• Anonym (Tjofsan)

    Binda fast min kille

    Min kille är ganska dominant i sängen. Han är större och starkare och totalt överlägsen mig fysiskt, vilket jag älskar! Jag har dock på senaste börjat fantisera om att binda fast honom i sängen så jag kan få vara den dominanta. Blir så kåt av tanken att jag skulle kunna göra vad jag vill med honom, och han bara är helt hjälplös. Han är ganska öppen av sig, så tror helt klart han skulle vilja testa det.

    Nån som har erfarenhet av att den fysiskt dominanta plötsligt blir fastbunden och rollen blir omvända? Tips och förslag uppskattas ;)

  • Svar på tråden Binda fast min kille
  • Anonym (G)

    Tror inte att han skulle uppskatta det, omanligt att bli dominerad av en tjej.

  • Anonym (Det finns såna med...)
    Anonym (G) skrev 2019-11-14 20:50:05 följande:

    Tror inte att han skulle uppskatta det, omanligt att bli dominerad av en tjej.


    Min ex var bodybuilder och vägde 100 kg muskler. Även ganska duktig i kampsport sedan tidigare.

    Han ville ändå leka olika lekar som gick ut på att jag skulle hålla fast honom och "våldta"honom. Jag är ett halvt huvud kortare och vägde då 45kg. Ändå ville han detta. Det var ganska roligt ändå att hålla fast honom när han låtsades att han inte kunde komma loss. Jag började ibland gapskratta för att det var så absurt. Jag hade aldrig klarat av att våldta honom om det var på riktigt. Finns liksom inte en chans.
  • Anonym (Stina)

    Dominans har väldigt lite med fysisk styrka. Jag är 155cm lång och har inga problem med att dominera killar som är 2 meter och väger 100kg.

    Att binda är kul.

    Mitt stalltips är att kolla lite på MS Morgan Thorne på Youtube. Hon ger tips om hur man dominerar och gör enkla men säkra bindningar och använder olika redskap.

    För min del binder jag killar lite annorlunda än tjejer. Killar bilder jag lite ruff and tuff medan tjejer binder jag mer sensuellt. Med killar handlar det mycket om att markera maktförsnjutningen utan att tveka.

  • Anonym (Varför)

    Varför Ska du göra det för? Vill du titta på TV i lugn och ro?

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Jag gillar också detta, men vet som inte riktigt vad jag ska göra med honom när han väl är fastbunden, haha. 

  • Anonym (Varför)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-11-14 22:07:39 följande:

    Jag gillar också detta, men vet som inte riktigt vad jag ska göra med honom när han väl är fastbunden, haha. 


    Varför vill du göra det? Har du tänkt att han Ska hoppa runt naken när han är bunden?
  • Anonym (Tjofsan)

    Varför skulle det vara omanligt?

  • Bjoer
    Anonym (Tjofsan) skrev 2019-11-15 10:58:49 följande:

    Varför skulle det vara omanligt?


    Spelar det någon roll? Det är väl lite av det som är grejen. Att vara i en annan position än tidigare. Tabut, att gå utanför sin comfort zone lite.
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Tjofsan) skrev 2019-11-15 10:58:49 följande:

    Varför skulle det vara omanligt?


    Vad Ska du göra?
  • Pussan

    Dominans är ju mental mer än fysisk.
    En läcker grej absolut. Ibland binder jag fast honom ordentligt och drar sedan ut på det... Runkar upp kuken, slickar lite på den, gärna mycket dirty talk om tjurkuk osv - och sen sätter jag mig bekvämt i en stol sidan om, dricker lite vin, tar en cigg, smeker fittan lite, sedan sträcker jag ut ett ben och sätter foten på kuken på honom och trycker till lite, gnuggar lite...osv. Frågar om han gillar att ha en slampa som utnyttjar honom...
    När jag rökt färdigt (har han tur får han smaka ett par bloss) sätter jag mig kanske grensle över honom, dvs över ansiktet, och låter fingrarna öppna upp fittan ett par cm ovanför honom, sen gnider jag lite över ansiktet.
    Det har hänt ibland att han har sprutat rakt upp på ryggen och i håret på mig i den ställningen. Inte riktigt min avsikt men jag kan ju inte klaga på att han blir så kåt på mig...!
    Annars grenslar jag kuken, våra tungor leker med varandra, jag slickar min egen kåtsås i hans skägg....och sen vänder jag mig om, rider honom med ryggen mot honom och då sitter jag ner så tungt jag kan så kuken kommer så långt in den kan och så rider jag fram och tillbaka tills vi kommer, eller åtminstone tills han sprutar. Ofta har jag fått mitt på vägen dit.

  • KimLinnefeldt

    Jag har bundit henne, mest, härligt att få dominera helt och hållet. Hon har bundit mig på mitt förslag, satt ögonbindel. Det var underbart, tändande, frustrerad och galet kåt blev jag. 

  • Anonym (Vafalls)
    Anonym (Tjofsan) skrev 2019-11-14 20:48:11 följande:

     Jag har dock på senaste börjat fantisera om att binda fast honom i sängen så jag kan få vara den dominanta. Blir så kåt av tanken att jag skulle kunna göra vad jag vill med honom, och han bara är helt hjälplös. Han är ganska öppen av sig, så tror helt klart han skulle vilja testa det.


    Va ville han verkligen det orkade du göra något?
  • Anonym (SLUTA PUFFA UPP GAMLA TRÅDAR!!!)
    Anonym (Vafalls) skrev 2020-08-22 13:54:03 följande:

    Va ville han verkligen det orkade du göra något?


    Snälla kan du bara SLUTA PUFFA UPP GAMLA TRÅDAR!!!
  • Anonym (Vafalls)
    Anonym (Tjofsan) skrev 2019-11-14 20:48:11 följande:

    Jag har dock på senaste börjat fantisera om att binda fast honom i sängen så jag kan få vara den dominanta. Blir så kåt av tanken att jag skulle kunna göra vad jag vill med honom,


    Hur fick du den här idén 
  • Anonym (Nyfiken)

    Hej,

    Hur gick det med bindandet av din kille?

  • Anonym (Vafalls)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-08-11 17:30:25 följande:

    Hej,

    Hur gick det med bindandet av din kille?


    Något du själv vill göra?
  • Anonym (Nyfiken)

    Absolut,

    Blir ibland bunden av min fru.

    Är du man eller kvinna och har du provat?

Svar på tråden Binda fast min kille