• Anonym (Jeppe)

    Könshår ner mot stjärten o vid analen på kvinnor. Vanligt?

    Har bara varit med dom som vart helt eller delvis rakade.

    Har träffat en kvinns (28år) som är helt orakad. Hon har ingen jättebuske men håret går ner mot stjärten och runt analen.

    Hur vanligt är det med här där för kvinnor?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Könshår ner mot stjärten o vid analen på kvinnor. Vanligt?
  • Anonym (well)

    Tror de allra flesta kvinnor har hår där. Jag rakar mig men det är jättesvårt att raka där tycker jag, min kille brukar klaga. Jag ser ju inte själv och det är svårt att nå :)

  • Anonym (svenne)
    Anonym (well) skrev 2019-11-22 17:08:59 följande:

    Tror de allra flesta kvinnor har hår där. Jag rakar mig men det är jättesvårt att raka där tycker jag, min kille brukar klaga. Jag ser ju inte själv och det är svårt att nå :)


    Din kille får hjälpa dig med rakningen.
    Om du ska vara perfekt..
  • Anonym (Seriöst)
    Anonym (haha) skrev 2019-11-22 16:31:41 följande:

    Du far alltså så illa av tanken på att kvinnor har hår där du har hår?


    Nej absolut inte. Men att det finns dom som påstår att dom som säger att dom som inte har nåt hår där ljuger och att alla har det.
  • Maryz
    Anonym (Jeppe) skrev 2019-10-18 14:37:57 följande:

    Har bara varit med dom som vart helt eller delvis rakade.

    Har träffat en kvinns (28år) som är helt orakad. Hon har ingen jättebuske men håret går ner mot stjärten och runt analen.

    Hur vanligt är det med här där för kvinnor?


    Jag har hår (synligt) i stjärten/skåran, runt anus,  ljumskarna och upp till naveln. Det är dock inget som stör mig Flört
  • Anonym (Seriöst)
    Anonym (N) skrev 2019-12-08 19:17:32 följande:

    Känns som att man misstänker trans.


    Vad menar du??
  • Anonym (haha)
    Anonym (Seriöst) skrev 2019-12-11 14:14:57 följande:

    Vad menar du??


    Han menar att han inte klarat av tanken på en kvinna som inte är stöpt efter homosexuella manliga modeskapares ideal - kropp som en tonårspojke(möjligen med lite eller mycket silikon instoppat på rätt ställen), hårlös och juvenil.
  • ja men va fan

    Man lär så länge man lever, trodde det var mer vanligt att vara utan hår i rumpan som kvinna, fast har iofs bara erfarenhet av min egen hårfria röv.

  • Anonym (Nje)

    Jag rakar mig knappt, håller koll på bikinilinjen vid ljunskarna men har måttlig hårväxt så det krävs knappt något underhåll. Mannen tycker helt rakat känns pedofilt och att ha olika ?frisyrer? :) är inget vi går igång på. Jag har en del hår ner mot anus men noll hår runt själva anus.

  • Drace
    ja men va fan skrev 2019-12-12 17:00:23 följande:

    Man lär så länge man lever, trodde det var mer vanligt att vara utan hår i rumpan som kvinna, fast har iofs bara erfarenhet av min egen hårfria röv.


    Slutar det strax innan eller har du lite i övrigt också?
  • Jordfelsbrytaren
    Anonym (Halvturk) skrev 2019-10-20 23:10:10 följande:

    Pappa är turk mamma är svensk. Jag ärvde mammas väldigt ljusa hud och pappas svarta hår och hårighet. Så allt kroppshår blir väldigt väldigt tydligt. Svart mot vitt. Jag rakar mig nästan varenda dag på vissa ställen. vaxar gör jag ibland, håller lite bättre.

    Sitter på huk över en spegel jag lagt på golvet och rakar mig i röven. Så det ser hårfritt och fint ut. Ifall jag skulle träffa någon. Då mitt egna kroppshår äcklar mig själv så har jag svårt att tänka mig att någon annan skulle acceptera det.


    Jag kan lova dig att många hade accepterat hårväxten.

    Dock så ska du såklart göra precis som du känner för :)
  • Anonym (Gillar hår)

    Jag tycker att hår på kvinnokön utstrålar kvinnlighet och är sexigt och sensuellt. Den här trenden vi har nu att kvinnor ska ta bort vartenda hårstrå tycker jag är urtrist. Om de har hår ända bak till anus bryr jag mig inte om. För mig får kvinnor gärna låta bli att raka benen och armhålorna också. Inte så att jag tycker att det är finare eller sexigare, jag bara inte bryr mig.

    Nu skulle jag inte rata en kvinna som rakar könet, men det är betydligt mer attraktivt med en naturligt hårig fitta!

  • Anonym (Anna)

    Jag vaxar både musen och anus,jag vill vara helt hårfri och len för min kille

  • Anonym (HannaSophia)

    Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad året om sedan många år. Skönast så för både mig och min man.

  • Anonym (H)
    Anonym (Gillar hår) skrev 2019-12-16 23:30:22 följande:

    Jag tycker att hår på kvinnokön utstrålar kvinnlighet och är sexigt och sensuellt. Den här trenden vi har nu att kvinnor ska ta bort vartenda hårstrå tycker jag är urtrist. Om de har hår ända bak till anus bryr jag mig inte om. För mig får kvinnor gärna låta bli att raka benen och armhålorna också. Inte så att jag tycker att det är finare eller sexigare, jag bara inte bryr mig.

    Nu skulle jag inte rata en kvinna som rakar könet, men det är betydligt mer attraktivt med en naturligt hårig fitta!


    Måste bara säga att jag älskar din inställning!

    Sexig på nåt sätt...
  • Anonym (N)
    Anonym (haha) skrev 2019-12-12 12:44:31 följande:
    Han menar att han inte klarat av tanken på en kvinna som inte är stöpt efter homosexuella manliga modeskapares ideal - kropp som en tonårspojke(möjligen med lite eller mycket silikon instoppat på rätt ställen), hårlös och juvenil.
    Drömmer
Svar på tråden Könshår ner mot stjärten o vid analen på kvinnor. Vanligt?