• Anonym (Tändaren)

    Vad får dig att bli avtänd?

    Något som är avtändande för mig är dålig andedräkt. Det funkar liksom inte, oavsett hur attraktiv tjejen är i övrigt.

    Tyvärr har det blivit lite penibelt i ett par fall där tjejen har tagit modet och initiativet att komma fram och det visar sig att andedräkten inte är den bästa. Jag vill inte vara ofin och säga som det är men det blir svårt för mig att prata på ett naturligt sätt. Jag vill bara hålla avstånd och helst avlägsna mig. Det besvärar mig att tjejen kanske tror att det är något annat fel på henne.

    För att inte försätta någon annan i samma situation brukar jag alltid skölja munnen med munskölj innan jag går på krogen.

    Doft av armsvett är också oerhört avtändande, än värre i kombination med hår under armarna, men det är ovanligt bland tjejer som väl är.

    Vad får dig att bli avtänd?

  • Svar på tråden Vad får dig att bli avtänd?
  • Fjäril kär

    Skrytsamma (jobbet, hur många de legat med, ekonomi, bilar etc)

    Killar som garvar åt sexistiska skämt - kombinerat med rumpkläm i barkön och uttryck som "lilla gumman"

    Killar med rasistiska åsikter så fort de öppnar munnen

    Fulla killar

    Killar som spelar nån form av spel för att ragga

  • Anonym (A)
    CitronTulo skrev 2019-07-11 08:22:51 följande:
    Killar som bara pratar om sig själva, eller om sitt ex är ruskigt avtändande!
    Håller med
  • Anonym (Jens)
    bullen1984 skrev 2019-07-11 08:46:07 följande:

    Folk som dricker redbull och röker.

    Skalliga män

    När han stönar och åmar sig i sängen

    Killar som inte äter eller äter skräpmat

    killar som inte tränar eller endast löptränar

    När han aldrig vill göra något utan bara sitta inne.

    Killar/män som spelar tv spel.

    narcissister


    du måste ju vara helt bakom flötet, hur ytlig som helst.
  • bullen1984
    Anonym (Jens) skrev 2019-07-11 14:41:13 följande:
    du måste ju vara helt bakom flötet, hur ytlig som helst.
    Haha jag kom åt en öm punkt märker jag. Ytlig kanske - ja. För att jag har haft ex med dessa egenskaper och de har vart avtändande. Tycker det är oattraktivt med en soffsittande skräpmatsätare som röker och dricker redbull. 

    Sedan tänder jag inte på skalliga män. 
  • Anonym (Tändaren)
    bullen1984 skrev 2019-07-12 08:30:08 följande:

    Haha jag kom åt en öm punkt märker jag. Ytlig kanske - ja. För att jag har haft ex med dessa egenskaper och de har vart avtändande. Tycker det är oattraktivt med en soffsittande skräpmatsätare som röker och dricker redbull. 

    Sedan tänder jag inte på skalliga män. 


    Nu bryter jag mig in i diskussionen...

    Nej, man kan inte rå för vad man tänder på.

    Du hade nog inte gillat mig eftersom jag tycker om att sitta i soffan och äta godis och dricka öl. Inte RedBull däremot. Risken finns även att jag blir skallig. :(

    Jag får försöka kompensera med min charm istället. Livet är hårt därute. Tjejer bedriver ingen välgörenhet...:)
  • bullen1984
    Anonym (Tändaren) skrev 2019-07-12 09:01:39 följande:
    Nu bryter jag mig in i diskussionen...

    Nej, man kan inte rå för vad man tänder på.

    Du hade nog inte gillat mig eftersom jag tycker om att sitta i soffan och äta godis och dricka öl. Inte RedBull däremot. Risken finns även att jag blir skallig. :(

    Jag får försöka kompensera med min charm istället. Livet är hårt därute. Tjejer bedriver ingen välgörenhet...:)
    Klart man kan sitta i soffan och dricka öl och äta skräpmat - ibland.
    Jag syftar på de som har det som livsstil. 

