• Anonym (l.s)

    RÅD KRING Liten penis annorlunda sex

    Jag har träffat en kille i drygt 6 månader som är jätte fin och snäll men han har en micropenis. Den är verkligen minimal och han skäms över den. Man får inte titta på den eller ta på den, har aldrig gett han oralt heller medans han har fått göra det mesta på mig. Till svars säger han att han inte kan få upp den speciellt när vi dricker. Jag vet inte om jag ska tro på detta men det känns väldigt annorlunda. Har försökt ta på han en gång och då drog han mig snabbt undan i armen. Jag vill veta om det är fler som har varit med om detta. När vi väl har sex utan penetrerande sex så använder han leksaker på mig i alla möjliga slag och vill se mig lida genom att binda fast mig så jag inte kan röra honom. Jag har aldrig varit med om detta innan och behöver tips. Finns det killar därute som skäms så mycket över sin penis och hur kompenserar ni det?

  • Svar på tråden RÅD KRING Liten penis annorlunda sex
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-02 22:49:15 följande:

    Jag har träffat en kille i drygt 6 månader som är jätte fin och snäll men han har en micropenis. Den är verkligen minimal och han skäms över den. Man får inte titta på den eller ta på den, har aldrig gett han oralt heller medans han har fått göra det mesta på mig. Till svars säger han att han inte kan få upp den speciellt när vi dricker. Jag vet inte om jag ska tro på detta men det känns väldigt annorlunda. Har försökt ta på han en gång och då drog han mig snabbt undan i armen. Jag vill veta om det är fler som har varit med om detta. När vi väl har sex utan penetrerande sex så använder han leksaker på mig i alla möjliga slag och vill se mig lida genom att binda fast mig så jag inte kan röra honom. Jag har aldrig varit med om detta innan och behöver tips. Finns det killar därute som skäms så mycket över sin penis och hur kompenserar ni det?


    Hur kan du ens stå ut med detta mer än en gång?
  • Anonym (Lova)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-02 22:49:15 följande:

    Jag har träffat en kille i drygt 6 månader som är jätte fin och snäll men han har en micropenis. Den är verkligen minimal och han skäms över den. Man får inte titta på den eller ta på den, har aldrig gett han oralt heller medans han har fått göra det mesta på mig. Till svars säger han att han inte kan få upp den speciellt när vi dricker. Jag vet inte om jag ska tro på detta men det känns väldigt annorlunda. Har försökt ta på han en gång och då drog han mig snabbt undan i armen. Jag vill veta om det är fler som har varit med om detta. När vi väl har sex utan penetrerande sex så använder han leksaker på mig i alla möjliga slag och vill se mig lida genom att binda fast mig så jag inte kan röra honom. Jag har aldrig varit med om detta innan och behöver tips. Finns det killar därute som skäms så mycket över sin penis och hur kompenserar ni det?


    För det första: Hur vet du att hans penis är minimal om du varken fått känna på den eller titta på den?

    För det andra: Varför kan du inte få ta på hans övriga kropp? Det finns väl fler erogena zoner än just hans penis.

    För det tredje: Tar han aldrig på dig på annat sätt än med leksaker? Låter väldigt trist i så fall. Det kan ju inte riktigt kännas som riktigt sex om ingen av er riktigt rör varann.
  • Anonym (l.)

    Vill se dig lida? Är det något som du vill, att bli uppbunden?


    Jag skulle kunna hantera en micropenis men jag hade inte pallat att inte kunna kommunicera om hur vi kan maximera sexlivet.

  • Anonym (l.s)

    Jag har försökt att ta på han men jag får ju inte. Har sett den väldigt snabbt några gånger och vet att det är en micropenis. Han tar på mig på alla möjliga sätt och vis men jag får inte ta på han. Hur ska man kommunicera med någon som skäms?

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-03 19:58:51 följande:

    Jag har försökt att ta på han men jag får ju inte. Har sett den väldigt snabbt några gånger och vet att det är en micropenis. Han tar på mig på alla möjliga sätt och vis men jag får inte ta på han. Hur ska man kommunicera med någon som skäms?


    Jag hade avslutat direkt.
  • Anonym (l.s)

    Ja jag ska det men vad ligger problemet i? Behöver svar ????

  • Studentpappa
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-03 20:59:27 följande:

    Ja jag ska det men vad ligger problemet i? Behöver svar ????


    Han har en micropenis och någon form av komplex för det, den enda som kan svara är han själv.

    Han kanske tycker det känns bra att straffa dig på något sätt för lillpicken han föddes med?
    Ride it like you stole it
  • Anonym (llll)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-03 20:59:27 följande:

    Ja jag ska det men vad ligger problemet i? Behöver svar ????


    Varför behöver du svar? Varför ser du inte bara situationen som den är och sen gör du det du behöver göra för att må bra. Ibland tror jag att folk grubblar alldeles för mycket. 
  • Anonym (l.)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-03 20:59:27 följande:

    Ja jag ska det men vad ligger problemet i? Behöver svar ????


    Vi är inte din kille. Du förstår att han har komplex, vi också. Något mer är omöjligt för oss att ens gissa. Om ni inte ens kan prata om det...Då går den biten inte att fixa så vill du leva med ett sexliv som du inte tycker är kul, då stanna eller helt enkelt gör slut.
  • StudierKemi

    Han lider, men drömmer ändå om att få vara med Dig.

    Finns det något sätt han kan kompensera sexet på (var dock ALDRIG elak mot honom, han har inte valt sitt öde). Säg t.ex. att Du gärna stannar med honom, och gifter Dig med honom om han blir din försörjare.

    Vore det så tokigt? Det tror inte jag!

    www.familjeliv.se/forum/thread/81276450-huh

Svar på tråden RÅD KRING Liten penis annorlunda sex