• Anonym (Dick)

    Tänker ni på personer i er närhet när ni onanerar?

    För mig blir det ofta att jag runkar dagligen, då brukar jag tänka på olika sexuella situationer med personer i min närhet. Det kan vara klasskamrater, ytliga vänner, kassörskan i affären eller liknande. Ofta tänker jag på hur jag sätter på dem på olika sätt.

    I mina tankar har jag satt på varje tjej i hela min klass.

    Är det fler som tänker så?

  • Svar på tråden Tänker ni på personer i er närhet när ni onanerar?
  • Pelle241

    I vanliga fall, ja. Jag fantiserar ofta om kvinnor i min närhet när jag runkar. Det är sällan det är kändisar eller liknande

  • Pentra

    Tänker på min sambo, min VMF eller ingen specifik person alls, utan då snarare en situation eller en händelse. ... Det är inte rätt att ha sex med någon annan person, utan den personens tillstånd, inte ens i tanken. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Dick)
    Pentra skrev 2019-08-04 16:12:23 följande:

    Tänker på min sambo, min VMF eller ingen specifik person alls, utan då snarare en situation eller en händelse. ... Det är inte rätt att ha sex med någon annan person, utan den personens tillstånd, inte ens i tanken. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    VMF? Veterinärmedicinska föreningen?

    Låter dock väldigt obehagligt att börja fundera i banorna tankebrott. Självklart kan man tänka på en annan hur man vill, det blir fel först då man börjar agera i verkligheten. Annars borde jag åka in för mord om jag tänker på att ha ihjäl en annan person.
  • Anonym (Singeltjej)

    Jag kan onanera om jag sett någon snygg tjej med stora bröst. Konstigt nog är det alltid tjejer jag tänker på när jag skall göra det skönt. Aldrig killar.

  • Anonym (Ja)

    Det händer, tänker ofta på ett ex och då speciellt olika situationer med suveränt sex med honom. Annars så brukade jag inte göra det eftersom det känns o-ok att tänka på t ex en kollega. Men har en nu som är så brutalt het att det funkar att tänka på henne...är väl inte helt bekväm med det heller men whatever...

  • Anonym (I)

    Nästan aldrig. Ibland exet och hur hans psykiska våldtäkter.

  • Anonym (Mia)

    Tänker 95% av gångerna på mitt ex, tillika mitt ena barns pappa när jag onanerar. Har ny man sen många år men fantasier är just fantasier.

  • Pentra
    Anonym (Dick) skrev 2019-08-04 17:07:29 följande:
    VMF? Veterinärmedicinska föreningen? Låter dock väldigt obehagligt att börja fundera i banorna tankebrott. Självklart kan man tänka på en annan hur man vill, det blir fel först då man börjar agera i verkligheten. Annars borde jag åka in för mord om jag tänker på att ha ihjäl en annan person.

    VMF = Vän Med Förmåner. ... För mig så känns det respektlöst att tänka på vilt främmande människor när man har sex. ... Så du tänker alltså på att mörda folk när du onanerar?! Det är ju riktigt sjukt, skrämmande och totalt perverst att fantisera om att mörda folk när man har sex; du bör verkligen söka hjälp! ... /Pentra
  • Anonym (lufsa)

    Japp, runkar till kollegor och min frus vänner. 

  • LuciferIV
    Pentra skrev 2019-08-04 21:41:51 följande:

    VMF = Vän Med Förmåner. ... För mig så känns det respektlöst att tänka på vilt främmande människor när man har sex. ... Så du tänker alltså på att mörda folk när du onanerar?! Det är ju riktigt sjukt, skrämmande och totalt perverst att fantisera om att mörda folk när man har sex; du bör verkligen söka hjälp! ... /Pentra


    Nu skrev han inte att han gjorde det när han onanerade, utan jämförde bara med din lätt absurda syn på att man kränker folk med sina tankar.

    Bara löjligt att låtsas att du misstolka texten för att kunns vara dryg mot personen ifråga.

    Tankar kan aldrig vara aldrig kränkande eller respektlösa, så länge man håller dem för sig själv.
  • Anders 386

    Fantiserar alltid om min fru när jag onanerar. Men i mina fantasier är det alltid en främmande man som njuter av henne när jag ser på. När jag var yngre fantiserade jag ofta om andra kvinnor, oftast dom som fanns i min närhet.

  • Anonym (lösning)
    Pentra skrev 2019-08-04 16:12:23 följande:

    Tänker på min sambo, min VMF eller ingen specifik person alls, utan då snarare en situation eller en händelse. ... Det är inte rätt att ha sex med någon annan person, utan den personens tillstånd, inte ens i tanken. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Man kan be om tillstånd..
  • Anonym (Dick)
    Pentra skrev 2019-08-04 21:41:51 följande:

    VMF = Vän Med Förmåner. ... För mig så känns det respektlöst att tänka på vilt främmande människor när man har sex. ... Så du tänker alltså på att mörda folk när du onanerar?! Det är ju riktigt sjukt, skrämmande och totalt perverst att fantisera om att mörda folk när man har sex; du bör verkligen söka hjälp! ... /Pentra
    Okej ledsen, vet inte om du har autism, men det är okej. Det finns något som kallas att göra liknelser, man säger något för att jämföra, visa på poänger och tankesätt. Det var vad jag gjorde här. Observera att när jag skriver poänger, menar jag inte sådana man får i tv-spel eller sporter, utan snarare att jag vill visa en sorts slutsats.

    Jag har aldrig funderat på att mörda någon, vad jag menar är att med ditt sätt att tänka påminner om tankebrott där vissa sätt att tänka är lika illa som att man agerar ut det på riktigt.

    Vill du veta mer kan du googla och hitta definitioner på orden "liknelse". Det finns även det något besläktade "Metafor", tror du kan ha nytta av att läsa på om dessa två.
  • Pentra
    Anonym (lösning) skrev 2019-08-05 11:03:28 följande:
    Man kan be om tillstånd..

    Precis. Det är just det jag och mina vänner gör. Och iom. den vetskapen så känns det sedan härligt pirrigt att få veta att någon sedan hade en skön stund med den andra personen i tankarna. Det förgyller tillvaron. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    LuciferIV skrev 2019-08-05 09:06:21 följande:
    Nu skrev han inte att han gjorde det när han onanerade, utan jämförde bara med din lätt absurda syn på att man kränker folk med sina tankar. Bara löjligt att låtsas att du misstolka texten för att kunns vara dryg mot personen ifråga. Tankar kan aldrig vara aldrig kränkande eller respektlösa, så länge man håller dem för sig själv.

    Jo, för riktigt så enkelt är det inte. Vi är kapabla att göra mer via tanken än vad vi anar. Men det är nog bäst att jag stannar där... ... /Pentra
  • LuciferIV
    Pentra skrev 2019-08-06 14:10:56 följande:

    Jo, för riktigt så enkelt är det inte. Vi är kapabla att göra mer via tanken än vad vi anar. Men det är nog bäst att jag stannar där... ... /Pentra


    Ja, det är det nog...
Svar på tråden Tänker ni på personer i er närhet när ni onanerar?