Inlägg från: Anonym (Ärlighet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärlighet)

    Blir det bättre när folk gör som du vill?

    Jag tycker inte du ska berätta för din mamma eller syster om du har någon du tycker om. Din syster sitter med dubbelmoral också och ska inte säga något alls egentligen, men ingen av dem verkar stöttande. Däremot har de kanske rätt i att du inte ser dig själv så som andra ser dig, så kan det ofta vara. Bra att du iaf håller dina åsikter för dig själv, man behöver inte kommentera andras relationer så länge de inte far illa på något sätt. Sköt ditt liv som du vill och håll det bortanför deras vetskap.

  • Anonym (Ärlighet)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-20 08:16:47 följande:
    Jag har ju lärt mig det NU, men det tog lite tid. Jag undrar om nån här är som dom är. Jag förstår inte att man ens VILL vara så.
    Tyvärr finns det massor med människor som beter sig lika illa som de där två. Det är nog inte så att de aktivt vill vara såna, bara att de saknar självinsikt och vilja att förändra sig. De tycker att de är bra som de är, konstigt nog. Förstår inte att de sårar andra och hur fel det är. Bra att du lärt dig att hålla ditt liv privat för dem :) Hoppas du träffar någon som tycker om dig också.
Svar på tråden Blir det bättre när folk gör som du vill?