Inlägg från: Saraahs |Visa alla inlägg
  • Saraahs

    Någon som vill testa sin mediala förmåga och försöka hjälpa mig att hitta min ....

    Mellan soffkuddarna på en gammal soffa som står i ett gammaldags vardagsrum.

  • Saraahs
    anemon1 skrev 2019-12-29 12:47:43 följande:

    Ok, vi har en grön gammal sekelskiftessoffa där den kanske skulle kunna ha åkt ner under sofflocket ...


    Det var exakt den gröna soffan jag såg. Mobilen ligger i springan mellan soffan tror jag.
  • Saraahs
    anemon1 skrev 2019-12-29 12:52:37 följande:

    Jag har ringt min mamma och bett henne kolla under det stoppade sofflocket, det finns en springa mellan ryggstödet och sofflocket (med två högar böcker på), men locket är tungt, så jag orkade inte se efter där senast. Ska bli intressant att se om det är där den ligger....


    Skriv gärna var ni hittade mobilen sen :) fick även upp träväggar utan tapeter, ser väggarna ut så i vardagsrummet?
  • Saraahs
    anemon1 skrev 2019-12-29 13:01:07 följande:

    Ja, absolut det ska jag göra. Jätteintressant...! Nej, inte träväggar i vardagsrummet utan vit-aktiga tapeter. Men i badrummet på andra sidan väggen där soffan står, finns en lagad vägg (området är 1x1 m) som inte fått tapet på sig ännu.


    Det kanske var den väggen jag såg då.
  • Saraahs
    anemon1 skrev 2019-12-29 13:09:53 följande:

    Ja, kan ha varit det. Det är ju ofta tapet på väggarna i ett hus så att du märkte denna intill i s f är ju speciellt. 


    Den kan eventuellt ligga i närheten av väggen, fick upp både soffan och väggen så antingen i soffan eller vid väggen tror jag.
  • Saraahs
    anemon1 skrev 2019-12-29 13:15:08 följande:

    Bara nyfiken på hur det känns när du får dessa bilder... kom det direkt när du läste mitt mail, eller var det mer att du satte du dig ner och fokuserade på innehållet i det jag skrev ...:)


    Det kom upp bilder direkt när jag läste texten, de första bilderna som kommer upp är det första jag brukar gå på.
Svar på tråden Någon som vill testa sin mediala förmåga och försöka hjälpa mig att hitta min ....