    Mitt ex satt på balkongen och rökte, och jag såg hur hans rygg bara blev mer och mer krökt. Sedan satt han fast i den där soffan medans jag var aktiv och tränade/sprang. 
    Han hade ingen energi att göra saker och vårt liv ihop blev som en stor ångestbubbla. Han blev grinig och svartsjuk.
    I veckorna längtade jag till helg, men när helgen väl kom blev den en sådan besvikelse att jag längtade till jobbet. 
  • Anonym (Mini)

    När det spelas fel typ av spel. Nonchalans och dryghet. Tänder ju annars på självförtroende och viss typ av arrogans när den är parad med hjärta.

  • Anonym (Tändaren)
    bullen1984 skrev 2019-07-12 09:13:15 följande:

    Klart man kan sitta i soffan och dricka öl och äta skräpmat - ibland.

    Jag syftar på de som har det som livsstil. 

    Mitt ex satt på balkongen och rökte, och jag såg hur hans rygg bara blev mer och mer krökt. Sedan satt han fast i den där soffan medans jag var aktiv och tränade/sprang. 

    Han hade ingen energi att göra saker och vårt liv ihop blev som en stor ångestbubbla. Han blev grinig och svartsjuk.

    I veckorna längtade jag till helg, men när helgen väl kom blev den en sådan besvikelse att jag längtade till jobbet. 


    Jag förstår hur du känner och det är helt förståeligt. Det du skriver är nog ganska vanligt i förhållande. Jag menar inte att du har fel.

    Var och en har ett ansvar. Som partner lever man farligt om man blir förslappad och utgår från att allt är frid och fröjd.
  • Anonym (Alma)

    Män som ältar sitt förflutna och har fastnat i bitterhet

    Män som uppenbart inte vill göra någon förändring av ett liv han ändå inte är nöjd med

    Män som glorifierar sitt ex

    Män som är gifta med sitt jobb

  • Anonym (Ball Klanton)

    Jag hade ingen av de brister som Emma räknade upp när jag var singel.

    Men dessa saker var ju vad som tände av henne.

    En annan sak var ju att få tjejerna att tända på mig. Då krävdes det lite mer ........

    som jag ofta inte klarade av

  • Anonym (Äsch)

    Lika lång/längre

    Vegansk

    Pryd

    Pedantisk

    Pk

    Buskar i armhålor/kön

    Modern feminist (pikar om allt)

  • Anonym (W47)

    * Osäkerhet framför allt i sänghalmen.
    Frågor som är det bra så här, hur känns det här.. Fruktansvärt avtändande. 

  • Anonym ("Rough" är blä)

    Kvinnor som vill att jag skall smiska, slå, strypa eller kalla dem förnedrande saker.

    Gillar jag någon tillräckligt mycket för att ha sex med henne så blir det två saker som är oförenliga. Jag är inte pacifist, men våld är något jag bara kan tänka mig i självförsvar eller om jag verkligen hatar någon. Kalla någon för fula grejer, då måste jag vara väldigt arg och allt annat än kåt. Så det där är väldigt avtändande.

  • SylviaPlath

    99 % av mänskligheten, för det första.

    Hos den återstående procenten:

    Dålig andedräkt.
    Vispande tunga.
    Ful penis.
    Svag potens.
    Kvinnligt hull.
    Osäkerhet.

  • Anonym (fult)

    Tatueringar, särskilt på ryggen och benen, så jävla avtändande, jag slaknar.

  • Anonym (Hmm)

    En hel del tänder ...... men så jävla mycket tänder av också...
    That`s life

  • Anonym (tvi)

    Kvinnor som är håriga under armarna och inte är välansade på könet.

  • Smecker

    Jag brukar börja från andra hållet. För mig är det väldigt svårt att tända på någon, det krävs rätt mycket och rätt egenskaper. Men när jag väl tänder på någon så skall det oerhört mycket till för att jag skall sluta tända på personen.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (B)

    Fläskiga dallerrumpor. *kräk*

    Kvinnor som inte kan hålla sig när de skrattar.

    Extrem övervikt.

    SD sympatier

    Mustang på kvinnor

Svar på tråden Vad får dig att bli avtänd?