• Anonym (skrutt)

    Är du bra på att läsa signaler?

    Förstår du när någon är intresserad?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du bra på att läsa signaler?
  • Anonym (Li)

    Absolut, jag har lätt att känna in om någon är intresserad. Kanske också lite vad folk har för intentioner, om det är bara ett spel eller allvarligt menat.

    Inte tänkt så mycket på det med en ganska bra egenskap kanske.

  • Anonym (Man 48)

    Nu för tiden gör ja det, men när ja va yngre så var ja verkligen helt värdelös på att uppfatta signaler. Man lär sig om man säger så.

  • Pick
    Meriall skrev 2019-06-21 16:38:22 följande:

    Ja det är enkelt men däremot vet man ju inte om intresse/attraktion betyder att personen faktiskt vill något, han kan ju ha flickvän eller fru eller vad som helst. Är ju bara själva attraktionen jag snappar upp. Sedan om han faktiskt vill ta det vidare tycker jag är svårare att känna av just i början... men då kan man ju göra lite test och ta reda på det. 


    Vadå för test?
  • Anonym (skrutt)
    Anonym (Man 48) skrev 2019-06-21 21:10:10 följande:

    Nu för tiden gör ja det, men när ja va yngre så var ja verkligen helt värdelös på att uppfatta signaler. Man lär sig om man säger så.


    Jag är imponerad. Jag är i din ålder och jag är sämre än någonsin. En riktig sopa.
  • Anonym (Man 48)
    Anonym (skrutt) skrev 2019-06-22 07:27:37 följande:

    Jag är imponerad. Jag är i din ålder och jag är sämre än någonsin. En riktig sopa.


    Det va tråkigt att höra, när ja va yngre så va ja singel länge, det är först när ja träffade min fru som ja började fatta bättre hur det fungerar med signaler. Nu är det väldigt lätt.
  • Anonym (Man)

    Av alternativen skulle jag säga att jag är sämst, hopplös.

  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Negativt) skrev 2019-06-20 21:19:02 följande:

    Jag är bra på att läsa av negativa signaler, om någon är ointresserad eller obekväm. Jag har svårare att läsa av genuint intresse från artighet.


    Ja absolut så här är det för mig med!
  • Anonym (Anonym (woman))

    Nej, inte särskilt bra. Klart jag uppfattar om jag får uppskattande blickar men svårt att märka om någon är intresserad av något mer eller om det bara är en man som är trevlig mot alla. Sedan har jag ju ett förhållande och därför kanske män kanske kan flirta men inte försöka gå längre än så.

  • Anonym (skrutt)
    Anonym (Anonym (woman)) skrev 2019-06-22 21:43:28 följande:

    Nej, inte särskilt bra. Klart jag uppfattar om jag får uppskattande blickar men svårt att märka om någon är intresserad av något mer eller om det bara är en man som är trevlig mot alla. Sedan har jag ju ett förhållande och därför kanske män kanske kan flirta men inte försöka gå längre än så.


    Jag vet inte om en blick från en kvinna är uppskattande, eller om hon bara är glad och trevlig/social.
    Hur ser man skillnaden?
  • Anonym (skrutt)
    Anonym (skrutt) skrev 2020-02-12 10:05:17 följande:
    Jag vet inte om en blick från en kvinna är uppskattande, eller om hon bara är glad och trevlig/social.
    Hur ser man skillnaden?
    Eftersom inget svarat, så vet nog ingen hur man ser skillnaden.
  • Smecker
    Anonym (skrutt) skrev 2020-02-12 10:05:17 följande:

    Jag vet inte om en blick från en kvinna är uppskattande, eller om hon bara är glad och trevlig/social.

    Hur ser man skillnaden?


    Du ser inte skillnaden. Därför förutsätter du att hon är glad och trevlig/social, tills hon tar initiativ till något annat.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (skrutt)
    Smecker skrev 2020-03-07 09:14:01 följande:
    Du ser inte skillnaden. Därför förutsätter du att hon är glad och trevlig/social, tills hon tar initiativ till något annat.
    Gör alla kvinnor det, tar initiativ?
  • Smecker
    Anonym (skrutt) skrev 2020-03-07 09:19:29 följande:

    Gör alla kvinnor det, tar initiativ?


    Sannolikt inte, men de som inte gör det har jag inget intresse av ändå.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (skrutt)
    Smecker skrev 2020-03-07 10:25:45 följande:
    Sannolikt inte, men de som inte gör det har jag inget intresse av ändå.
    Så om man inte ser skillnaden på en kvinnas blickar, och hon inte tar initiativ, då kan det vara svårt att läsa hennes signaler?
  • Smecker
    Anonym (skrutt) skrev 2020-03-07 10:34:22 följande:

    Så om man inte ser skillnaden på en kvinnas blickar, och hon inte tar initiativ, då kan det vara svårt att läsa hennes signaler?


    Nej, för innan hon tar initiativ så är hennes blickar enbart glad/trevlig/social. Enligt mig.

    Det finns dock andra män som anser att de har halva inne om kvinnan andas i ungefär deras riktning, så jag påstår inte att mitt sätt att se på det är det enda rätta. Men det funkar för mig.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (skrutt)
    Smecker skrev 2020-03-07 10:59:42 följande:
    Nej, för innan hon tar initiativ så är hennes blickar enbart glad/trevlig/social. Enligt mig.

    Det finns dock andra män som anser att de har halva inne om kvinnan andas i ungefär deras riktning, så jag påstår inte att mitt sätt att se på det är det enda rätta. Men det funkar för mig.
    Ja, jag skulle också vilja höra lite från dom som säger att de flesta män kan läsa kvinnors signaler.
  • Smecker
    Anonym (skrutt) skrev 2020-03-07 11:09:11 följande:
    Ja, jag skulle också vilja höra lite från dom som säger att de flesta män kan läsa kvinnors signaler.
    Ligger kvinnorna i ens knä och sliter av sig trosorna så är det väl inte så svårt att läsa signalerna? Eller om de stirrar på en, biter sig i läppen, nyper sig i bröstvårtan och gnider sig mot stolen.

    Men bara en blick? Nej, de ljuger.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (skrutt)
    Smecker skrev 2020-03-07 14:12:54 följande:
    Ligger kvinnorna i ens knä och sliter av sig trosorna så är det väl inte så svårt att läsa signalerna? Eller om de stirrar på en, biter sig i läppen, nyper sig i bröstvårtan och gnider sig mot stolen.

    Men bara en blick? Nej, de ljuger.
    Jag har inte varit med om nåt av de alternativen, men måste medge att det lät trevligt.

    Jag tror också att de ljuger. Dom är lika blå i ansiktet som en Smurf eller en Avatar.
  • Anonym (Z)

    Jag är urusel på att tolka signaler. Jag hör till de män som tolkat leenden från kvinnor som intresse. Nu har jag iofs lärt mig att det inte behöver betyda något alls. Hur fïck jag för mig att de kunde vara intresserade? Ja, det är så sällan någon möter mig med ett leende så när det väl hände så fattade jag inte bättre än att tro att visst intresse fanns.

  • Anonym (Jahnson)

    Vet inte hur jag ska svara. Är ganska övertygad om att ingen någonsin varit intresserad av mig. Så jag kan omöjligt veta om jag är bra eller inte.

Svar på tråden Är du bra på att läsa signaler?