• Anonym (Härlig)

    Kåt på kompisen

    Om ni tänkte larva er, så ska ni veta. Jag är varken lättkränkt eller speciellt sårbar..

    Vill bara skriva av mig, svara gärna om ni vill

    Så här är det

    Jag har sambo, jag älskar honom. Men vårt sex är inte så spännande (vi har sex)

    Vi kysser sällan. Det finns kärlek, men inte så mycket passion.

    Jag gillar hårda tag, nästan lite bdsm. Och vill ha en dominant man. I alla fall i sängen

    Vi har en kompis. Han är otroligt sexig. Dominant härlig. Vi brukar chatta. Vi har pratat mycket om sex.

    Han vill sånt jag vill.

    Hans fru vill inte sånt han vill, min sambo kan inte sånt jag vill.

    I helgen var vi på fest, min sambo och hans fru var inte med. Han började tidigt att tåflirta med mig, sedan hamnade vi i samma soffa. Lite smygande händer under bordet osv.

    Vi tog följe till bussen

    Plötsligt hur det nu var så kysstes vi!

    Han tog mig hårt om tofsen i håret. Och handen under min kjol och kramade hårt om min skinka.

    Så hårt att jag nästan blev förvånad, nästan smärtsamt hårt. Han stack in handen under min bh och nöp tag om min bröstvårta, såg mig i ögonen och sa. -detta gillar du va!

    Detta gjorde mig vansinnigt tänd. Blev stenkåt

    Jag kände hur hård han blev.

    Det hände inte mycket mer än så.

    Vi stannade där.

    Det var som vi båda bara behövde få det ur oss.

    Idag har jag haft detta i skallen hela dagen.

    Det hårda snabba taget gjorde mig helt galen.

    Jag är inte säker på att vi kommer hamna längre än så. Men detta hade vi nog byggt upp.

    Det var så häftigt att få nån så kåt, och att någon kunde tända mig på en sekund.

    Vi är inte ute efter nån affär.

    Bar så jävla kåta på varandra! Kåta! Inte kära.

  • Svar på tråden Kåt på kompisen
  • enable007
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-12 12:48:19 följande:

    Kanske


    Jag va i bussen :))))))
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-12 12:47:21 följande:
    Nja, upp till var å en. Jag vet ju vad vi gör och hur det får mig att känna. Vill ventilera bara.
    Och det är allt du bryr dig om, vad det får dig att känna?
    Vad det kan få för konsekvenser för din kille och om det är ok att vara otrogen mot sin partner med hans sk kompis så personen kan bli blåst av både sin partner och en sk kompis och tvingas umgås med båda genom att undanhålla sanningen från honom är totalt ointressant för dig?

    Varför är du öht ihop med en kille som du bevisligen fullkomligen skiter i? Är det inte bättre att göra slut så kan du knulla vem du vill när du vill och på vilket sätt du än vill utan att svika och förnedra någon?
  • Anonym (jaha)
    enable007 skrev 2019-11-12 12:49:02 följande:
    Jag va i bussen :))))))
    Va bra, då kan du kanske låta hennes kille veta så han kan välja om han vill fortsätta ha TS som sambo och den andra snubben som "kompis" Flört
  • enable007
    Anonym (jaha) skrev 2019-11-12 12:54:28 följande:

    Va bra, då kan du kanske låta hennes kille veta så han kan välja om han vill fortsätta ha TS som sambo och den andra snubben som "kompis" 


    Jag blandar inte i sånt , aldrig ! Det är deras liv , båda är vuxna :)
  • MrFlex
    Anonym (jaha) skrev 2019-11-12 11:16:14 följande:
    Bra skrivet och jag håller med om det mesta. Men den sista understrukna biten (som jag håller med om är viktigt) har ju TS misslyckats med katastrofalt. För istället för att snacka med sin kille så hånglade hon upp hans sk polare och nu är hon såklart sugen på mer. Hon lär såklart inte säga ett pip till sin kille om det utan försätta tjatta med polaren och kåta upp sig mer och mer och jag tror vi alla vet var det kommer sluta.

    Och därmed har hon byggt upp ett parallellt hemligt förhållande med en annan man som tillgodoser henne med hennes behov av spänning och den där "öppna samtal med sin partner" är omöjligt om man inte vill att det andra förhållandet ska komma fram. Vad det i så fall blir är ett halvöppet samtal där man bara tar upp sånt som passar och utelämnar sånt som inte passar vilket är både falskt och manipulativt.
    Ibland kan man behöva skakas om för att vakna upp och inse vad man saknar. Visst håller jag med om att hångla upp en kille är "obra" men kanske inte hela världen i det stora hela. Det kan leda till något bra men också till något väldigt dåligt beroende på hur hon tar det vidare.
  • Anonym (Gunilla)
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-12 12:47:21 följande:

    Nja, upp till var å en. Jag vet ju vad vi gör och hur det får mig att känna. Vill ventilera bara.


