• Anonym

    Rida av sin kille.

    Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.

    Några tips på hur man rider skönast/smidigast?

  • Svar på tråden Rida av sin kille.
  • Anonym (Anonym)

    Hur rider man på rätt sätt, särskilt när folk berättar att vissa i värsta fall hamnar på akuten eller får penisen skadat, med rida menar jag åt båda hållen alltså både fram och bak?

  • Anonym (Upprätt?)

    Jag har aldrig haft en tjej som suttit upprätt eller bakåtlutad när hon ridit. De tom spärrar emot pm man försöker räta upp dem så det verkar inte vara särskilt skönt gör de flesta.

  • Anonym (Upprätt?)

    Jag har aldrig haft en tjej som suttit upprätt eller bakåtlutad när hon ridit. De tom spärrar emot pm man försöker räta upp dem så det verkar inte vara särskilt skönt gör de flesta.

  • Anonym (Hästtjej)
    Anonym (Upprätt?) skrev 2021-06-06 20:59:37 följande:

    Jag har aldrig haft en tjej som suttit upprätt eller bakåtlutad när hon ridit. De tom spärrar emot pm man försöker räta upp dem så det verkar inte vara särskilt skönt gör de flesta.


    ? Har du legat med så många att du kan säga att det flesta tjejer inte gillar att rida upprätt? Eller försöker du säga att din kuk är för lång?
  • Anonym (R)

    TS! Lyssna på honom, titta på ansiktsuttrycket etc. Om vi hittar på nu att du tycker att alla sätt att rida är sköna så försök att se på honom vad han gillar och växla bland olika positioner. Oavsett om man är man eller kvinna så gillar man oftast variation och tempoväxlingar även i en och samma position kan jag tro.

    Min kille är bröstgalen och älskar när jag håller i huvudgaveln framåtlutad med båda händer och nästan gnider mig mot honom när han ligger lite längre ner i sängen än kuddhöjd med huvudet. (Det blir ett riktigt gung på brösten) han grymtar, blir nästan skelögd och hela kroppen stenhård!

    Sen brukar jag variera med att ha mina knän så brett jag kan (skönt för klittan, alltså inte knän framåt och lår längstmed hans kropp) medans jag sitter upp och smeker mig, han är väldigt visuell tror jag.

    Ibland en hand i madrassen mellan hans ben bakåtlutad och lyfter höfterna upp och ner, fötterna i madrassen men huga vad jag måste svanka då för att få en skön vinkel för mig och inte böja kuken obekvämt mycket neråt.. den rekommenderar jag inte för egen del, men för hans kan det vara värt att testa.

    Kan även rekommendera att pussas eller kyssa hans kropp samtidigt som du flexar höften bakåt uppåt sedan framåt med så hårt knip med vagina som går men bara i intryck, det blir ett väldigt skönt spänn mot bakvägg inuti och enl mig iallafall känns det väldigt intimt.

    Det är nog dom jag kommer på som vi gillar båda två mest i detta huset iallfall. Det kan vara kul att prova!

  • AMPEG

    God morgon. Prova att vända dig, sitt med ryggen mot ansiktet när du rider. Det är en underbar syn att få se inträngande och samlagsrörelserna bakifrån, få se stjärnan som är bland det sexigaste en kvinna kan visa upp, och ha möjligheten att smeka och fingra den och det lilla erogena området mellan stjärnan och ljuvligheten

  • Anonym (Anonym)

    Stämmer det när man ska slicka slidan så finns det ett område som man ska undvika, eftersom det kan vara skadligt och i värsta fall kan kvinnan dö och hur gör man så man inte råkar slicka där av misstag, jag kommer inte ihåg var någonstans det ligger, någon som kanske vet, det låter extremt men ligger det någon sanning i det?

  • AMPEG

    Rida är en av de sexigaste och skönaste samlagsställningarna som jag vet. Framför allt just när sätter sig över en, rörelsen nät kvinnan granskar och sedan sjunker ner. Lika sexigt oavsett vilket håll hon sätter sig på. Eller vänder sig under tiden. Möjlighet att smeka, känna och fingra.

  • AMPEG

    Grenslar, ett sexigt ord att både skriva och säga eller få höra, liksom ordet sära. Sära mina/dina ben, sära på skinkorna.

    Men granska skrev skrivmaskinen. Får ha bättre koll.

    Granska är ju egentligen också fint eftersom jag tycker om att visa mig. Och känslan när/om någon tittar på är fin, känna blickarna. Och att få titta själv på en kropp.

  • Anonym (Hästtjej)
    AMPEG skrev 2021-06-07 07:47:10 följande:

    Stjärnan?!! Stjärten skrev jag!


    Tycker det lät fint och jag trodde det var avsikten!
  • AMPEG

    Du har helt rätt, visst låter stjärnan också fint. Ett fint namn på en sexig njutbar kroppsdel. Tänkte inte så långt när jag skrev det var nog mest irriterad på stavningsautomatiken.

    Men tack för att nämnde det och gav stjärten ett nytt namn

  • Ascendere
    Anonym skrev 2008-03-23 22:14:50 följande:

    Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.

    Några tips på hur man rider skönast/smidigast?


    Våga ta för dig och visa att du njuter, ohämmad ögonkontakt, sen är den ställningen som gjord för att du kan prova att leka lite med dominans och ta kommandot
    .
  • Anonym (Hästtjej)
    AMPEG skrev 2021-06-08 12:37:40 följande:

    Du har helt rätt, visst låter stjärnan också fint. Ett fint namn på en sexig njutbar kroppsdel. Tänkte inte så långt när jag skrev det var nog mest irriterad på stavningsautomatiken.

    Men tack för att nämnde det och gav stjärten ett nytt namn


    Anus kallas redan the chocolate star. Trodde du visste det :)
  • Ascendere
    Anonym (Anonym) skrev 2021-06-08 06:57:40 följande:

    Stämmer det när man ska slicka slidan så finns det ett område som man ska undvika, eftersom det kan vara skadligt och i värsta fall kan kvinnan dö och hur gör man så man inte råkar slicka där av misstag, jag kommer inte ihåg var någonstans det ligger, någon som kanske vet, det låter extremt men ligger det någon sanning i det?


    Nej.
Svar på tråden Rida av sin kille.