• Anonym (hbtq)

    Tjejer, kvinnor gillar ni att bli slickade och fingerpullade?

    Tjejer, kvinnor vad tycker ni egentligen att bli slickad och fingerpullad. Gillar du detta? Eller gillar du inte detta?
     

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, kvinnor gillar ni att bli slickade och fingerpullade?
  • Anonym (Nah)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-02 04:57:52 följande:

    Jag börjar med och slicka sen tar hon över med sina fingrar, jag fortsätter och slicka över hålet och upp till hennes fingrar det gillar hon.


    Är du säker? Sådär gör jag för att få killen att sluta slicka, tar över sj...
  • Anonym (Kåt tjej (50år))

    Jag älskar när min älskare slickar och stoppar in ett finger eller två i slidan samtidigt.....
    Får massor av orgasmer och även fontänorgasm...

    Han vet verkligen hur man tillfredsställer en kvinna!

  • Anonym (hbtq)
    Anonym (ibland) skrev 2019-11-02 00:30:18 följande:

    Dåligt med svarsalternativ!

    *Med rätt person, kan det vara väldigt skönt ofta i kombination. Men har träffat alldeles för många som varit dåliga på det och hanterat mig som en pryl helt utan känsla. Långa naglar, dålig takt och noll finkänsla.

    Har tyvärr sällan känt att män vetat vad de håller på med. Inte heller att de verkat gillat vad de gjort eller varit särskilt nyfikna på min kropp eller njutning.

    Tror jag vågat vara mig själv högst ett fåtal gånger men aldrig fullt ut på det sätt som jag behöver för att kunna komma, så där som jag själv onanerar, vilket jag aldrig vågat kräva av en kille.

    De få gånger jag försökt har det tagit alldeles för lång tid och jag har känt hur de tappat motivationen halvvägs där, så har gett upp det där med orgasm med män. Krävs liksom att jag måste smeka mig själv samtidigt om jag vill komma, vilket aldrig känts särskilt kul eller ens lika skönt som när jag gör det själv. 

    Sex för mig har inte varit så spännande överlag och inget jag behöver om jag inte har en relation, knappt då heller... Det som fått mig att vilja ha sex har nästan uteslutande handlat om attraktionen och kärleken till killen inte så mycket min egen njutning. Men kan vara extremkåt när jag är nykär.

    Fingerpulla är ett hemskt ord, som tar mig tillbaks till tidiga tonåren som var en enda plåga sexuellt. Vet inte hur många pojkfingrar som skadat mig och fått mina ögon att tåras för att man inte ville såra dem.

    Föredrar att ge oralsex än att få själv mestadels om jag inte träffar en sån man som är girig och riktigt sensuell.


    Självklart måste allt kännas 100% rätt ifrån bådas håll. Men jag tycker det finns en hel del frågor kring detta med sex. Till exempel detta med varför förmodligen rätt många inte "lever ut" fullständigt när det gäller detta med sex. 

    Det tycks fortfarande finnas många som anser att vissa saker är tabu när det gäller sex. Varför är det så här? Varför ska man inte kunna njuta till fullo med den man säger sig tycka om och till och med säger sig älska?

    Själv så tycker jag som sagt frågorna frågorna är många angående detta kära ämnet. Ja främst varför man inte kan njuta till fulla med den man är ihop med. Ja det är precis som om man skäms. Varför ska man skämmas inför någon man sagt var säger att man gillar och tycker om?

    Ja jag funderade på fler svarsalternativ. Men ville först och främst skaffa mig en hum om hur det för till. För jag anade som sagt vad att det fortfarande ligger mycket tabu i ämnet. Som till exempel detta att åldern verkar betyda så mycket vad man anser sig få göra och känna angående detta med sex. 

    Sedan önskar jag precis som att det fanns något bättre ord. Jag håller med att inte "fingerpulla" låter bra. Och önskar precis som du att det fanns ett mer vuxet ord för det.

    Själv önskar jag emellertid det vore som så. Att man inte ska behöva skämmas för något. Ja njutningen borde ju vara ömsesidig. Och att en del i upphetsningen även borde vara att upptäcka varandra på såhär sätt.
  • Anonym (Ö)

    Slickande är oftast tråkigt. Pullande som i in och ut med fingrarna är totalt värdelöst. Däremot är stimulerande av klitoris med fingrarna suveränt.

  • Anonym (Ö)
    Anonym (Nah) skrev 2019-11-02 09:19:57 följande:

    Är du säker? Sådär gör jag för att få killen att sluta slicka, tar över sj...


