Inlägg från: Anonym (Missnöjd (f 36)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Missnöjd (f 36))

    Kvinnnor - hur ofta har ni haft sex under det senaste året?

    Anonym (Typ varje dag) skrev 2019-07-04 10:38:29 följande:

    359 gånger enligt min mensapp. Haha!


    Hoppsan! Vilken app använder du? Hur gammal är du?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (Hm) skrev 2019-07-04 20:37:20 följande:

    Några gånger i månaden, börjar bli gammal.


    Hur gammal är när man börjar bli gammal ? Haha
  • Anonym (Missnöjd (f 36))

    intressant eller hur ? vad tycker ni`?

  • Anonym (Missnöjd (f 36))

    vore kul om fler ville dela mede sig av sina erfarenheter,

  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (Sällan) skrev 2020-08-11 14:55:56 följande:
    Så  har vi också
    Tycker du att det räcker med det ?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (Sällan) skrev 2020-08-11 17:16:11 följande:

    Ja, men inte mannen.


    Varför det ? Är du inte nöjd med honom ?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (op) skrev 2020-08-12 09:19:21 följande:

    Sedan min relation tog slut i november förra året så har jag inte sex alls. Orkar inte involvera mig i något bara för sexets skull heller.


    Så var det för mig också, det tog ett tag innan man hämtade sig. man får lösa det på annat sätt. Hur gammal är du ? Har du barn ?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (op) skrev 2020-08-12 10:19:29 följande:
    Jag är 40, har två barn. 

    Jag känner mig inte över relationen än riktigt (var tillsammans i 15 år), och innan det känns bra igen så undviker jag helst att få känslor för någon eller vice versa. Vill inte komplicera livet ytterligare :)
    Har du bra stöd omkring dig, nån som du verkligen kan prata med ?
    Hur gamla är dina barn ? Har det praktiska runt separationen lösts sig ?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-12 10:25:33 följande:

    Egentligen tycker jag om sex men min lust har slocknat under det senaste decenniet, under relationen med min nuvarande. Det har varit så med tidigare personer också men vi har dessutom haft problem som förstört lusten och så har min partner gått upp ca 50 kg i vikt. Jag är inte kroppsfixerad som så men det är en enorm skillnad och det är inte upphetsande att se. Vi har sex någon gång i månaden för att vi försöker skaffa barn, ibland är det bra, ibland vill jag bara få det överstökat. Många gånger känner jag att vi inte skulle haft sex annars, och det hade varit helt ok. Jag vill att min partner går ner i vikt så jag kan börja känna attraktion igen och vi kan ha ett sexliv, ett som jag faktiskt vill delta i.


    Ja, du har det då inte lätt (!) Hur gammal är du ?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (op) skrev 2020-08-12 14:18:34 följande:
    Han är inte barnens pappa, och den ena är vuxen, den andra är snart vuxen. Vi har ingen kontakt med exet, vi skaffade en ny bostad och flyttade. Han blev psykiskt sjuk och var svår att leva med, däför har vi heller ingen kontakt, för han blev med tid en ganska elak person.

    Jag pratar inte med någon om vad som hänt.

    Jag har alltid gillat sex och har nog haft mer sex i relationen än genomsnittet skulle jag tro, men det ska vara med någon jag älskar helst.
    Anonym (op) skrev 2020-08-12 14:18:34 följande:
    Han är inte barnens pappa, och den ena är vuxen, den andra är snart vuxen. Vi har ingen kontakt med exet, vi skaffade en ny bostad och flyttade. Han blev psykiskt sjuk och var svår att leva med, däför har vi heller ingen kontakt, för han blev med tid en ganska elak person.

    Jag pratar inte med någon om vad som hänt.

    Jag har alltid gillat sex och har nog haft mer sex i relationen än genomsnittet skulle jag tro, men det ska vara med någon jag älskar helst.
    ojoj, du har verkligen inte haft det lätt här i livet precis. det känns som jag har åkt räkmacka även om jag haft mina törnar precis som det flesta.. jag önskar jag kunde göra något för dig. Skäms

  • Anonym (Missnöjd (f 36))
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-12 14:54:17 följande:
    Strax över 40-strecket.
    Tufft att säga det men det ser inte så ljust för er (dig). Känns som det är läge att bryta upp, och om du skulle känna så - vänta inte med det. Det blir inte bli lättare med tiden. Du kan få barn i många år än även om klockan tickar. Har du barn sedan tidigare? hur bor ni ? var landet finns du ?
  • Anonym (Missnöjd (f 36))

    Nån mer som vill bidra till tråden ?

Svar på tråden Kvinnnor - hur ofta har ni haft sex under det senaste året?