• Anonym (Bd)

    Hur känns fitta mot fitta?

    Nyfiken på pröva saxning med en tjej. Hur känns det ni som vet?

  • Svar på tråden Hur känns fitta mot fitta?
  • Anonym (S)

    Mer upphetsande än skönt, svårt komma åt ordentligt. 

  • Anonym (Ulla)

    Jag skulle troligtvis aldrig kunna komma av det. Men det är ganska trevligt och upphetsande som en del i sexet.

  • Anonym (Linda)

    Lite osmidigt men är man matchande utformad så att säga kan det vara jättehärligt. En tjej jag brukade träffa funkade det jättebra med och vi lyckades gnugga klittorna mot varandra i missionären då vi samtidigt höll varandras rumpor hårt och tryckte varandras kroppar mot sig medan man juckade. Vi lyckades ibland komma bägge på det sättet. Tycker man om att bli smiskad kan man göra det innan så att blodtillförseln ökar till de nedre regionerna och det ökar lustkänslorna ytterligare. Hon gillade inte smisk men hade inget emot att smiska mig och jag njöt jättemycket av att ha en svidande bak hållen av hennes händer medan vi juckade mot varandra.

    Men det är inte alla jag varit med som jag lyckats så med. Ibland kommer man inte åt varandra helt enkelt.

  • älskamigmucho

    Beror på rakning o så men jag har ofta o gärna gnuggat min fitta mot andra fittor...

  • Anonym (Maja)

    Det kan vara helt okej. Jag kan få min fru att komma ganska lätt via saxning. Svårt att förklara men jag brukar vinkla henne så att hon nästan ligger på nacken sen håller jag upp underlivet så det pekar rakt uppåt. Sen går jag på rätt hårt med min fitta i riktning så dom bildar ett kors, luddigt beskrivet men, men.. :)

  • Pussan

    Det är mentalt upphetsande mer än rent fysiskt. Kan vara lite meckigt men en skön omväxling ibland.
    Det häftigaste med tjejsex tycker jag faktiskt är långa, djupa, blöta tungkyssar medan vi knådar varandras rumpa och lår och/eller bröst, nacke, skuldra - och sedan övergår till fittan. Med fingrar och tunga

  • älskamigmucho

    Fitta mot fitta är ofta en grej för männen/ mannen... om jag är själv med en tjej gnuggar vi inte så mycket då är det mer fingrar o tunga i min fitta m många män vill ha två våta fittor tryckta mot varandra o sen växelknulka oss

  • Emmca

    Håller med de andra som skrivit i tråden. Det svåraste är att komma åt. Finns bättre sätt att ha sex på tjejer emellan.

  • Anonym (Lilla My)
    Anonym (Linda) skrev 2019-11-01 15:09:18 följande:

    Lite osmidigt men är man matchande utformad så att säga kan det vara jättehärligt. En tjej jag brukade träffa funkade det jättebra med och vi lyckades gnugga klittorna mot varandra i missionären då vi samtidigt höll varandras rumpor hårt och tryckte varandras kroppar mot sig medan man juckade. Vi lyckades ibland komma bägge på det sättet. Tycker man om att bli smiskad kan man göra det innan så att blodtillförseln ökar till de nedre regionerna och det ökar lustkänslorna ytterligare. Hon gillade inte smisk men hade inget emot att smiska mig och jag njöt jättemycket av att ha en svidande bak hållen av hennes händer medan vi juckade mot varandra.

    Men det är inte alla jag varit med som jag lyckats så med. Ibland kommer man inte åt varandra helt enkelt.


    Åh gud vad kåt jag blev att läsa detta. Måste provas ikväll!
Svar på tråden Hur känns fitta mot fitta?