• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • Anonym (Näppeligen)
    Anonym (Grevegårdsvägen) skrev 2024-01-06 17:44:57 följande:

    Händer ibland. Typ kring Opaltorget eller Ekelundsgatan


    Synd att du inte kom ut. Lämnade just Opal.
  • Flörttomten
    Igenvivvi skrev 2024-03-02 16:32:16 följande:

    Tycker det e ok sålänge ingen märker. Idag gick det för mig på jobbet I smyg. Utan fingrar 😀


    Mysigt härligt... Gjorde du knipövningar tills det gick?? 😘
  • Anonym (Weezer)

    I början av glada 90-talet hände det att vi satt vi längst bak i skolbussen och runkade medan tjejerna satt framför och fnissade.

    Andra tider då.

  • Anonym (Ja)

    När jag var i tonåren, kanske var jag runt 16 år, så var kroppen full av hormoner och jag var seriöst överkåt hela tiden. Jag blev helt plötsligt kåt när jag satt på nattbussen. Jag satt längst bak i bussen och det var inte jättemycket folk på heller. Jag minns inte vilken mobil det var men det fanns en inställning på mobilen som gjorde att mobilen vibrerade konstant haha.. Så jag tog mobilen med min hand och förde ner den innanför mina leggins och onanerade med mobilen som vibrator tills jag fick orgasm haha..det hela gick väldigt snabbt. Härligt minne! Är 29 idag.

  • Anonym (Pompe)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-02 19:48:29 följande:

    När jag var i tonåren, kanske var jag runt 16 år, så var kroppen full av hormoner och jag var seriöst överkåt hela tiden. Jag blev helt plötsligt kåt när jag satt på nattbussen. Jag satt längst bak i bussen och det var inte jättemycket folk på heller. Jag minns inte vilken mobil det var men det fanns en inställning på mobilen som gjorde att mobilen vibrerade konstant haha.. Så jag tog mobilen med min hand och förde ner den innanför mina leggins och onanerade med mobilen som vibrator tills jag fick orgasm haha..det hela gick väldigt snabbt. Härligt minne! Är 29 idag.


    Ja vibrerande mobiler kan vara härliga ibland... Flört
  • Anonym (Joho)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-03-02 19:52:15 följande:
    Ja vibrerande mobiler kan vara härliga ibland... Flört
    Min jobbarkompis så vid något tillfälle för många år sedan att hon gillade när det vibrerande i telefonen. Att hon brukade vänta lite med att svara för att det var skönt. 
  • Anonym (Skogsrunkaren)

    Det enda jag kan komma på är när jag var typ 13-14 och åkte rullskridskor förbi en liten skog. Klev in 15 m från gångvägen med anslutning till en vältrafikerad bilväg och flöjta lite mellan några små granar. Kände mig sjukt exponerad och det kändes pinsamt. Åkte snabbt hem när jag var klar 😄

  • Anonym (killen)
    Anonym (Lilla My) skrev 2023-10-15 07:36:13 följande:
    Skogen är ju typ bästa stället varma sommardagar!!  Ibland fantiserar jag om att en kille upptäcker mig där i mossan ... 😜 Sen händer det ju på bussen ibland
    Jag gillar också att runka i skogen, solen skall skina o helst tallskog, har gjort det 100 gg,, mysigt är det
  • Igenvivvi
    Anonym (killen) skrev 2024-03-04 12:05:28 följande:
    Jag gillar också att runka i skogen, solen skall skina o helst tallskog, har gjort det 100 gg,, mysigt är det
    Aa skogsonani e niiice
  • Anonym (Ta vara på chanser i livet)

    Ja.
    Jag har gjort det och en del annat, och sett många olika varianter och allt möjligt och omöjligt, ibland häftigt och häpnadsväckande, bl a på Naturist Beach och i Foampartyt i Cap d Agde.
    Ett minst sagt roligt och inspirerande ställe att besöka då och då.

    Jag har besökt några olika platser i Frankrike, och på en del andra platser i världen, där det verkligen finns en sexig atmosfär och många sex-positiva människor som gillar att visa upp sig, att titta på andra och ibland att deltaga i olika äventyr och upplevelser.
    De som besöker dessa platser vet vad det handlar om och ingen behöver bli generad eller känna sig kränkt eller förnedrad (om man inte tillhör dem som önskar bli förnedrad...).
    Vilket jag på förekommen anledning nämner för alla lättkränkta...

Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?