han börjar undra varför jag inte kommer typ. Fejka eller inte fejka? Hur hade ni gjort?

  • Svar på tråden Fejka eller inte fejka, det är frågan
  • Bibbidi

    Vilken fruktansvärt konstig fråga. Självklart ska du inte fejka.Kan du inte komma vid sex så kan du inte, det är ju ingenting ovanligt utan normalt. Det är ju bara att gå ner på dig och ge dig oralsex eller dylikt. 

    Tycker ärligt talat synd om dig som tyckt det har varit behov att fejka i ditt liv hittills. Sorgligt.

  • Anonym (Ja)
    Bibbidi skrev 2019-06-13 22:58:32 följande:

    Vilken fruktansvärt konstig fråga. Självklart ska du inte fejka.Kan du inte komma vid sex så kan du inte, det är ju ingenting ovanligt utan normalt. Det är ju bara att gå ner på dig och ge dig oralsex eller dylikt. 

    Tycker ärligt talat synd om dig som tyckt det har varit behov att fejka i ditt liv hittills. Sorgligt.


    Konstig fråga? Ne det tycker jag väl inte. Normalt som du säger att inte komma vid sex och vill ju då såklart fejka en orgasm. Mig gör det inget. Och mannen slipper undra eller fråga varför man inte kom hihi.
  • Anonym (...)

    När jag var ung fejkade jag alltid, kunde inte heller komma. Nu som 45-åring vet både jag och mannen att jag bara kommer vid oralsex. Vi träffades i 30-årsåldern och jag bestämde mig för att aldrig fejka. Det hjälpte både honom och mig att lära oss vad som funkade. Rekommenderar därför att du inte fejkar. Det minskar orgasmstressen och teatern, om du inte fejkar så fokuserar du lättare på din egen känsla och slappnar av på riktigt. Men det viktigaste för att komma är att mannen är bra på det han gör. Yngre killar är oftast för hårda och vassa med tungan, män med erfarenhet kan kyssas mjukt och länge både här och där. Om du kan komma när du onanerar så kan du komma med en partner om han är bra och du koncentrerar dig på din egen känsla och inte på att se snygg ut.

  • Sgtwolf

    Fejka inte.

    Kan du inte komma så berätta det, men fejka inte.

    Det förlorar du bara själv på.

  • Anonym (.)
    Sgtwolf skrev 2019-06-13 23:21:33 följande:

    Fejka inte.

    Kan du inte komma så berätta det, men fejka inte.

    Det förlorar du bara själv på.


    Håller med... fejkar du så gräver du bara en grop, som du inte kommer kunna ta dig ur på ett bra sätt
  • Anonym (Ja)
    Anonym (...) skrev 2019-06-13 23:18:08 följande:

    När jag var ung fejkade jag alltid, kunde inte heller komma. Nu som 45-åring vet både jag och mannen att jag bara kommer vid oralsex. Vi träffades i 30-årsåldern och jag bestämde mig för att aldrig fejka. Det hjälpte både honom och mig att lära oss vad som funkade. Rekommenderar därför att du inte fejkar. Det minskar orgasmstressen och teatern, om du inte fejkar så fokuserar du lättare på din egen känsla och slappnar av på riktigt. Men det viktigaste för att komma är att mannen är bra på det han gör. Yngre killar är oftast för hårda och vassa med tungan, män med erfarenhet kan kyssas mjukt och länge både här och där. Om du kan komma när du onanerar så kan du komma med en partner om han är bra och du koncentrerar dig på din egen känsla och inte på att se snygg ut.


    Kan tyvärr inte få orgasm av oralsex heller. Nu har vi väldigt sällan oralsex dock. Jag kan liksom inte få orgasm av något vid sex och känner att det lättaste bara är att fejka?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (...) skrev 2019-06-13 23:18:08 följande:

    När jag var ung fejkade jag alltid, kunde inte heller komma. Nu som 45-åring vet både jag och mannen att jag bara kommer vid oralsex. Vi träffades i 30-årsåldern och jag bestämde mig för att aldrig fejka. Det hjälpte både honom och mig att lära oss vad som funkade. Rekommenderar därför att du inte fejkar. Det minskar orgasmstressen och teatern, om du inte fejkar så fokuserar du lättare på din egen känsla och slappnar av på riktigt. Men det viktigaste för att komma är att mannen är bra på det han gör. Yngre killar är oftast för hårda och vassa med tungan, män med erfarenhet kan kyssas mjukt och länge både här och där. Om du kan komma när du onanerar så kan du komma med en partner om han är bra och du koncentrerar dig på din egen känsla och inte på att se snygg ut.


    Kan tyvärr inte få orgasm av oralsex heller. Nu har vi väldigt sällan oralsex dock. Jag kan liksom inte få orgasm av något vid sex och känner att det lättaste bara är att fejka?
  • riboflavin
    Anonym (Ja) skrev 2019-06-14 06:38:40 följande:

    Kan tyvärr inte få orgasm av oralsex heller. Nu har vi väldigt sällan oralsex dock. Jag kan liksom inte få orgasm av något vid sex och känner att det lättaste bara är att fejka?


    Eller så är det bästa att vara ärlig. Kan du inte komma vid sex med en annan person, säg det. Då kan ni fokusera på annat än att han ska försöka få dig att just komma (och kan då göra det skönt på andra sätt som ger dig mer, kanske massage och ryggkli är din grej) och du kan fokusera på honom snarare än ditt skådespeleri. Om du kan komma vid onani så har ni ju dessutom kanske något att bygga på.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (fejkar inte men överdriver)

    Räknas detta som att fejka? Jag fejkar inte orgasm men jag stönar och låter för att liksom styra honom. Om jag gillar något han gör så kan jag jag stöna lite extra för att få honom att göra mer av det. Men jag kanske känner att det här var skönt men jag låter som det var väldigt skönt? En överdrift alltså. Är det att fejka?

  • riboflavin
    Anonym (fejkar inte men överdriver) skrev 2019-06-14 06:56:36 följande:

    Räknas detta som att fejka? Jag fejkar inte orgasm men jag stönar och låter för att liksom styra honom. Om jag gillar något han gör så kan jag jag stöna lite extra för att få honom att göra mer av det. Men jag kanske känner att det här var skönt men jag låter som det var väldigt skönt? En överdrift alltså. Är det att fejka?


    Nej, det skulle jag kalla kommunikation. Vare sig man väljer att göra det med ord, ljud eller kroppsspråk så.är det ju vägledande.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Fejka eller inte fejka, det är frågan