• Anonym (Fejk)

    Kvinnor som fejkar orgasm

    Fråga till männen här:
    Ar du fullständigt säker på att din kvinna aldrig fejkar orgasm? Eller finns den där gnagande tanken där emellanåt?

    Fråga till kvinnorna här:
    Handen på hjärtat....fejkar du aldrig, har du aldrig fejkat, orgasm?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor som fejkar orgasm
  • Anonym (Pippi)

    Kvinna 40+. Har aldrig fejkat och kommer aldrig att göra det. Finns ingen anledning att fejka. Tror inte ens jag skulle klara av att fejka på ett sätt som kan tas för äkta. Skulle märkas om jag försökte fejka. 

  • Tink

    Nej, aldrig någonsin. Jag har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det heller.

    Jag förstår inte ens varför man skulle vilja göra det om man inte vill göra sig själv en rejäl björntjänst. Om han gör något som inte får mig att komma, så vill jag ju inte uppmana till mer av samma sak i fortsättningen. Då är det bättre att säga till och justera lite. 

    Någon gång har jag upplevt ett visst obehag under penetration, om han exempelvis är lite för ivrig och jag inte riktigt är redo att ta emot honom inuti mig ännu. Att då låtsas att jag kommer bara för att få honom att sluta är ju dumt. Det är bättre att be honom vänta lite och kanske stimulera mig på annat sätt en stund.

    Ibland kan jag också märka att det liksom "låser sig" i mitt huvud och jag börjar känna efter medvetet ifall jag är på väg att komma eller inte. Då är det ingen idé att bara köra på, utan det är då bättre att ta en liten paus, och fortsätta med något annat ett tag, att kyssas eller att byta ställning, tills tankarna på nytt har svävat igen så att kroppen kan göra vad den kan göra bäst.

    Till sist, den som känner mig vet exakt hur det känns och hur jag låter när jag kommer på riktigt, det skulle aldrig gå att låtsas.

  • Anonym (Kille)

    Jag trodde att jag var djävligt bra i sängen. Mitt ex berättade efter vi separerat att hon nästan alltid fejkade orgasm.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Kille) skrev 2024-01-11 10:37:33 följande:

    Jag trodde att jag var djävligt bra i sängen. Mitt ex berättade efter vi separerat att hon nästan alltid fejkade orgasm.


    Samma här. Mina två tidigare flickvänner har fejkat. En fick aldrig orgasm med mig, bara fejk, och den andra fick ibland, men fejkade de flesta. Det sänkte mig rejält. Min nuvarande får orgasm ibland och jag hoppas verkligen att de är äkta. Med tanke på hur hon kämpar på för att gå i mål och hur lycklig hon är när det lyckas, verkar det som om det verkligen går för henne, men osäkerheten sitter djupt i mig.
  • Anonym (Fejk)

    Min fru har berättat att hon fejkade i början av vårt förhållande (väldigt länge sedan) sen frågade jag om hon hade gjort det på senare tid och då sa hon nej. När jag några år senare frågade om hon fejkat nyligen så säger hon att det är något år sedan. Med andra ord så hade hon fortsatt att fejka.

    Så jag kan alldrig veta och tydligen så klarar jag inte heller av att se om det är äkta eller ej. Hon kanske alltid fejkar trots att hon försöker säga motsatsen?

    Varje gång hon "kommer" så undrar jag.....Inte kul

  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Fejk) skrev 2024-01-11 11:35:18 följande:

    Min fru har berättat att hon fejkade i början av vårt förhållande (väldigt länge sedan) sen frågade jag om hon hade gjort det på senare tid och då sa hon nej. När jag några år senare frågade om hon fejkat nyligen så säger hon att det är något år sedan. Med andra ord så hade hon fortsatt att fejka.

    Så jag kan alldrig veta och tydligen så klarar jag inte heller av att se om det är äkta eller ej. Hon kanske alltid fejkar trots att hon försöker säga motsatsen?

    Varje gång hon "kommer" så undrar jag.....Inte kul


    Spelar det någon roll? Om hon är nöjd med ert sex, varför måste hon då få orgasm om hon inte tycker det är viktigt?

