Inlägg från: Naturalboost |Visa alla inlägg
  • Naturalboost

    Kassörska försöker imponera på mig

    Jag gick in till ett coffeeshop där jag är stamkund då jag dricker kaffe om dagarna och solar framför stränder. Hursom:

    Jag gick in där för att köpa kaffe så kommer en manlig kassörska som jobbar mittemot, dessa två känner varandra så de hade nog planerat detta innan då situationen jag ska beskriva påminner om det.

    När jag kommer in så kommer mannen snabbt och när han kommer in hinner jag inte beställa och det första han gör är att tilldela henne puss i luften mitt framför mig.

    Jag började skratta då detta kändes riktigt löjligt och uppenbart, frågade om han var hennes kille så sa han "något liknande". När han gick så skrattade hon med, jag blev så tillfredsställd att jag inte behövde köpa något då jag blev nöjd, jag pekade en fin fuck you finger åt henne och sa fick you bitch, sedan kastade hon någons kvitto på mig så gick jag ut därifrån.

    30 min sedan o skrattar fortfarande, tycker att mitt finger passade perfa in i sammanhanget och hennes försök att få mig efter henne.

    Enligt er, visst var detta planerat från henne sida? Passa på kom med hypoteser

  • Svar på tråden Kassörska försöker imponera på mig
  • Naturalboost
    Anonym (.) skrev 2019-07-28 16:23:11 följande:

    Jag fattar inte så mycket. Varför försökte han imponera dig genom att pussa någon annan?

    Jag vet inte om det var så mycket av en planering. Varför tror du att det var planerad och för den delen ett sätt för att försöka imponera på dig?


    Bra fråga, hjärnceller har du iaf.

    Hursom, anledningen till att jag tror det är för att jag känner henne dessförinnan, känner o känner hon har hela tiden lekt svår när jag pratat med henne förut , för ca 6 månader sedan frågade jag ut henne på bio sedan svarade hon inte men log sedan sa hennes kompisar att vi alla skulle på bio tillsammans sedan vart det helt dött med den biten o nu är vi här.

    Tror hon vill få mig att jaga henne då hon inser att jag tappat intresset för henne
  • Naturalboost
    Anonym (Va) skrev 2019-07-28 16:30:42 följande:

    Eller så kan du sluta tror att alla tjejer vill ha dig. De flesta tjejer vill INTE ha en egosentrisk osäker liten pojke som hela tiden hävdar sig själv och trycker ner andra.


    Det är väl snarare du som trycker ner andra, sedan familjeliv skapades har du sökt upp mig och tryckt ned mig i alla trådar. Men som tur är så knullar jag modeller och har bättre självförtroende nu och tar inte åt mig
  • Naturalboost
    Anonym (QT89) skrev 2019-07-28 16:37:57 följande:

    Well om du knullar modeller och inte tar åt dig. Ändå lipar du över att kassörskan dissade dig. Dejta dina modeller du så kan du avsluta kontot på Familjeliv sen.


    Vem fan är du cooling
  • Naturalboost
    Anonym (A 2) skrev 2019-07-28 18:50:49 följande:

    Undrar jag med


    Otrohet i den mån att tjejen försöker få det se ut så. (Om vi hade relation) vilket hon är väldigt otydlig med (med meningen).

    Fattar du nu?
  • Naturalboost
    Anonym (?) skrev 2019-07-28 23:07:21 följande:

    Alltså: antingen är han hennes kille eller så har hon bett honom komma över och låtsas vara det om du kommer in på stället. Dvs: nej hon försöker inte få dig att jaga henne, hon försöker få dig att sluta jaga henne. Återgå till modellerna i din fantasi istället...


    Är för full men vad vill du säga?
  • Naturalboost
    Pentra skrev 2019-07-29 00:36:15 följande:

    Nej, TS; du verkar fortfarande fatta oerhört trögt. Du har antagligen stört henne alltför länge och inte förstått alla hennes tidigare avvisanden, så, därför har hon nu tröttnat rejält på dig och tagit in det tyngre artilleriet, i form av sin kollega. Hon försöker INTE att få dig efter sig. Det är tvärtom helt uppenbart att hon försöker få dig att fatta, en gång för alla, och att hon tydligt vill visa, och berätta för dig, att hon vill hålla dig så långt borta som möjligt! Inse sanningen, och låt henne vara! Du verkar ju allvarligt störd och helt psyko! ... /Pentra


    Läste bara en rad, pffft.
  • Naturalboost
    Anonym (Ahh) skrev 2019-07-29 01:41:53 följande:

    Ahh narcissister är väldigt uppe deras eget arsle.


    Läste en halv rad. Pffft
  • Naturalboost
    Sgtwolf skrev 2019-07-29 01:31:03 följande:

    Om du är oskuld och misslyckas med dina försök att ragga. Varför inte be om råd istället för att verka spela Allan och uppföra dig som en patriarkal våldtäktsman som tror att man äger kvinnor och är fri att knulla vem som helst även om dom inte är villiga.....

    Lär dig att respektera att tjejer/kvinnor kan känna lust, utan att för den skull innebär att dom känner lust till just dig..... Riktiga män sätter värde i att inte tvinga sig på kvinnor och visar tillbörlig respekt och tar ett nej!


    Menar halv rad. Pffft
Svar på tråden Kassörska försöker imponera på mig