    Ja, precis.
  • Anonym (Nej)

    Nej jag gillar inte att bli slickad. Är inte skönt och jag ligger bara och tänker "kan vi knulla snart" finherpullad... in och ut nej det är inte skönt nej. Smeker han klitoris är det däremot skönt.

  • Anonym (ibland)
    Anonym (hbtq) skrev 2019-11-02 09:42:14 följande:
    Självklart måste allt kännas 100% rätt ifrån bådas håll. Men jag tycker det finns en hel del frågor kring detta med sex. Till exempel detta med varför förmodligen rätt många inte "lever ut" fullständigt när det gäller detta med sex. 

    Det tycks fortfarande finnas många som anser att vissa saker är tabu när det gäller sex. Varför är det så här? Varför ska man inte kunna njuta till fullo med den man säger sig tycka om och till och med säger sig älska?

    Själv så tycker jag som sagt frågorna frågorna är många angående detta kära ämnet. Ja främst varför man inte kan njuta till fulla med den man är ihop med. Ja det är precis som om man skäms. Varför ska man skämmas inför någon man sagt var säger att man gillar och tycker om?

    Ja jag funderade på fler svarsalternativ. Men ville först och främst skaffa mig en hum om hur det för till. För jag anade som sagt vad att det fortfarande ligger mycket tabu i ämnet. Som till exempel detta att åldern verkar betyda så mycket vad man anser sig få göra och känna angående detta med sex. 

    Sedan önskar jag precis som att det fanns något bättre ord. Jag håller med att inte "fingerpulla" låter bra. Och önskar precis som du att det fanns ett mer vuxet ord för det.

    Själv önskar jag emellertid det vore som så. Att man inte ska behöva skämmas för något. Ja njutningen borde ju vara ömsesidig. Och att en del i upphetsningen även borde vara att upptäcka varandra på såhär sätt.
    Det finns otroligt många frågor angående sex. Det är ett väldigt komplicerat ämne som förenklas alltför mycket till något som jag tror få människor känner igen sig i.Det är nog den manliga sexualiteten som står för den förenklade normbilden. Har inte känt igen mig i den som kvinna. Har ju t ex aldrig haft orgasmen som drivkraft och förknippar den överhuvudtaget inte med sex. Tänk dig det omvända. Har aldrig varit med om en man som inte kommit under sex...

    För min egen del är det kroppsmedvetenhet och hämningar som hindrat mig sexuellt. Jag kan tycka jag ser ful ut, att könet är sladdrigt, att kroppen inte ser snygg ut i olika,vinklar,  ser för tjock ut osv. Rädsla för att tappa kontrollen är nog det egentliga skälet.Har aldrig varit nöjd med min kropp och nakenheten. Är också väldigt doftkänslig och har lätt till äckelkänslor som gör att jag lätt tappar attraktion osv. Samtidigt som jag tycker sex blir tjatigt och förutsägbart. Man kan bara förnya sig si och så mycket trots utsvävningar och attiraljer.

    Många gillar onanera framför sin partner. Jag skulle nog inte kunna tänka mig det fullt ut. Gillar inte se män runka heller som jag vet många tänder på. Jag tycker det är fult. Jag är väldigt visuell och vill att saker ska se smakliga och vackra ut för att bli riktigt kåt. Finns undantag men i det stora hela så funkar jag så.

    Jag håller med dig om att sex borde vara en frizon för njutning och full acceptans och många är säkert där men långt ifrån alla. Män kanske vågar leva ut den fysiska sexualiteten och något jag märkt med de allra flesta män, är hur hämmade de är känslomässigt och sensuellt, vilket gör att dem till stela och dåliga älskare. De har inte kontakt med sin sensualism och inlevelseförmåga, den som går via huden där den riktigt intimiteten tar vid. I kyssar, smekningar, blickar, känsla. De delar upp sig själv i kropp, känslor och själ, medan kvinnor är allt i ett.
    De är prestationsinriktade och vågar sällan ge sig hän. Har träffat 2-3 st högst som haft gåvan.

    Tycker man och kvinna är en ganska dålig match fysiskt. Blir attraherad av män men blir alltid besviken över den dåliga leveransen då jag är en sinnlig person.
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Nej) skrev 2019-11-02 09:49:36 följande:
    Nej jag gillar inte att bli slickad. Är inte skönt och jag ligger bara och tänker "kan vi knulla snart" finherpullad... in och ut nej det är inte skönt nej. Smeker han klitoris är det däremot skönt.
    Samma här
Svar på tråden Tjejer, kvinnor gillar ni att bli slickade och fingerpullade?