• Anonym (Ts)

    Abort i hemlighet

    Hej

    Trodde aldrig jag skulle hamna i den sits jag nu sitter i. Några kommer nog håna mig, andra kanske kan hjälpa mig. För tre år sedan mötte jag min kille, han var charmig, snäll, romantisk och bara helt enkelt... Älskvärd .

    Ska inte gå in på hela historien, den är för mörk. Men, jag står i startgropen till att lämna honom. I början av januari (då han kommer åka på tjänsteresa under en vecka). Med hjälp av en kollega så är bollen äntligen igång.

    Jag har sedan sex månader inte fått äta p piller för honom. Han är ingen man säger emot har jag fått erfara sedan lång tid.

    Tyvärr ÄR jag gravid. Han vet INTE. Och kan inte få veta heller. Jag vill inte ha det här barnet eftersom jag efter Januari ALDRIG mer vill ha med honom och göra. Eller hans familj.. vi har inga barn med andra ord.

    Men jag kan heller inte ringa vårt sjukhus för abort. Hans syster arbetar på gyn, får hon veta att jag kommer dit, får han veta direkt. Då kan det sluta i katastrof.

    Jag har hittat en sida på nätet som säljer abort medicin, min kollega kan köpa i sitt namn och betala och sedan ge mig den.

    Törs man beställa från internet? Globalapoteket heter sidan? Vet inte annars vad jag ska göra..

    PS kommer nog inte vara så aktiv i denna tråd efter det går inlägget. Ska radera att jag varit inne på denna sida. Men tittar på jobbet imorgon vad ni skrivit.

Svar på tråden Abort i hemlighet