Inlägg från: Anonym (Kille, snart man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille, snart man)

    Alla dessa påtenshöjande medel

    Tabletter i all ära..

    Varför funderar ni inte på träning och bra kost? Det är mycket bättre alternativ än att på lång sikt äta piller.

    Använd Mr Google istället för att leta efter kost som kuken gillar. Om jag inte så det innan, TRÄNING.

    Både i form av mentalt och psykiskt.

    Tumregel är kan du få stånd men inte under sex. Då lider du troligt av någon prestationsångest eller annan tramsig åkomma som går att fixa.

  • Anonym (Kille, snart man)
    Anonym (James Fjong) skrev 2019-10-03 11:01:04 följande:

    Det är lätt att vara karsk om man inte har dessa problem. Du kanske är några decennier yngre än mig och har inte erfarenheten av problemet att inte få den att stå? Att börja googla efter kost som eventuellt höjer potensen tror jag inte på. Det blir som att "ingefära hjälper mot att åka på en förkylning", vilket är ett exempel på en uppfattning som har skapats på bred front utan att den har någon vetenskaplig förankring. Men visst kan det ha en placebo-effekt. Men placebo funkar inte på alla. Är man i åldersspannet mellan 50 och 60 som jag är det inte konstigt eller onormalt att potensen sviktar och då är det underbart att veta att en tablett gör susen. 

    Men vi får - precis som vanligt - tycka precis vad vi vill. 


    Finns många män runt 50-60 som inte har några problem alls. Hälsa och kost är inget du börjar med i gammal ålder. Lite försent då.

    Känns mest illavarslande att man ska gå dagen efter med huvudvärk och andra biverkningar för man slarvat med en del basala saker tidigare i livet.

    Men men din generation är sån, "såhär har jag alltid gjort, så ska det alltid vara".

    Föredrar Darwins teori om selektivt urval.

    Lycka till med tabletterna :)
Svar på tråden Alla dessa påtenshöjande medel