Inlägg från: Anonym (Isolerad ö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Isolerad ö)

    Har ni bra kontakt med släkten?

    Har verkligen ingen bra kontakt med släkten.

    Pappas sida är helt okej och inga konstigheter men vi har alltid bott i olika länder så vi har ingen nära kontakt pga det.

    Mammas sida är GALEN! Hemska människor! Dom avskydde jag redan som liten men var tvingad att umgås med dom som barn då mamma är tajt med dom trots att dom mest bråkar och önskar livet ur varann. Så fort jag flyttade hemifrån vid 19 års ålder så bröt jag kontakten och lika glad för det är jag. Tyvärr springer jag på dom nu och då och det är lika hemskt varje gång.

    Det känns väldigt ensamt ibland och jag kan tycka lite synd om mig själv Oskyldig när jag ser vilken sammanhållning mina vänner har med sina släktingar. Det är också tråkigt att veta att jag inte har någonstans att vända mig vid en kris och att ingen stöttar mig och bryr sig om mig. Jag har ingen självklar plats vid någons julbord eller midsommarfest. MEN, och det här är ett stort men, jag skulle aldrig vilja ha kontakt med mammas släkt ändå för det kostar för mycket. Jag önskar bara att dom var snälla och normala men det kommer aldrig att hända.

Svar på tråden Har ni bra kontakt med släkten?