Inlägg från: Anonym (Switch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Switch)

    Sätta på eller bli påsatt?

    I slutet av 90-talet började jag testa killsex med inställningen att jag ville spruta.
    I gayvärlden finns många sizequeens och en kukbild räckte oftast för att hitta någon som ville suga. Med tiden dök det upp killar som var feminina nog att bli knullobjekt, vissa klädde sig till och med i tjejkläder. Så jag började knulla killar helt enkelt. Tanken på själv suga eller bli påsatt existerade inte.
    På alla gayforum var många som mig. Att hitta en passiv kille var det vanliga, de aktiva i majoritet.

    Efter några år som aktiv "råkade" en kille sätta på mig och jag blev som förbytt. Det var så sjukt skönt att både bli tagen och samtidigt känna den där psykiskt underlägsna känslan av att bli knullad.
    Efter lite träning märkte jag att jag inte kunde hålla tillbaka sprutet när jag knullades och tog det som ett kvitto på att jag var skapt för att knullas.
    Sen behövde jag bara lite orala lektioner för att bli en duktig kuksugare som ser till att svälja.
    Nu är jag alltså en renodlad passiv/btm.
    Tydligt är att flera verkar ha samma inställning. Nu har maknaden svängt så de passiva är i majoritet.

  • Anonym (Switch)
    Anonym (Passiv) skrev 2022-07-21 23:24:59 följande:

    Gillar bli påsatt och suga kuk. Drömmen är en transa som kk


    En välhängd transa eller femboy som är lagom dominant är det bästa :)
  • Anonym (Switch)
    Fabian1965 skrev 2022-07-22 09:19:39 följande:

    Gillar #17

    Intressant och spännande läsning


    Tack
  • Anonym (Switch)
    Anonym (Bögen) skrev 2022-07-27 21:01:56 följande:
    En skabbig röv nej tack, en fin och mjuk röv kan vara skönt att sätta på. Håriga rövar går bort om man ska sätta på. 
    Man ser alltid till att hålla den så fräsch och nyvaxad som möjligt, man vet aldrig när man får oväntat besök.
Svar på tråden Sätta på eller bli påsatt?