• Anonym (teknikstrul)

    "Du måste välja en att ligga med"

    När jag är uttråkad, sitter och väntar på något eller dyl. Exempelvis vid en gate på flygplatsen. Eller ståendes på väg upp eller ner i en rulltrappa. Vid en uteservering med förbipasserande...osv.

    Då händer det ofta att jag måste välja en av de kommande 10, 15 eller 20 personerna, som jag skulle ligga med. Mest för att ha nåt att roa mig med och även att för mig själv ha lite spänning iom att välja bort någon som ändå såg rätt ok ut i början av flödet för att se om det kommer någon hetare senare och då riskera att tvingas ta något vrak på slutet.

    Någon annan som brukar göra liknande?

    Är du man eller kvinna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-09 08:56
    Alltså...jag ligger ju inte med dom på riktigt. Jag går inte fram till dom eller tar kontakt. Utan det är bara en övning som pågår i mitt huvud.

  • Svar på tråden "Du måste välja en att ligga med"
  • Anonym (teknikstrul)
    Anonym (Bejbi) skrev 2024-02-09 18:21:00 följande:


    ">


     


    Ha ha...jo jag kommer ihåg att jag garvade rätt mycket när jag såg den filmen. Hög igenkänning. Men jag hade börjat med dessa tankar innan den filmen hade premiär. Men otroligt träffande faktiskt. Kul
  • Smecker

    Nej, jag är väldigt ointresserad av att tänka sexuellt om personer som inte har uttryckt att de är sexuellt intresserade av mig.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Postman

    Haha, ja det kan hända. Kan också fundera över hur de ser ut nakna eller hur de är när de får en orgasm.

  • Anonym (...)
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-09 08:55:41 följande:
    "Du måste välja en att ligga med"

    När jag är uttråkad, sitter och väntar på något eller dyl. Exempelvis vid en gate på flygplatsen. Eller ståendes på väg upp eller ner i en rulltrappa. Vid en uteservering med förbipasserande...osv.

    Då händer det ofta att jag måste välja en av de kommande 10, 15 eller 20 personerna, som jag skulle ligga med. Mest för att ha nåt att roa mig med och även att för mig själv ha lite spänning iom att välja bort någon som ändå såg rätt ok ut i början av flödet för att se om det kommer någon hetare senare och då riskera att tvingas ta något vrak på slutet.

    Någon annan som brukar göra liknande?

    Är du man eller kvinna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-09 08:56
    Alltså...jag ligger ju inte med dom på riktigt. Jag går inte fram till dom eller tar kontakt. Utan det är bara en övning som pågår i mitt huvud.


    Blivit inspirerad av filmen "vuxna människor" som var aktuell för en massa år sen?
  • Pussan
    Anonym (En haj med humor) skrev 2024-02-10 07:45:00 följande:
    OT men relaterat ämne: När jag sitter i just gate tänker jag oftare "vilka av dessa skulle jag äta och vilka skulle jag behålla levande om vi kraschade på en avlägsen ö?". Fast då vill man gärna höra lite vad de talar om först och få en ledtråd om vilken kunskap de kan ha.
    Tycker nog att mina tankar är trevligare....
  • Pumpkin90

    Jag har tänkt så ibland men oftast har jag en annan lek. Jag älskar The Walking Dead (zombieserie) och om jag står i kö eller väntar på något kan jag se mig omkring och fundera på vilka jag skulle vilja ha med i mitt gäng. Jag funderar över vilka roller olika personer skulle ha. Vem är ledaren, vem jagar, vem skulle vara läkare, bygga upp samhället osv? vem skulle bli min högra hand och vilka skulle troligtvis svika gruppen? Det är spännande!

  • Anonym (teknikstrul)

    En liten utvikning från min egen tråd men ytterligare en fråga till er:

    Brukar ni tillsammans med er partner sitta och gissa hur era vänners sexliv ser ut?
    Vi gör det. Ofta. Vilka som har ett vidlyftigt sexliv. Vilka som är swingers. Vilka som är otrogna. Vilka som har ett dött sexliv. Vilka som är helrakade. Vilka sexleksaker dom kan tänkas ha hemma. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-25 12:13:57 följande:

    En liten utvikning från min egen tråd men ytterligare en fråga till er:

    Brukar ni tillsammans med er partner sitta och gissa hur era vänners sexliv ser ut?
    Vi gör det. Ofta. Vilka som har ett vidlyftigt sexliv. Vilka som är swingers. Vilka som är otrogna. Vilka som har ett dött sexliv. Vilka som är helrakade. Vilka sexleksaker dom kan tänkas ha hemma. 


    Om mannen är smygbi?
  • Smecker
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-25 12:13:57 följande:

    En liten utvikning från min egen tråd men ytterligare en fråga till er:

    Brukar ni tillsammans med er partner sitta och gissa hur era vänners sexliv ser ut?
    Vi gör det. Ofta. Vilka som har ett vidlyftigt sexliv. Vilka som är swingers. Vilka som är otrogna. Vilka som har ett dött sexliv. Vilka som är helrakade. Vilka sexleksaker dom kan tänkas ha hemma. 


    Nej, aldrig.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (J)
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-25 12:13:57 följande:

    En liten utvikning från min egen tråd men ytterligare en fråga till er:

    Brukar ni tillsammans med er partner sitta och gissa hur era vänners sexliv ser ut?
    Vi gör det. Ofta. Vilka som har ett vidlyftigt sexliv. Vilka som är swingers. Vilka som är otrogna. Vilka som har ett dött sexliv. Vilka som är helrakade. Vilka sexleksaker dom kan tänkas ha hemma. 


