• Anonym (Hmm)

    Varför klagar tjejer på att killar väljer snygga killar?

    När tjejer själva väljer snygga killar?

  • Svar på tråden Varför klagar tjejer på att killar väljer snygga killar?
  • Tomatmacka

    Det är rätt irriterande när en ful kille får en snygg tjej. Även om man vet att hon bara är ute efter hans plånbok och antagligen har en snygg älskare bakom hans rygg. Snygga tjejer som väljer fula tjejer är lite wtf och jag har sett det ganska ofta. Män får ju iofs kämpa lite mer. Det är det man menar med att det är svårt att vara en hingst men lätt att vara ett luder.

  • Tomatmacka

    Snygga killar som väljer snygga tjejer ska det stå. Jag tror jag har dyslexi

  • Anonym (Loop)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-07-17 15:49:24 följande:

    Nja, jag skulle säga att det är häftigast när en snygg tjej valt en ful kille. Då ser hon uppenbarligen till insidan och det är häftigt bara det.


    Finns säkert fler som tycker som du, men det har varit rätt jobbigt genom åren att alltid behöva stå till svars för varför jag har valt den jag valt. Till och med min familj har undrat... men mannen jag är gift nu är det faktiskt ingen som blivit provocerad av, förmodligen för att alla kan se hans fantastiska personlighet som lyser igenom. Eller så är det jag själv som inte är så snygg längre!
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-17 22:17:07 följande:

    Verkligen älskar min skadeglädje när en tjej väljer en kille för utseendet och det visar sig att han är fan sämre än sämst på allt. Det enda han har är ett gymkort o en fit kropp men hjärncellerna är helt lost och romantiken lika låg. Han är inget annat än ett vandrande Idolkort. Haha. När tjejer väljer kille med ögonen o musen än med hjärnan. mohahaha


    Håller med.
  • Anonym (Hmm)
    Tomatmacka skrev 2019-07-17 22:37:55 följande:

    Snygga killar som väljer snygga tjejer ska det stå. Jag tror jag har dyslexi


    Dyslexi är något helt annat, då kan du varken tolka eller tyda bokstäverna.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Loop) skrev 2019-07-17 23:34:02 följande:

    Finns säkert fler som tycker som du, men det har varit rätt jobbigt genom åren att alltid behöva stå till svars för varför jag har valt den jag valt. Till och med min familj har undrat... men mannen jag är gift nu är det faktiskt ingen som blivit provocerad av, förmodligen för att alla kan se hans fantastiska personlighet som lyser igenom. Eller så är det jag själv som inte är så snygg längre!


    Tyvärr är det nog förväntningar som styr. Mannen ska se ordentlig ut, annars blir han inte godkänd av tjejens föräldrar som kramar om sin dotter så hårt att hon kvävs. Typ.
  • Anonym (Loop)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-07-18 00:43:51 följande:

    Tyvärr är det nog förväntningar som styr. Mannen ska se ordentlig ut, annars blir han inte godkänd av tjejens föräldrar som kramar om sin dotter så hårt att hon kvävs. Typ.


    Fast jag har haft ordentliga pojkvänner rakt igenom, med bra jobb och hög utbildning. Jag gillar smarta män som har ett rörligt intellekt och mycket kunskap. Men kanske inte alltid snyggast. Då pratar vi 5:or, 6:or. Min nuvarande har rätt snygg kropp, men kanske inte så vackert ansikte - kanske är det därför folk har överseende?
  • Tomatmacka
    Anonym (Hmm) skrev 2019-07-18 00:41:42 följande:

    Dyslexi är något helt annat, då kan du varken tolka eller tyda bokstäverna.


    Jajaja jag tycker bara att jag snubblar på tangenterna ganska ofta
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Loop) skrev 2019-07-18 01:23:49 följande:

    Fast jag har haft ordentliga pojkvänner rakt igenom, med bra jobb och hög utbildning. Jag gillar smarta män som har ett rörligt intellekt och mycket kunskap. Men kanske inte alltid snyggast. Då pratar vi 5:or, 6:or. Min nuvarande har rätt snygg kropp, men kanske inte så vackert ansikte - kanske är det därför folk har överseende?


    Ja, åtminstone om man talar om dessa trångsynta äldre människor. Men du ska ha en eloge att du valt män efter insidan.
Svar på tråden Varför klagar tjejer på att killar väljer snygga killar?