• Anonym (Vad göra?)

    Stor åldersskillnad.

    Hej. I 3 års tid har jag träffat världens mysigaste snällaste och sympatiska man. Vi inledde allt som vänskap. Och har delgett varandra, våra innersta tankar. Han kan mig helt. Och jag kan han helt. Vi har ibland haft sex.

    Ingen av oss har uttalat något mera. Då ingen av oss vet eg vad vi är?

    Vi träffas rätt ofta.

    Han har varit världens klippa för mig, då jag genom åren haft rena terror ifrån ett gammalt x.

    Jag har mått oehört dåligt av det, och har då i perioder när terrorn håller på, inte skrivit till denna mannen. Jag har dels inte velat blanda in han i mitt privata för mycket. Dels när terrorn håller på, så orkar jag inte hålla kontakt med någon.

    Igår skrev han helt ur hjärtat till mig.

    Han skrev att han visste jag hade det tufft med x. Men han skrev att han inte orkar bli dissad jämnt då. Att han känner sig dissad av mig, när jag drar mig tillbaka.

    Han skrev att han har mer känslor för mig, än bara vänskap. Han är en otroligt fin mjuk kille. Och jag känner mig som en idiot nu, när jag faktiskt inser att när jag blir terroriserad av mitt x, drar mig undan. Skriver inte något med han. Jag har faktiskt ingen ursäkt på det. Jag är glad att han skrev och talade om hur ledsen han blir när jag gör så.

    Samtidigt funderar jag på vad han ser hos mig? Jag är ingenting... Fått flera barn. Småmullig. Känner mig ful. Mm. Och på det är jag 14 år äldre?? Jag fattar inte varför han vill ha kontakt med mig faktiskt? Han säger att han tycker jag är snygg. Snäll. Rolig och en stark kvinna?

    Hur hade ni ställt er till allt detta?

  • Svar på tråden Stor åldersskillnad.
  • Anonym (Freja)
    Anonym (Vad göra?) skrev 2019-11-08 16:49:13 följande:

    Samtidigt funderar jag på vad han ser hos mig? Jag är ingenting... Fått flera barn. Småmullig. Känner mig ful. Mm. Och på det är jag 14 år äldre?? Jag fattar inte varför han vill ha kontakt med mig faktiskt?


    Varför skulle du vara "ingenting" bara för att du fått barn och inte är pinnsmal? Det där har nog enbart med ditt dåliga självförtroende att göra. Säger han att han tycker om dig, är det ju säkert så!
  • Anonym (A)
    Anonym (Freja) skrev 2019-11-08 16:53:09 följande:
    Varför skulle du vara "ingenting" bara för att du fått barn och inte är pinnsmal? Det där har nog enbart med ditt dåliga självförtroende att göra. Säger han att han tycker om dig, är det ju säkert så!
    Håller med
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Freja) skrev 2019-11-08 16:53:09 följande:

    Varför skulle du vara "ingenting" bara för att du fått barn och inte är pinnsmal? Det där har nog enbart med ditt dåliga självförtroende att göra. Säger han att han tycker om dig, är det ju säkert så!


    jag känner mig som " ingenting". Antagligen för att jag blev och blir fortfarande så nedtryckt fysiskt och psykiskt av mitt x. Jag gillar han otroligt mycket. Men har så himla svårt att se vad han egentligen ser hos mig?
  • Anonym (Vad göra?)

    Ingen mer som har reflektioner?

  • Anonym (Liknande)

    Jag är i liknande situation, är ungefär lika mkt äldre, har flera barn - vissa med handikapp. Mullig, rynkor kring ögonen, sliten etc.

    Och så denna jättefina 20+killen som vill ha mig trots att han ser ut som en modell med perfekt kropp, intelligent, rik, trevlig. Han säger att han bara vill ha mig och ta hand om mig så jag får leva ett liv i lyx för att jag förtjänar det.

    Men varför jag??

  • Anonym (Vuxen man typ)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-11-08 23:07:40 följande:

    Jag är i liknande situation, är ungefär lika mkt äldre, har flera barn - vissa med handikapp. Mullig, rynkor kring ögonen, sliten etc.

    Och så denna jättefina 20+killen som vill ha mig trots att han ser ut som en modell med perfekt kropp, intelligent, rik, trevlig. Han säger att han bara vill ha mig och ta hand om mig så jag får leva ett liv i lyx för att jag förtjänar det.

    Men varför jag??


    Ålder och slimma kroppar är inte alltid så viktigt.
    En charmig och glad person är oftast mer attraktiv än en snygg sur sådan.
    Jag kan inte uttala för alla män därute, men de flesta är som jag när det gäller kvinnor. Vi är faktiskt ganska korkade och lätta att hantera. Får vi det här så blir vi lyckliga:
    Sex som vi önskar (nära iaf), uppmärksamhet, vänlighet, humor, och får kolla på sport då och då så är vi lyckliga. Typ så. Om kvinnan också gillar sport, får en att skratta, och är sextokig, och till och med gillar öl och whisky = full pott.
    Gäller såklart inte alla män, men ni skulle fånga majoriteten.
    Go for it =)
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Vuxen man typ) skrev 2019-11-08 23:48:34 följande:

    Ålder och slimma kroppar är inte alltid så viktigt.