    När du frågar henne,  vilka är dina följdfrågor?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-11 11:27:48 följande:
    Samma här. Mina två tidigare flickvänner har fejkat. En fick aldrig orgasm med mig, bara fejk, och den andra fick ibland, men fejkade de flesta. Det sänkte mig rejält. Min nuvarande får orgasm ibland och jag hoppas verkligen att de är äkta. Med tanke på hur hon kämpar på för att gå i mål och hur lycklig hon är när det lyckas, verkar det som om det verkligen går för henne, men osäkerheten sitter djupt i mig.
    Exet sa att hon började fejka eftersom jag aldrig gav upp om inte hon kom först. Jag sa någon gång åt henne att du har fått lättare att komma och hon sa att det är väl bra. Fast då var det ju fejk.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kille) skrev 2024-01-11 11:54:30 följande:
    Exet sa att hon började fejka eftersom jag aldrig gav upp om inte hon kom först. Jag sa någon gång åt henne att du har fått lättare att komma och hon sa att det är väl bra. Fast då var det ju fejk.
    Tråkigt. Har du nån ny partner?
  • Anonym (Omöjligt här)

    Min fru får väldiga sammandragningar i fittan vid orgasm så det går inte att fejka. Dessutom blir hon jätteblöt när det går för henne. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Omöjligt här) skrev 2024-01-11 13:44:38 följande:

    Min fru får väldiga sammandragningar i fittan vid orgasm så det går inte att fejka. Dessutom blir hon jätteblöt när det går för henne. 


    Det låter häftigt. Det kunde man ju drömma om
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Omöjligt här) skrev 2024-01-11 13:44:38 följande:

    Min fru får väldiga sammandragningar i fittan vid orgasm så det går inte att fejka. Dessutom blir hon jätteblöt när det går för henne. 


    Sammandragningar är hur lätt som helsta att fejka. Jag lovar.

    Själv har jag fejkat många gånger. Förr. Inte numera.
    Att jag fejkade berodde på att männen i fråga bara pumpade på till jag var "klar", vilket jag inte hade blivit än efter alla år. Dock hade jag nog svultit ihjäl vid det här laget, flera gånger om.

    Min nuvarande man bryr sig på riktigt, kommer jag inte under själva samlaget så hjälper han mig när han har kommit, eller ibland innan. Jag kommer även med enbart penetration med honom.
    För att jag älskar honom och aldrig skulle ljuga för honom.
  • Anonym (Fejk)
    Anonym (Qwerty) skrev 2024-01-11 11:41:18 följande:
    Spelar det någon roll? Om hon är nöjd med ert sex, varför måste hon då få orgasm om hon inte tycker det är viktigt?

    När du frågar henne,  vilka är dina följdfrågor?
    Lite märklig fråga måste jag säga. Om det spelar någon roll? Det är väl klart att det spelar roll om någon ljuger eller försöker föra en bakom ljuset?

    Jag har ju inte skrivit huruvida hon är nöjd eller missnöjd med vårt sex. Det enda jag har skrivit är att hon har erkännt att hon har fejkat under en tid. 

    När jag har haft anledning att fråga henne ang detta och hon har medgett att hon har fejkat så har jag ju undrat varför. Svaren är lite vaga och undvikande. Lite ursäktande. Jag vill ju naturligtvis veta om jag skall göra, eller bete mig, annorlunda. Men det är svårt när man inte får några klara besked mer än "äh...det är bra som det är" och sen efter ett tag igen förstå att hon har fejkat. 
    Vad är det för följdfrågor du är ute efter?
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Donna) skrev 2024-01-11 13:52:20 följande:
    Sammandragningar är hur lätt som helsta att fejka. Jag lovar.

    Själv har jag fejkat många gånger. Förr. Inte numera.
    Att jag fejkade berodde på att männen i fråga bara pumpade på till jag var "klar", vilket jag inte hade blivit än efter alla år. Dock hade jag nog svultit ihjäl vid det här laget, flera gånger om.

    Min nuvarande man bryr sig på riktigt, kommer jag inte under själva samlaget så hjälper han mig när han har kommit, eller ibland innan. Jag kommer även med enbart penetration med honom.
    För att jag älskar honom och aldrig skulle ljuga för honom.
    Jag tror inte på att sammandragningar är lätta att fejka. Jag skulle nog aldrig kunna göra det på ett övertygande sätt.

