Inlägg från: Sjuttiosjuan |Visa alla inlägg
  • Sjuttiosjuan

    Bebis i säte

    Vår tjej låg i säte hela graviditeten i princip. Ville verkligen inte snittas så gjorde 2 vändningsförsök som imorgon lycksdes och bestämde mig för att föda vaginalt ändå. Nu fick jag skyhögt blodtryck och blev smittad ändå. Bra överlag och jag hämtade mig hyffsat snabbt men man blir ju rätt svag ett bra tag efter. Min amning kom inte igång men kan ju berott på andra saker. Nu i v 32 med andra barnet och ska på ul på tisdag för att se hur han ligger!

    Lycka till! Ut kommer dom och det löser sig:)

  • Sjuttiosjuan
    Cillisen skrev 2020-04-25 21:34:36 följande:

    Tack. Ja ut kommer dem... Men hur oroar mig. Snitt är inget Jag vill... hur upplevde du vändningsförsöket?


    Inga problem alls!
  • Sjuttiosjuan
    Cillisen skrev 2020-04-27 15:28:52 följande:

    Vändningsförsöket misslyckades. Det gjorde så fruktansvärt ont!! De vill prova igen på måndag men har inga höga förhoppningar. Har nu fruktansvärt ont i nedre delen av magen. Är det normalt?


    Jag kände mig också lite mörbultad men det är nog ingen fara. Vårt andra lyckades inte heller. Var hos BM idag och lilleman var fixerad med rumpan ner..
  • Sjuttiosjuan
    Cillisen skrev 2020-04-27 17:20:21 följande:

    Vilken vecka är du i? Låg et bebis låmgt ner med rumpan vid andra försöket och hur tätt in på det första gjorde de det? Känner mig överkörd. Ont i magen och ryggen. Har sovit 1 h nu.


    Nu är jag i v 33. Förra tjejen låg i säte hela graviditeten. Jag gjorde med några dagars mellanrum, minns inte riktigt men inte så långt som en vecka tror jag..
Svar på tråden Bebis i säte