• Anonym (Undran)

    Vilken omkrets/längd har din partners penis?

    Jag och min sambo är oense om en sak, jag säger till honom att han har ganska tjock penis och det kan göra ont ibland då säger han neeee den är inte tjock men det tycker jag verkligen om jag jämför med min tidigare partners. Han har 15cm i omkrets och 17cm lång

    Vilken omkrets/längd har din partners penis?

  • Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?
  • Anonym (Anonym FL-man)


    Ingen har klagat fast det är en liten lutning på den...
    Anonym FL-man
  • Anonym (J)

    Omkrets har jag ingen aning om men längd har han sagt själv att det är runt 20 och det ser ut att stämma.. Tror han har ganska normaltjock för den längden. Har aldrig varit tillsammans med eller dejtat en kille som vet själv vad han har för omkrets och jag har aldrig mätt någon killes omkrets så jag har inte så stor koll alls på hur många cm som är normalt. 

  • Anonym (Medel)
    XDX skrev 2024-02-20 10:37:10 följande:
    Anonyn (Medel) skrev: 
    "Jag har 15 cm lång tror jag. Minns inte omkretsen. Men ungefär som en wc-pappersrulle. Jag ryms precis i den. Vad det då kan vara? Jag uppfattar själv att jag är av medelstorlek" 

    Toarulle är väldigt osäker referens, de varierar.  Ganska vanligt med utvändig omkrets 12,5 på dem, och då lite mindre invändigt - sannolikt nära medelomkrets ungefär. För att mäta och jämföra med statistik är det måttband som gäller, se mitt inlägg ovan om detaljer. Gissningsvis sitter en Profil ok på dig. 

    Själv kommer jag inte ens halvvägs över ollonet med en typisk toarulle, och jag använde Grande XL. 
    Jo, jag har sett lite olika rullar. Men det är min enda referens just nu...
    Inget problem att få på kondomer. Visst har någon brustit men det är knappast pga storleken.

    Du skrev att det har varit problem med din storlek, men har du fått uppskattning för det också?
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-02-20 10:45:07 följande:
    Haha kommer ihåg i ungdomen när jag nyfiket petade in den slak i en tom toapappersrulle och den började växa. Gash! den fastnade och jag fick panik trodde den skulle gå sönder och bli förstörd. Klippa sönder eller gå till doktorn? Kom på att hälla kallt vatten på och då släppte det men jag gör aldrig om det.
    Jag "kommer ut" ur rullen även om jag får kraftigt stånd.
  • XDX
    Anonym (Medel) skrev: 
    "Du skrev att det har varit problem med din storlek, men har du fått uppskattning för det också?" 

    "Enda" uppskattningen är att frugan tycker det är skönt och kommer vaginalt varje gång, OM vi håller oss inom just de få tekniker vi lyckats klura fram under alla år. Annars tyvärr ingen uppskattning. Jag är väldigt nyfiken på hur sexet hade varit med nån som verkligen uppskattar grovleken, känns som jag missar nåt medans livet passerar :( 
  • Anonym (temp)
    Anonym (J) skrev 2024-02-21 00:02:27 följande:

    Omkrets har jag ingen aning om men längd har han sagt själv att det är runt 20 och det ser ut att stämma.. Tror han har ganska normaltjock för den längden. Har aldrig varit tillsammans med eller dejtat en kille som vet själv vad han har för omkrets och jag har aldrig mätt någon killes omkrets så jag har inte så stor koll alls på hur många cm som är normalt. 


    För människan varierar den erigerade penisens längd mellan 11-16 cm och omkretsen mellan 10-14 cm. Det finns män som har mycket mindre penis pga en medfödd genetisk defekt (så kallad micropenis), men de som säger sig ha större  storlekar mäter fel eller hittar på.
  • XDX

    ...ah, kom på att en tjej verkade väldigt förtjust i att rida mig. Men det blev bara en gång för hon var så trång att det gjorde skitont på mig. Hon märkte att jag ville sluta, men hon stönade högt och bad mig fortsätta. Som tur är kom hon fort. Jag fattar inte hur hon kunde tycka det var skönt, och att hon kom. Blev ett extremt kort förhållande. Min kompis blev ihop med henne sen, och de fick barn ihop. Märkligt nog dök hon upp oannonserad en dag, när hon var ihop med honom. Hon ville kanske kolla om det fanns ömsesidigt intresse. Jag lyckades avleda vänligt, ville inte ha en smärtsam ridtur till. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (temp) skrev 2024-02-21 14:24:24 följande:
    För människan varierar den erigerade penisens längd mellan 11-16 cm och omkretsen mellan 10-14 cm. Det finns män som har mycket mindre penis pga en medfödd genetisk defekt (så kallad micropenis), men de som säger sig ha större  storlekar mäter fel eller hittar på.
    Nog för att jag tror att många kryddar sina mått med generösa "avrundningar", men det finns större än 16 😅
  • Anonym (temp)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-21 14:32:45 följande:
    Nog för att jag tror att många kryddar sina mått med generösa "avrundningar", men det finns större än 16 😅

    Såklart att det finns. Enligt statistisk överslagsräkning är antalet följande::

    17 cm:  50.000 män i Sverige
    18 cm:    5.000 män i Sverige
    19 cm:       100 män i Sverige
    20 cm:       200 män i världen
    21 cm:           2 män i världen


     

  • Anonym (J)
    Anonym (temp) skrev 2024-02-21 14:43:03 följande:

    Såklart att det finns. Enligt statistisk överslagsräkning är antalet följande::

    17 cm:  50.000 män i Sverige
    18 cm:    5.000 män i Sverige
    19 cm:       100 män i Sverige
    20 cm:       200 män i världen
    21 cm:           2 män i världen


     


    Hoppas du trollar haha😅
  • Anonym (Man)
    Anonym (temp) skrev 2024-02-21 14:43:03 följande:

    Såklart att det finns. Enligt statistisk överslagsräkning är antalet följande::

    17 cm:  50.000 män i Sverige
    18 cm:    5.000 män i Sverige
    19 cm:       100 män i Sverige
    20 cm:       200 män i världen
    21 cm:           2 män i världen


     


    Yay, enligt din helt påhittade tabell utan källa är jag med i absoluta världseliten 😎
  • Anonym (temp)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-21 14:55:53 följande:
    Yay, enligt din helt påhittade tabell utan källa är jag med i absoluta världseliten 😎
    Jag har försökt att läsa ut ytterligheterna ur dessa diagram och multiplicerat procenttalen med antalet män. Provat att göra detsamma, du kanske kommer fram till andra siffror.

    Jag skulle snarare gissa att du mäter fel.


    Källa: Veale, David; Miles, Sarah; Bramley, Sally; Muir, Gordon; Hodsoll, John (June 2015). "Am I normal? A systematic review and construction of nomograms for flaccid and erect penis length and circumference in up to 15 521 men: Nomograms for flaccid/erect penis length and circumference". BJU International
  • Anonym (Madame)

    17 lång
    13.5 omkrets.

    Perfekt för mig skulle jag säga. Fyller ut bra både bak och fram och går att göra deepthroats.

    Haft sex med flera betydligt större och längre men det var ju bara jobbigt. 

Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?