    Själv har jag tyvärr aldrig nånsin kommit med en annan människa. Jag har inte heller fejkat orgasm (jag njuter mycket dock, och låter en hel del). Men med min första kille (för 25 år sen) råkade vi börja prata om orgasm nån gång och han var heeelt övertygad om att jag alltid fick orgasm...
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-01-11 15:03:46 följande:
    Jag tror inte på att sammandragningar är lätta att fejka. Jag skulle nog aldrig kunna göra det på ett övertygande sätt.

    Själv har jag tyvärr aldrig nånsin kommit med en annan människa. Jag har inte heller fejkat orgasm (jag njuter mycket dock, och låter en hel del). Men med min första kille (för 25 år sen) råkade vi börja prata om orgasm nån gång och han var heeelt övertygad om att jag alltid fick orgasm...
    Jag vet att det inte är svårt. För mig.
    Vi är väl helt enkelt olika.
  • Tink
    Anonym (Donna) skrev 2024-01-11 13:52:20 följande:
    Sammandragningar är hur lätt som helsta att fejka. Jag lovar.

    Själv har jag fejkat många gånger. Förr. Inte numera.
    Att jag fejkade berodde på att männen i fråga bara pumpade på till jag var "klar", vilket jag inte hade blivit än efter alla år. Dock hade jag nog svultit ihjäl vid det här laget, flera gånger om.

    Min nuvarande man bryr sig på riktigt, kommer jag inte under själva samlaget så hjälper han mig när han har kommit, eller ibland innan. Jag kommer även med enbart penetration med honom.
    För att jag älskar honom och aldrig skulle ljuga för honom.
    Ja, det är ju precis det som kan gå fel om man skulle låtsas. Mannen som du nämner upfattade säkert att det där ihärdiga pumpandet är det som gör att du får orgasm, vilket gör att han fortsatte att göra mer av samma sak. Jag skulle gissa att män inte heller tycker att det är så skönt att bara köra tut-tut-tåget in och ut ur tunneln i tjugo minuter.
  • Tink
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-01-11 15:03:46 följande:
    Jag tror inte på att sammandragningar är lätta att fejka. Jag skulle nog aldrig kunna göra det på ett övertygande sätt.

    Själv har jag tyvärr aldrig nånsin kommit med en annan människa. Jag har inte heller fejkat orgasm (jag njuter mycket dock, och låter en hel del). Men med min första kille (för 25 år sen) råkade vi börja prata om orgasm nån gång och han var heeelt övertygad om att jag alltid fick orgasm...
    Det är säkert olika för olika personer, men jag kan ibland få för mig att köra lite knipövningar när vi precis haft sex och medan han fortfarande är inne i mig och är hård. Han säger att det känns precis som sammandragningarna under en vanlig orgasm, samma klämmande, mjölkande känsla. Hade jag lagt till med lite tramsigt porrigt stönande, så hade det säkert gått att lura någon som inte känner mig särskilt mycket.
  • Anonym (Aldrig)
    Tink skrev 2024-01-11 18:09:38 följande:
    Det är säkert olika för olika personer, men jag kan ibland få för mig att köra lite knipövningar när vi precis haft sex och medan han fortfarande är inne i mig och är hård. Han säger att det känns precis som sammandragningarna under en vanlig orgasm, samma klämmande, mjölkande känsla. Hade jag lagt till med lite tramsigt porrigt stönande, så hade det säkert gått att lura någon som inte känner mig särskilt mycket.
    Okej. Ja, det kanske går. Jag såg en gång ett klipp med flera kvinnliga orgasmer och jag har svårt att föreställa mig att jag skulle kunna få det att se ut så utan att det var på riktigt. Men jag kanske har fel.

    Förresten, TS: Svarsalternativen är otillräckliga. "Fejkar aldrig" borde vara uppdelat i två: "Fejkar aldrig, får orgasm" och "Fejkar aldrig, får inte orgasm".
  • Anonym (meh)
    Anonym (Hm) skrev 2024-01-12 23:06:26 följande:

    Det märks om kvinnan får orgasm, går inte att fejka


    Går nog många helt obemärkt förbi. Pungdjuren mer fokuserade på sin egen njutning. 
  • Anonym (Hum)

    De skulle  väl va kvinnas problem om hom fejkar å inte vill få de bättre!?

Svar på tråden Kvinnor som fejkar orgasm