• sexposed

    Er favoritdildo? Vilken/vilka?

    God morgon!

    Vi har alltid lekt med tanken om trekanter, men nöjer oss att fylla ut med dildos så länge, vilket gjort att vi samlat på oss en del för sololek och dp's.

    Av ren nyfikenhet, vilken är er favoritdildo?

    Bild och gärna motivering vore jättekul, vi vill ha fler ju

    På bilden är våra nuvarande, märks att vi gillar naturtrogna, för dp med honom där bak är nr:3 favorit. För dp och honom i munnen är nr:1 och den precis ovanför favorit. Och för solo har nr:2 blivit en favorit...helt sjukt bra!

    Han vill gärna se på och tycker den stora i mitten högst upp är drömmen, men svår. Så nr:2 och nr:3 är hans mest valda.

    Ärligt nyfiken på vad ni väljer, både hans och hennes perspektiv. Naturtrogna eller vibrerande, stora eller små?

    Förklara gärna känsla och varför, men försök undvika att göra det till runktråd, ok?

  • Svar på tråden Er favoritdildo? Vilken/vilka?
  • Slobbodan
    sexposed skrev 2019-09-14 10:18:26 följande:

    Mjuk och böjlig eller lite styvare?


    Den är nått mitt i mellan enligt min åsikt.
  • sexposed
    Ulla B skrev 2019-09-14 13:22:25 följande:

    Så stor som möjligt men helst mjuk. Har ingen egen löspenis. Men har provat


    Håller med helt där
  • sexposed
    Giftskåneman skrev 2019-09-14 12:56:13 följande:

    Testa trekant, ger angenäma minnen många år efteråt, det gör aldrig dildo


    Jodå, det ligger i listan att göra, under rubriken "kanske"
  • Anonym (Man)

    Vilket smörgåsbord du har TS.

    Vi har ingen sådan dong och jag har frågat min tjej om vi ska köpa en men hon är tveksam till att det är något för henne.

    1:an och 3:an hade jag gärna sett henne använda. Ser rejäla ut och ca 5 cm längre än min och skulle troligtvis fylla upp henne bra.

  • Anonym (DP)

    Vi har en som jag spänner på mig, så jag kan ta henne i båda hålen samtidigt. Den är verkligen superskön, även om den inte är så stor, så iom att både dildon och kuken trycks in samtidigt så känner sig hon riktigt uppfylld, och för mig känns det extra trångt och skönt.

  • Anonym (12345)

    Behöver man glidmedel till dom största eller funkar det bra ändå?

  • sexposed

    Nr 2 just vid ett fototillfälle annars inte, det svarta högst upp i mitten behöver det absolut...och uppvärmning.

  • Lahall
    Anonym (DP) skrev 2019-09-23 21:27:48 följande:

    Vi har en som jag spänner på mig, så jag kan ta henne i båda hålen samtidigt. Den är verkligen superskön, även om den inte är så stor, så iom att både dildon och kuken trycks in samtidigt så känner sig hon riktigt uppfylld, och för mig känns det extra trångt och skönt.


    Det lät intressant vilken typ har ni? 
    Vart har ni köpt den?
  • Grossglanz
    Ulla B skrev 2020-02-03 10:24:33 följande:

    Oj vilka lösisar. Tänk att prova den största


    Bara köpa en???? eller låna;)
  • Nyfiken79
    Anonym (DP) skrev 2019-09-28 11:10:16 följande:

    www.vuxen.se/sexleksaker/par/dubbelpenetrering/you2toys-anal-special-naturallight

    Tror det är den här, fast våran är svart. Annars är den väldigt lik.


    Gammalt inlägg men jag skriver ändå, vi har en sådan och jag får en extra kick av att använda den, även min sambo när hon väl vill/vågar ta fram den.

    Ett litet problem jag har med den är att ringarna är lite små så pungen kan va lite svår att få in ibland och runt kuken spänner det en del när man är riktigt hård men det är det värt alla gånger

  • Ulla B
    Grossglanz skrev 2020-02-03 10:28:29 följande:

    Bara köpa en???? eller låna;)


    Jag fick låna av min grannfru hihi
  • villhatrekant

    Min fru gillar att smeka sig till orgasm med en dildo och hennes favoriter är två dildos ungeför som nr 2 och 3 (en av dem är en King Cock, den andra minns jag inte märket). För penetrering, som honn mest gör för att jag älskar se det, föredrar hon en smal och böjlig dildo men någon gång har hon tagit en grov dildo i sig och njutit av det, tyvärr får hon ont rätt fort så det varar inte så länge.

Svar på tråden Er favoritdildo? Vilken/vilka?