Inlägg från: Anonym (Ellie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ellie)

    Inga manliga sexleksaker på Apoketet. Känner mig kränkt.

    Bagar Bengtsson skrev 2019-11-03 23:53:57 följande:

    Tycker det är märkligt att apoteken inte erbjuder detta till män. Så vare även innan apoteken blev privata har jag för mig.

    Nu när de flesta är privata så styr de över vad de vill sälja men när det var statligt så skulle de ha sålt leksaker för både män och kvinnor. Om man jämför med ett annat statligt bolag, SVT så är det andra bullar men då gynnar det ju kvinnorna. När det är sport på TV så sänder de damfotboll och damhockey- sporter som inte ens lockar 1000 personer på matcher men TV-tid ska de ha.


    Innan avreglering hade de inga sexleksaker alls. De hade bara kondomer och glidmedel i sexväg.
  • Anonym (Ellie)
    Anonym (Diskriminering) skrev 2019-11-03 20:29:12 följande:

    Besökte Apoteket för att skaffa något att använda när jag runkar.

    Berättade för henne i butiken att jag tröttnat på att runka med handen och undrar om hon kunde rekommendera en lösfitta till mig.

    Nej, det hade de ingen av! Bara leksaker till kvinnor.

    Känner mig diskriminerad och kränkt!

    Åsikter om detta!


    Glidmedel och vibratorer kan ju män också använda iof.... Men vill du inte handla ur deras utbud så får du gå till en annan affär. Alla affärer har ju inte exakt samma utbud.

    Så är det i ett kapitalistiskt samhälle, företag har rätt att sälja vad de vill och då säljer de sånt som de tycker passar sitt företag som de tror de kan gå med vinst med.

    Jag kan tipsa om internet. Du lär nog kunna ha en fitta i handen före lunch.
Svar på tråden Inga manliga sexleksaker på Apoketet. Känner mig kränkt.