• Anonym (fredagsfin)

    Kvinna, gör du dig extra sexig på fredagkväll?

    Jag försöker alltid göra mig lite extra fin för min man på fredagskvällar, hur gör du?

  • Svar på tråden Kvinna, gör du dig extra sexig på fredagkväll?
  • Anonym (Q)

    Vi somnar oftast framför tvn omgivna av chipssmulor på fredagkvällen då det brukar vara den dagen i veckan som både jag och min kille är som mest trötta!

  • Anonym (Olika)

    Olika. Ibland gör jag det. Men ibland myser vi bara i mjukisbyxor. Lika sexigt det. Min man blir tänd på mig i alla kläder och både med och utan smink.

  • Anonym (Em)

    Ofta gör jag det i vanliga fall :) sminkar mig, klär mig finare och gör iordning håret. Han gör detsamma för mig. Hade han suttit i mjukisbyxor och inte brytt sig en fredag så hade jag aldrig gjort mig fin för hans skull. Krävs ansträngning från båda!

    Nu är jag dock gravid och fixar mig otroligt sällan. Inte lätt att känna sig sexig i vecka 40.

  • Anonym (Sexiiiibiiiish)

    Mjukisbyxor på och bh av. Godis fram och tvn på! Sexigt va? ;)

  • sexposed

    Fredagar är slappardag, visst händer det att det kan bli outfits, men generellt äter vi nått gott och kryper under filt...vi som är nattugglor alla övriga dagar i veckan somnar som barn

    Men sen är det ju lördag......

  • Anonym (Gubben o Gumman)

    Hahaha - jag 52, hon 51.
    21.00 is the new midnight!!

  • Cartjan1

    Nix, aldrig på en fredag - om vi inte bestämt oss för att gå ut och äta men då ordnar jag till mig lite extra oavsett dag eller sällskap iofs...

    Men fredagar är slappardag för oss...god mat framför tv:n, bra serier och tv-spel sedan däckar vi :D

  • Anonym (Älskar min msn!)

    Min man kommer hem efter 1 veckas affärsresa. Vi har varit tillsammana i 10 år och är barnsligt kära fortfarande. Jag har varit så sjukt kåt på honom dem sista dagarna. Jag har vaxat mig överallt idag, inte ett fjun kvar. Genomskinliga strintrosor och spets BH. Fin kläder över det, sminkning och ett härligt välkomnande med en avsugning när hsn kommer in ???? Hoppas han är sugen, är sjukt sugen på att bli tagen med tungan överallt innan han tar mig. Mmmmmm

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Älskar min msn!) skrev 2019-09-27 18:16:05 följande:

    Min man kommer hem efter 1 veckas affärsresa. Vi har varit tillsammana i 10 år och är barnsligt kära fortfarande. Jag har varit så sjukt kåt på honom dem sista dagarna. Jag har vaxat mig överallt idag, inte ett fjun kvar. Genomskinliga strintrosor och spets BH. Fin kläder över det, sminkning och ett härligt välkomnande med en avsugning när hsn kommer in ???? Hoppas han är sugen, är sjukt sugen på att bli tagen med tungan överallt innan han tar mig. Mmmmmm


    Låter som ni har det riktigt bra tillsammans och håller pirret levande! Grattis njut av varandra!!
  • Pussan
    Anonym (Älskar min msn!) skrev 2019-09-27 18:16:05 följande:

    Min man kommer hem efter 1 veckas affärsresa. Vi har varit tillsammana i 10 år och är barnsligt kära fortfarande. Jag har varit så sjukt kåt på honom dem sista dagarna. Jag har vaxat mig överallt idag, inte ett fjun kvar. Genomskinliga strintrosor och spets BH. Fin kläder över det, sminkning och ett härligt välkomnande med en avsugning när hsn kommer in ???? Hoppas han är sugen, är sjukt sugen på att bli tagen med tungan överallt innan han tar mig. Mmmmmm


    Så härligt! Njut!
  • Anonym (A)
    jos79 skrev 2019-09-28 00:09:03 följande:
    Är mig själv som svar på frågan.
    Samma här
Svar på tråden Kvinna, gör du dig extra sexig på fredagkväll?