• gravity

    vad gör din sambo på jobbet?

    Som frågan lyder: i vilken utsträckning vet du vad din sambo (eller annan närstående person) sysslar med på sitt arbete hela dagarna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vad gör din sambo på jobbet?
  • klickann

    Ja- jag vet ungefär vad han gör. Inte ingående så jag själv kan göra det men :)

  • MrsNelson

    jo jag vet på ett ungefär vad han gör, men jag kan inte detaljerna! Plåtslageri innefattar ju ett ganska stort område!

  • Shaymin

    Jag vet såklart hans titel och företagets namn, men vad han faktiskt gör om dagarna har jag ingen aning om.

  • Dino78

    jag vet vad företaget heter med inte riktigt vad h*n gör

    Av den anledningen att han inte vill prata om sitt jobb. Jag har varit där och hälsat på ett par gånger och har väl ett ungefärligt hum så jag hade kunnat rösta på alt. 2 oxå.


    DIF i själ och hjärta
  • Kaiserdom

    jag vet ungefär hur arbetsuppgifterna ser ut  jag vet vad h*n har för titel jag vet vad företaget heter! 
    Annat: ovanstående 3 alternativen

    * svetsat å lagar saker på ett kartongbruk
    * massa olika titlar, löneansvarig, personalansvarig etc... (egen företagare tillsammans med sin far)


    ~Rebecca~
  • jonna13
    "jag vet i detalj och skulle kunna berätta vad som görs under en dag "

    Då jag är hans Chef så är de väldigt lätt att ha koll på vad han gör.
  • alsesani

    Jag vet ungefär, han är en man i blåkläder (himla sexigt )så uppgifterna ändras från dag till dag.

  • jonna13
    jonna13 skrev 2007-04-10 11:56:06 följande:
    "jag vet i detalj och skulle kunna berätta vad som görs under en dag "Då jag är hans Chef så är de väldigt lätt att ha koll på vad han gör.

    Och självklart vet jag vad företaget heter då det är mitt egna och hans "titel" är min slav..


  • 0028

    vet ungäfär hur det går till på en dag...han kör lastbil så det är juh nytt varje dag!!

  • Taffer

    Min sambo jobbar i butik som försäljare, så lite koll har jag på uppgifterna, dock inte helt i detajl. men han brukar snacka massa jobb när han komemr hem, så jag får i alla fall reda på en del

  • MajGela

    jag vet i detalj - vi jobbar på samma företag, avdelning och skift

  • R Mutt

    Min sambo är "Problem/Change Manager" på ett it-företag.

    Så titeln vet jag...men vet inte vad han gör trots att han berättar om sin dag på jobbet typ varje dag. Det är väldigt ogreppbart.

    Nästan pinsamt när folk frågar mig vad han jobbar med, eftersom jag inte kan förklara.

  • Miafia33

    Jag vet i detalj vad han han gör på jobbet eftersom han är anställd på sin fars företag

  • mase

    jag vet i detalj vad min sambo gör på jobbet. Han lagar mat...gör sallad bakar bröd osv.

  • 3 barns mamman 1984

    jag vet vad min bubbe gör eller tror iallflall ja vet vad företaget heter och ligger och vet även att han åker runt i hela örebro och tvättar sopptunnor och sånt skit lite runt om kring i andra län också ibland så får han sova över på vandrarhem eftersom dom kan åka till annat län..
    Men ja tror ja vet men ej till 100%


    Carl och Wictor ska bli storebröder till en liten flicka som ska komma den 21/5-07 har bf den 25/5-07 igentligen..
  • Kardyl

    Jag vet exakt vad älsklingen gör på jobbet eftersom han har egen affär o jag hjälper till där så mycket jag hinner.

Svar på tråden vad gör din sambo på jobbet?