• Svar på tråden Kö till ny bordell med sexdockor. Framtiden?
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Jaja) skrev 2019-07-24 00:23:09 följande:

    Om man vill ligga med ett dött föremål kan man väl välja bårhuset. Det borde vara (nästan) samma upplevelse. Är det inte samspelet, att ha sex MED någon som är det njutbara?

    Jag tror det är en fluga. Inget som ger människor tillfredsställelse i längden.


    Du är ju helt blåst, hur kan du jämföra en sexleksak med ett lik.

    Ska den som har en dildo och besöka ett bårhus?

    Sen är väl den huvudsakliga kundkretsen män som av olika anledningar inte får till sex med kvinnor, och söker ett substitut, som iof är sämre än riktig sex men skönare än att runka.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Mmm) skrev 2019-07-24 00:33:07 följande:
    Du är ju helt blåst, hur kan du jämföra en sexleksak med ett lik.

    Ska den som har en dildo och besöka ett bårhus?

    Sen är väl den huvudsakliga kundkretsen män som av olika anledningar inte får till sex med kvinnor, och söker ett substitut, som iof är sämre än riktig sex men skönare än att runka.
    Jag jämför med dött föremål, inte med lik i sig.

    Det är inte samma sak som dildo, en dildo vore samma sak som ett runkägg. Sexdocka för män vore samma sak som att en kvinna sätter på en jättedocka med en kuk.

    Jag tror inte det är så att det är män som inte "får till det" som går till en dockbordell. Snarare verkar det vara matchomän som lätt får till det men som bestämmer sig för att göra en annorlunda grej. Tror fortfarande att det är en fluga!
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Jaja) skrev 2019-07-24 01:09:02 följande:

    Jag jämför med dött föremål, inte med lik i sig.

    Det är inte samma sak som dildo, en dildo vore samma sak som ett runkägg. Sexdocka för män vore samma sak som att en kvinna sätter på en jättedocka med en kuk.

    Jag tror inte det är så att det är män som inte "får till det" som går till en dockbordell. Snarare verkar det vara matchomän som lätt får till det men som bestämmer sig för att göra en annorlunda grej. Tror fortfarande att det är en fluga!


    Machomän??

    Tror att det i de allra flesta sammanhang anses som rätt patetiskt att gå till en sexrobotbordell.

    Men kan hålla med om att det nog inte blir nån större hit, däremot kan det slå rätt bra på hemmamarknaden.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Mmm) skrev 2019-07-24 02:05:59 följande:
    Machomän??

    Tror att det i de allra flesta sammanhang anses som rätt patetiskt att gå till en sexrobotbordell.

    Men kan hålla med om att det nog inte blir nån större hit, däremot kan det slå rätt bra på hemmamarknaden.
    I ett svenskt sammanhang hade det varit patetiskt. Men inte i andra kulturer som exv. Ryssland. Det är ryska matchograbbar jag tänker på när jag skriver. Det är lite coolt för dem. Och skulle väl kunna vara coolt i Sverige också. I vissa mindre kretsar med liknande kultur. Den är tack och lov inte lika utbredd här :)
  • Anonym (hehe)
    Dr Nail skrev 2019-07-19 09:57:04 följande:
    Så har folk alltid sagt om allt som är nytt.

    Men det är möjligt att vi kommer få bevittna en ny sexuell läggning i framtiden: en som tänder uteslutande på androider.

    Jag vet bara inte vad läggningen kommer att kallas.
    I tv-serien äkta människor så kallas en person som tänder på robotar för transhuman.
  • Anonym (ed)
    Anonym (ikus) skrev 2019-09-18 22:10:42 följande:

    Nån som läst denna? https://www.dindoll.com/blogs/news/5-reasons-sexdoll#sv


    Blir dock lite fel när de skriver hur realistiska de ser ut, så har alla dockorna på bilderna världen mest fejkade bröst. Ser ut som sådana fula silikonballonger man ser i dåliga porrfilmer. Hade jag skaffat en docka skulle den inte ha bröst som såg ut som ett misslyckat ingrepp.
  • Anonym (Man)

    Jag hade kunnat testa att knulla med en docka, mest för nyfikenhet en, eller ett par gånger om det är skönt. Ett förhållande vill jag ha med en mänsklig kvinna som man kan prata med också.

  • Anonym (LG)
    Anonym (IgorIncel) skrev 2019-09-19 07:57:52 följande:

    Äntligen kommer jag få till det 


    Med AI kan man säkert få robotarna att nobba incels också!
  • Anonym (IgorIncel)
    Anonym (Man) skrev 2019-09-19 17:35:34 följande:

    Jag hade kunnat testa att knulla med en docka, mest för nyfikenhet en, eller ett par gånger om det är skönt. Ett förhållande vill jag ha med en mänsklig kvinna som man kan prata med också.


    Män och kvinnor talar olika språk. Jag hoppas det blir som i Total Recall, man skräddarsyr sin hona.
  • Anonym (IgorIncel)
    Anonym (LG) skrev 2019-09-19 17:38:17 följande:
    Med AI kan man säkert få robotarna att nobba incels också!
    Får betala nån hacker då så man får sig lite.
  • Mimosa86
    Stenåldern skrev 2019-07-18 16:52:56 följande:

    Feministerna är emot för att de vill att männen ska bråka och kämpa för att få dom och samtidigt förnedra killarna som blir utan

    Nu när männen friviligt väljer bort dom blir de inte nöjda.


    Förklara för mig varför någon kvinna (feminist eller inte) skulle vara ledsna över att bli av med män som föredrar att ligga med ting framför mänsklig kontakt? Varför skulle kvinnor sakna dem?

    Nej, enda argumentet jag hört är rädsla att män ska praktisera våldssex på dockor och passerar spärrar. Något som kan resultera i gränsöverskridande beteende med levande kvinnor. Att få utlopp för sitt kvinnohat med en realistisk docka.

    Och nej, en realistisk sexdocka är inte att jämställa med en dildo. Fleshlight är jämförbart med en dildo.

    Sen kommer skitsnacket om sexuell makt.. från den grupp som är orgasmprivilegiad. Toppen...speciellt när fler kvinnor än män lever utan sex enligt rapporter.
  • Anonym (IgorIncel)
    Mimosa86 skrev 2019-09-19 22:29:12 följande:
    Nej, enda argumentet jag hört är rädsla att män ska praktisera våldssex på dockor och passerar spärrar. Något som kan resultera i gränsöverskridande beteende med levande kvinnor. Att få utlopp för sitt kvinnohat med en realistisk docka.

    Sen kommer skitsnacket om sexuell makt.. från den grupp som är orgasmprivilegiad. Toppen...speciellt när fler kvinnor än män lever utan sex enligt rapporter.
    Läskig tanke faktiskt. Nu är jag seriös.

    Sant att män har den fördelen, lättare att få orgasm.
    Jag tycker det är sorgligt om det stämmer att fler kvinnor lever utan sex. Jag vill inte att det ska vara så. Kvinnor är värda mer.
  • Tecum
    Anonym (IgorIncel) skrev 2019-09-19 22:39:39 följande:
    Läskig tanke faktiskt. Nu är jag seriös.

    Sant att män har den fördelen, lättare att få orgasm.
    Jag tycker det är sorgligt om det stämmer att fler kvinnor lever utan sex. Jag vill inte att det ska vara så. Kvinnor är värda mer.
    När kvinnor lever utan sex är det oftare självvalt än vad det är hos män.
Svar på tråden Kö till ny bordell med sexdockor. Framtiden?