• Nordlige

    Rakat ansat eller inte alls

    Bara älskar känslan av en rakad fitta mot mina läppar men kan samtidigt beundra och gilla en vältrimmad buske.

    Jag är nästan alltid helrakad eller mycket välansad.

    Trivs med det.

    Vad gillar ni tjejer och killar?

    På er själva och motsatt kön?


    PM gillas. Kåt glad och tacksam.
  • Svar på tråden Rakat ansat eller inte alls
  • Giftskåneman
    Anonym (Rakade) skrev 2019-07-12 12:14:18 följande:

    Vi är ett par som börjar närma oss 50-årsåldern får båda är helrakade,det tycker vi är skönast.


    Helrakat kan vara skönt vid sex, , men dagen efter sticks det och man blir skinnflådd i ansiktet, men 2 nyrakade kön är en helt annan känsla än orakat, men rent visuellt tänder jag på naturell könsbehåring.
  • Anonym (HannaSophia)

    Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad.

    Underbart lent och skönt för mig och för min man!!

  • Anonym (enriktigkarl)

    Vi som var med på 70-talet har sett nog med buskar och vill inte tillbaka, fantastiskt vackert med helrakat så man ser fittan.

  • Anonym (50 plus)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-07-12 12:52:59 följande:

    Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad.

    Underbart lent och skönt för mig och för min man!!


    Hur är det med smärtnivån där på en skala 1 - 10?
  • Anonym (Man)

    Helt orakad fitta är i särklass vackrast och mest upphetsande. (O ja, jag var med på 70-talet)

  • Anonym (Nja)

    Jag och mannen har en liten rutin när det gäller rakning av mig. Ca en gång var 14: de dag lägger jag mig i soffan med en handduk under rumpan. Sen tar han ladyshaven och rakar allt utom venusberget, där ansar han bara. När det är klart, duschar jag av mig, lägger mig i soffan igen och han slickar mig till orgasm. Hur gott som helst! Han tycker om släta läppar men har inget emot om dom är håriga heller. Det är mest jag som vill bli rakad när det börjar bli längre.

    Jag tycker bäst om när han är naturlig där nere. Hår är manligt!

  • Annnaa

    Helrakat. På honom med! Det är mycket trevligare att leka med kulorna och suga honom utan hår i munnen. Dessutom ser den något större ut och det är få saker som känns sexigare än att få en stor kuk att spruta rakt ut.

  • Anonym (Frisören)

    Kortklippt och välansat fitthår i en fin triangel eller rektangulärt från klittan och uppåt. Så ska det vara. Inget renrakat för min del.

  • Anonym (Mannar)

    Föredrar ansat hår. Helrakad kan se lite äckligt eller köttigt ut på en dels underliv.

  • Anonym (LillaM)

    Är helrakad då mannen går igång på det, men gillar när männen har lite hår.

Svar på tråden Rakat ansat eller inte alls