    Jag och min fru har funderat på vilka tjejer i vår bekantskap som är renrakade. Även vem som har haft eller skulle kunna tänka sig att ha tjejsex.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (J) skrev 2024-02-25 13:06:06 följande:
    Jag och min fru har funderat på vilka tjejer i vår bekantskap som är renrakade. Även vem som har haft eller skulle kunna tänka sig att ha tjejsex.
    Ja, finns nog ett mörkertal. Jag vet flera kvinnor som testat eller är nyfikna men som på dejtsidor anger att de är hetero.
    Många män som anger sig vara hetero har skrivit till mig.
  • Postman
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-25 12:13:57 följande:

    En liten utvikning från min egen tråd men ytterligare en fråga till er:

    Brukar ni tillsammans med er partner sitta och gissa hur era vänners sexliv ser ut?
    Vi gör det. Ofta. Vilka som har ett vidlyftigt sexliv. Vilka som är swingers. Vilka som är otrogna. Vilka som har ett dött sexliv. Vilka som är helrakade. Vilka sexleksaker dom kan tänkas ha hemma. 


    Nåt kan vi ibland prata om utifall det har kommit fram något uppenbart men oftast inte.  
  • Anonym (En haj med humor)
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-25 12:13:57 följande:

    En liten utvikning från min egen tråd men ytterligare en fråga till er:

    Brukar ni tillsammans med er partner sitta och gissa hur era vänners sexliv ser ut?
    Vi gör det. Ofta. Vilka som har ett vidlyftigt sexliv. Vilka som är swingers. Vilka som är otrogna. Vilka som har ett dött sexliv. Vilka som är helrakade. Vilka sexleksaker dom kan tänkas ha hemma. 


    Jag gör absolut det, men för mig själv.

    Lite ledsamt dock när fördomar bekräftas, jag har en underbar kollega på jobbet som jag verkligen tycker om, han jobbar häcken av sig jämt och jag hoppades så att han skulle ha ett spännande sexliv hemma, och kanske någon givande kink.

    Men så skvallrade en i bastugänget på jobbet att han i bastun dragit till med att "en gång hade jag och frugan doggysex i bastun hemma" som sin busigaste sexupplevelse. Jag tycker kanske att ett liv kan innehålla lite mer, men är han nöjd där är det förstås lysande.
  • Anonym (Japp)

    Ja, när jag och en kompis promenerar ihop brukar vi leka att vi måste välja en som passerar oss (räcker alltså inte att bara se någon överhuvudtaget, utan personen måste korsa oss i motsatt riktning där vi går) som vi skulle ha sex med. Väljer man ingen innan promenaden är slut måste det bli den som vi passerade sist och som är av rätt kön.
    100 procent på skoj såklart och fånigt, men fåna sig måste man få göra så länge det inte skadar någon.

  • Anonym (Göran.)

    😂😂😂. Har tänkt liknande tankar. Har tänkt hur kvinnorna är i sängen. Om du gillar att få och ge munsex.

    eftersom jag är hobbymusiker fantiserar jag ibland utifrån utseendet på människor vilka instrument de ser ut att spela. Och hur skivomslaget skulle se. 


    😂😂😂. Lite knäppa är vi nog allihopa. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Göran.) skrev 2024-02-27 12:30:28 följande:

    😂😂😂. Har tänkt liknande tankar. Har tänkt hur kvinnorna är i sängen. Om du gillar att få och ge munsex.

    eftersom jag är hobbymusiker fantiserar jag ibland utifrån utseendet på människor vilka instrument de ser ut att spela. Och hur skivomslaget skulle se. 


    😂😂😂. Lite knäppa är vi nog allihopa. 


    Många sångerskor har ju micken framför sin mun. Om man är lagd åt det hållet så kan man få associationer.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ngng)
    Anonym (teknikstrul) skrev 2024-02-09 15:29:32 följande:

    Intressanta exempel som kommer upp i tråden så här långt  :)
    Jag kan också fundera på hur kvinnor som jag möter ser ut nakna. Exempelvis om dom är rakade, har tatueringar, bristningar, piercingar, vad dom har för underkläder osv. Men i övningen som jag beskrev i min TS så gör jag aldrig det, märkligt nog. 

    Det som är jobbigt i min övning är att det ibland händer att jag för spänningens skull väljer att avstå några som är ok inledningsvis för att mot slutet sitta och vänta på den 10e, eller omd et är den 15e eller 20e (var jag nu satt gränsen)....och så kommer det en för ung tjej. Då mår jag riktigt dåligt och känner mig spyfärdig och äcklig. Det tar nog någon dag innan jag gör om övningen. Men ibland så "lönade det sig" att vänta mot slutet och "plocka hem" en pudding. Men i dom flesta fall så svär man tyst för sig själv.

    När jag och min fru är ute på exempelvis restaurang brukar vi ofta roa oss med att diskutera och kommentera folk som sitter runt omkring oss. Vilka har precis träffats, vilka har ett fantastiskt sexliv, vilka är swingers, vilka är där och bedrar någon hemma, vilka har haft tre-kanter, vilka av kvinnorna har haft tjej-sex, vilka av männen har störtst kuk  osv. Det kan få en hel kväll att bli intressant och fantasieggande för oss. Så om någon av er råkar ha befunnit sig i samma restaurang som oss någon gång så har vi nog vävt ihop en rätt färgrik och vågad fantasi runt er.   


    Då måste man ha förbannat tråkigt 
Svar på tråden "Du måste välja en att ligga med"