• Anonym (Hejsex)

    Tjej!

    Var du spänd första gången du visade din fitta för en kille?

  • Svar på tråden Tjej!
  • Anonym (Bra?)
    Anonym (not really) skrev 2019-07-04 09:33:06 följande:
    Prestation antar jag, jag ville vara "bra" i sängen och inte göra killen besviken.
    Vad är det som gör en tjej bra i sängen? Hur skulle du märka att han inte har njutit. haha kanske är svårt att missa. Men blir du besviken om han inte har stönat eller har det ingen betydelse alls 
  • Anonym (not really)
    Anonym (Hejsex) skrev 2019-07-04 10:54:26 följande:
    Var du bra då?
    Mjaa, för att vara första gången så var det väl bra. Killen var äldre och mycket mer erfaren så det underlättade. Han ledde vägen liksom så vi lekte runt i lite olika ställningar, sen sög jag av honom också. Han verkade iaf nöjd och ville fortsätta träffas men jag var inte redo för ett förhållande så jag backade. Men jag var nöjd med hur det hela gick till, han var en schysst och trygg kille.
  • Anonym (Bra?)
    Anonym (not really) skrev 2019-07-04 11:15:32 följande:
    Mjaa, för att vara första gången så var det väl bra. Killen var äldre och mycket mer erfaren så det underlättade. Han ledde vägen liksom så vi lekte runt i lite olika ställningar, sen sög jag av honom också. Han verkade iaf nöjd och ville fortsätta träffas men jag var inte redo för ett förhållande så jag backade. Men jag var nöjd med hur det hela gick till, han var en schysst och trygg kille.
    Efter det tvivlade du aldrig på dig själv i sängen 
  • Anonym (not really)
    Anonym (Bra?) skrev 2019-07-04 10:58:00 följande:
    Vad är det som gör en tjej bra i sängen? Hur skulle du märka att han inte har njutit. haha kanske är svårt att missa. Men blir du besviken om han inte har stönat eller har det ingen betydelse alls 
    Alltså på den tiden tänkte jag enbart på att tillfredställa killen - att en tjej är bra i sängen om hon tillfredställer sin partner på alla sätt han vill. Jag ville få reda på hans fantasier och uppfylla dem liksom. Sen om han stönade (på riktigt då, inte fejk) var väl det ett tecken på att han gillade det jag gjorde, men det är ju inte det enda sättet att märka det på :P Däremot blev jag väldigt besviken om han inte kom, för hans tillfredställelse var ju mitt mål med sex om du förstår vad jag menar. 

    Numera ser jag inte sex på samma ensidiga sätt. Det är ju en sak man gör tillsammans med sin/a partner/s och det är njutningen tillsammans som är det viktiga. Jag älskar att se min partner njuta men jag vill också att han ska njuta av att tillfredställa mig. Det ska vara avslappnat och lekfullt och vi ska vara bekväma att utforska tillsammans. Inga förväntningar eller krav på att det måste vara på ett specifikt sätt.
  • Anonym (not really)
    Anonym (Bra?) skrev 2019-07-04 11:22:25 följande:
    Efter det tvivlade du aldrig på dig själv i sängen 
    Inte direkt, har aldrig tyckt det varit så svårt att tillfredställa en man haha. Kvinnor däremot... de få gånger jag provat sex med tjej tvivlade jag mycket mer på mina förmågor :P 
  • Anonym (Hejsex)
    Anonym (Bra?) skrev 2019-07-04 10:58:00 följande:

    Vad är det som gör en tjej bra i sängen? Hur skulle du märka att han inte har njutit. haha kanske är svårt att missa. Men blir du besviken om han inte har stönat eller har det ingen betydelse alls 


    Man ser väl det på henne, ansiktsuttryck och hur våt hon är. Sen är det inte fel om hon säger till vad hon tycker om och vad hon gillar mindre.
  • Anonym (Hejsex)
    Anonym (not really) skrev 2019-07-04 11:15:32 följande:

    Mjaa, för att vara första gången så var det väl bra. Killen var äldre och mycket mer erfaren så det underlättade. Han ledde vägen liksom så vi lekte runt i lite olika ställningar, sen sög jag av honom också. Han verkade iaf nöjd och ville fortsätta träffas men jag var inte redo för ett förhållande så jag backade. Men jag var nöjd med hur det hela gick till, han var en schysst och trygg kille.


    Är det någon du skulle tänka dig att falla för idag?
  • Anonym (Hejsex)
    Anonym (not really) skrev 2019-07-04 11:24:57 följande:

    Alltså på den tiden tänkte jag enbart på att tillfredställa killen - att en tjej är bra i sängen om hon tillfredställer sin partner på alla sätt han vill. Jag ville få reda på hans fantasier och uppfylla dem liksom. Sen om han stönade (på riktigt då, inte fejk) var väl det ett tecken på att han gillade det jag gjorde, men det är ju inte det enda sättet att märka det på :P Däremot blev jag väldigt besviken om han inte kom, för hans tillfredställelse var ju mitt mål med sex om du förstår vad jag menar. 

    Numera ser jag inte sex på samma ensidiga sätt. Det är ju en sak man gör tillsammans med sin/a partner/s och det är njutningen tillsammans som är det viktiga. Jag älskar att se min partner njuta men jag vill också att han ska njuta av att tillfredställa mig. Det ska vara avslappnat och lekfullt och vi ska vara bekväma att utforska tillsammans. Inga förväntningar eller krav på att det måste vara på ett specifikt sätt.


    Oj, vilken press du la på honom då. Men bra att du insett på senare dagar att sex är ett samspel mellan två individer.
  • Anonym (Hejsex)
    Anonym (not really) skrev 2019-07-04 11:27:55 följande:

    Inte direkt, har aldrig tyckt det varit så svårt att tillfredställa en man haha. Kvinnor däremot... de få gånger jag provat sex med tjej tvivlade jag mycket mer på mina förmågor :P 


    Ändå känner du till genitalierna bättre?
  • Anonym (Kuk)

    Är ju 20 år sedan. Men min fru ville inte visa fittan alls när vi började träffas. Tror nog att det gick typ ett år innan hon kunde visa den och då hade vi ändå haft en del sex, så lite hade man ju sett..

    Spänd är nog bara förnamnet.

  • Anonym (not really)
    Anonym (Hejsex) skrev 2019-07-04 15:14:42 följande:
    Är det någon du skulle tänka dig att falla för idag?
    Det tror jag säkert
  • Anonym (not really)
    Anonym (Hejsex) skrev 2019-07-04 15:17:46 följande:
    Oj, vilken press du la på honom då. Men bra att du insett på senare dagar att sex är ett samspel mellan två individer.
    Ja, verkligen onödig press på båda två
Svar på tråden Tjej!