    En charmig och glad person är oftast mer attraktiv än en snygg sur sådan.

    Jag kan inte uttala för alla män därute, men de flesta är som jag när det gäller kvinnor. Vi är faktiskt ganska korkade och lätta att hantera. Får vi det här så blir vi lyckliga:

    Sex som vi önskar (nära iaf), uppmärksamhet, vänlighet, humor, och får kolla på sport då och då så är vi lyckliga. Typ så. Om kvinnan också gillar sport, får en att skratta, och är sextokig, och till och med gillar öl och whisky = full pott.

    Gäller såklart inte alla män, men ni skulle fånga majoriteten.

    Go for it =)


    Haha ja där får jag full pott men det där passar väl in på nästan alla kvinnor, även de unga och snygga? : )
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-11-08 23:07:40 följande:

    Jag är i liknande situation, är ungefär lika mkt äldre, har flera barn - vissa med handikapp. Mullig, rynkor kring ögonen, sliten etc.

    Och så denna jättefina 20+killen som vill ha mig trots att han ser ut som en modell med perfekt kropp, intelligent, rik, trevlig. Han säger att han bara vill ha mig och ta hand om mig så jag får leva ett liv i lyx för att jag förtjänar det.

    Men varför jag??


    jag håller med dig. Jag förstår inte alls vad han ser hos mig? Här är jag gammal. Fullt med barn. Mullig. Har ett galet x efter mig, som gör att jag mår dåligt av det ibland. Jag ställer in träffar pga det. Att x håller på och jag inte mår bra då. Jag ställer in träffar, pga att mörkret kommit, och jag blir jättetrött på vintern. Och lägger mig tidigt. Kort och gott känner jag mig som en gammal kärring, jämnte han. Och han säger bara" jag tycker ju bara om dig, för att du är en stark och duktig tjej med energi. " jag fattar ingenting faktiskt??
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Vuxen man typ) skrev 2019-11-08 23:48:34 följande:

    Ålder och slimma kroppar är inte alltid så viktigt.

    En charmig och glad person är oftast mer attraktiv än en snygg sur sådan.

    Jag kan inte uttala för alla män därute, men de flesta är som jag när det gäller kvinnor. Vi är faktiskt ganska korkade och lätta att hantera. Får vi det här så blir vi lyckliga:

    Sex som vi önskar (nära iaf), uppmärksamhet, vänlighet, humor, och får kolla på sport då och då så är vi lyckliga. Typ så. Om kvinnan också gillar sport, får en att skratta, och är sextokig, och till och med gillar öl och whisky = full pott.

    Gäller såklart inte alla män, men ni skulle fånga majoriteten.

    Go for it =)


    tack för din reflektion. Han säger att jag ger han så mycket? Bla kramas jag ofta. Jag brukar massera han. Vi kan prata om allt. Han tycker jag är driftig. Men sen då? Jag har tyvärr ställt in träffar flera gånger, pga barn här. Trött. Mitt x terroriserar mig. Så jag mått dåligt. Ändå vill han träffa mig? Jätte konstigt tycker jag?
  • Anonym (Liknande)

    Jag är likadan här med - har till och med ett sånt ex, och alltid trött... har ställt in då och då också men senast så var jag jättetrött men åkte dit ändå och så fick han ta hand om mig - ge mig massage, bjuda på mat, kramas och sedan fick jag sova medan han satt och jobbade via datorn - inte ens något sex för jag orkade inte. Och han tyckte det var en jättemysig dejt sa han ; )

  • Anonym (Vuxen man typ)
    Anonym (Vad göra?) skrev 2019-11-09 17:35:47 följande:
    tack för din reflektion. Han säger att jag ger han så mycket? Bla kramas jag ofta. Jag brukar massera han. Vi kan prata om allt. Han tycker jag är driftig. Men sen då? Jag har tyvärr ställt in träffar flera gånger, pga barn här. Trött. Mitt x terroriserar mig. Så jag mått dåligt. Ändå vill han träffa mig? Jätte konstigt tycker jag?
    Om han tycker om dig som person, och är attraherad av dig så kan det det vara så enkelt. Av erfarenhet kan jag säga att fasta bröst, och ett snyggt ansikte utan rynkor, men som har fel attityd och fel attityd är oattraktivt.
    Stämmer kemin så stämmer den. Lyft på huvudet please. Du har bara ett liv, så ta hand om det

    Br/Tom
Svar på tråden Stor åldersskillnad.