    Och exakt på vilket sätt blir din kille en bättre älskare av att du knullar någon annan?
  • Anonym (jaha)
    MrFlex skrev 2019-11-12 13:05:52 följande:
    Ibland kan man behöva skakas om för att vakna upp och inse vad man saknar. Visst håller jag med om att hångla upp en kille är "obra" men kanske inte hela världen i det stora hela. Det kan leda till något bra men också till något väldigt dåligt beroende på hur hon tar det vidare.
    Fast vem är det som skakas TS eller hennes kille, TS visste väl redan vad hon saknade hon valde bara fel kille att tillfredsställa sig med. Om det är TS kille som behöver skakas om, hur ska det gå till om TS håller sina aktiviteter hemliga för honom?

    I så fall är väl det väl kanske bäst om båda skakas om genom att TS kille får reda på vad hon pysslar med och varför så han fattar vad hon sakna och i vilken grad och hon fattar att hångla upp och sextjatta med andra snubbar inte är rätt sätt att lösa problem i relationen.

    Om det är hela världen eller inte är egentligen upp till båda att avgöra för det är bara de som kan avgöra var gränserna för deras förhållande går. Men det lär ju aldrig ske så länge han inte får reda på nåt. Dessutom kan TS i vanlig ordning använda det som en ursäkt för att fortsätta göra som hon gör och intala sig att "det är väl inte hela världen" så länge hennes kille inte får reda på nåt så är ju det fritt fram att göra lite som hon vill

    Ja jag håller med om att det är TS som avgör vad det leder till. Men av det hon hittils sagt så verkar det ju inte peka åt rätt håll direkt utan hon verkar vara mer eller mindre inställt på att fortsätta ha en relation med den andra snubben och snackar bort det för sig själv med att de ju bara är kåta, inte kära och att de inte inlett någon affär vilket de faktiskt har.
  • Fjäril kär

    Det är väl till 99,9% kåthet som styr otrohet och att ha en affär. Kär brukar man ju bli sen när man knullat ett tag och upptäcker att man "klickar" på andra sätt också.

  • Anonym (Chill)

    Tycker du ska berätta för din kille. Berätta att du har en fantasi och att du älskar honom och inte vill att ni delar på er.
    Kolla hur han reagerar på det!

  • MrFlex
    Anonym (jaha) skrev 2019-11-12 13:58:41 följande:
    Fast vem är det som skakas TS eller hennes kille, TS visste väl redan vad hon saknade hon valde bara fel kille att tillfredsställa sig med. Om det är TS kille som behöver skakas om, hur ska det gå till om TS håller sina aktiviteter hemliga för honom?

    I så fall är väl det väl kanske bäst om båda skakas om genom att TS kille får reda på vad hon pysslar med och varför så han fattar vad hon sakna och i vilken grad och hon fattar att hångla upp och sextjatta med andra snubbar inte är rätt sätt att lösa problem i relationen.

    Om det är hela världen eller inte är egentligen upp till båda att avgöra för det är bara de som kan avgöra var gränserna för deras förhållande går. Men det lär ju aldrig ske så länge han inte får reda på nåt. Dessutom kan TS i vanlig ordning använda det som en ursäkt för att fortsätta göra som hon gör och intala sig att "det är väl inte hela världen" så länge hennes kille inte får reda på nåt så är ju det fritt fram att göra lite som hon vill

    Ja jag håller med om att det är TS som avgör vad det leder till. Men av det hon hittils sagt så verkar det ju inte peka åt rätt håll direkt utan hon verkar vara mer eller mindre inställt på att fortsätta ha en relation med den andra snubben och snackar bort det för sig själv med att de ju bara är kåta, inte kära och att de inte inlett någon affär vilket de faktiskt har.
    Visst har hon passerat godkända gränser för många relationer (även om reglerna är outtalade). Jag tycker dock det som skett är relativt lindrigt och hennes partner kan hållas ovetande. Möjligtvis skulle hennes kille kunna hantera ett fyllehångel som ögonöppnare om det leder till en utveckling i deras relation.

    Sedan är det så klart upp till varje par att definiera reglerna. Vissa tillåter ju inte ens porr eller sexleksaker vid onani.  

    Ett ex till mig sa en gång - "Det är hel ok att du skaffar aptit på annat håll men du kommer fan hem och äter!"

    Min åsikt är att TS står vid ett vägskäl och kan än så länge välja. Om det varit min partner så skulle jag kunnat leva med detta under förutsättning att hon inte tog det längre och att vår relation utvecklades. Möjligtvis skulle det där med min kompis försvåra...

    Jag tror att långa relationer har ett pris och att man måste förhålla sig till detta. Det är nog väldigt få som kan ha kakan och äta kakan år efter år. Alla måste hitta sin modell och få det att fungera.
Svar på tråden Kåt på kompisen