Inlägg från: Lillaskutt |Visa alla inlägg
  • Lillaskutt

    Behöver hjälp

    jag och min kille har varit tillsammans i snart ett år och vi har jättefina stunder och älskar varandra. Vi är 28 år båda två. vi pratar mycket om framtidsplaner men vi ritar inget i sten, men vi är villig att göra allt för varandra så länge allt känns bra.. men så fort något blir lite mer allvarligt mellan oss så drar han sig ur och blir en helt annan människa. Vi planerade att flytta söderut och precis sådär en månad innan flytt så pratar han med mig och säger nej till det. Blir såklart ledsen då det var hans och min idé. Sen tar han upp frågan om göra slut och att jag ska packa ihop mina saker när jag konfronterar honom. Detta händer alltid då något mer seriöst ska ske.. våra vänner tkr liksom vi verkar kära och han med. någon som har nån idé?

  • Svar på tråden Behöver hjälp
  • Lillaskutt

    han har en kandidatexamen och har sin familj söderut, han vill söderut (detta handlar om ca 3h från där vi bor) pga studier för mig vilket han sa att detta löser vi (han peppade mig till detta). jag försöker prata med honom och då skyller han på att allt är mitt fel. han har ett jobb där han jobbar Hemifrån hela tiden. nu vill han göra slut oavsett om jag pluggar i samma stad eller flyttar. samma dag vi gjorde slut var han  med en annan tjej (en kompis typ) bio och var där till sent på natten (vet ej om de spelar roll). Men det är vår sits typ

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Behöver hjälp