• Anonym (horny)

    Kåt, gravid och tänder på brudar?

    Är gravid med andra barnet i 4:e månaden och illamåendet som har hållit i sig 24/7 sedan dag ett, har nyligen släppt (hurra!).

    Illamående borta = kåtheten slår till med storsläggan, och jag är istället kåt för jämnan. Min sambo orkar inte riktigt med i mitt tempo, och jag känner mig sexuellt frustrerad hela tiden. Nu har jag upptäckt att jag tänder på tjejer (som jag inte varit med om förut), vilket även inkluderar mig själv.

    på väg hem från jobbet häromveckan såg jag en tjej som såg rätt alldaglig ut, alltså ingen jag tyckte var särskilt snygg, men jag började fundera på hur jag skulle suga på hennes bröst, slicka hennes rumpa och låta hennes tunga slicka mig över hela kroppen. När jag kom hem var jag så otroligt blöt att jag var tvungen att byta byxor.

    Sen dess är det kört! Jag kan knappt jobba pga att jag tänker så mycket på sex med en tjej (vem som helst/flera stycken), och är fortfarande kåt hela tiden.

    vad är det som händer? Jag känner inte igen mig själv riktigt (jo, jag ÄLSKAR sex), och framförallt: jag KAN faktiskt inte onanera en gång varannan timma. Eller? Kan jag det?

  • Svar på tråden Kåt, gravid och tänder på brudar?
  • Bellsam

    Ha ha, tror det är "gravidhormonerna" som spökar med dig. Det finns perioder i en graviditet då man blir mer eller mindre kåt, ibland konstant. Det bästa jag kan säga är att vänta ut det och fortsätta ha sex som vanligt. Spelar egentligen ingen roll hur mycket sex man har för att det kommer aldrig räcka ändå ;)
    Sen kan du vara glad att du vill och orkar ha sex nu. Tänk hur lång tid som du sen inte kommer orka ha sex pga tyngden och efter förlossningen!
    Var inte kåtheten något som du var med om med barn 1?

    Tror inte att du ska tänka så mycket på att du blir tänd på tjejer. Kan ha och göra med ditt överflöd av hormoner som måste ta vägen någonstans. Så länge det inte blir något problem så är det väll bara att försöka njuta av det? :)

  • Anonym (Likaså)

    Känner allt igen mig. Har iofs fantiserat om tjejer tidigare men nu under graviditeten så har det varit mkt mer och haft en otrolig sexlust. Dessa hormoner

  • alexK

    Ja... faktiskt, andra gången i mitt liv som jag hade sex var under min graviditet! Hade några tokiga lusttoppar och i en av dom blev jag så otroligt attraherad av tjejer... pratade med min sambo om det, och han accepterade att jag testade. Så jag frågade rakt upp och ner en annan kvinna i bekantskapskretsen en gång när vi träffades... hon var sugen på att testa, så så blev det! Hon tyckte för övrigt att det var *väldigt* speciellt att få mig just när jag var höggravid med stor mage... och det kan man ju förstå Oj, hon tjatade om att vi skulle göra det igen men överrenskommelsen med min sambo var att vi bara skulle testa en gång... ja, fantastiskt skönt va det i alla fall.

  • alexK

    Jo, det skrev jag inte: njut av lusttoppen! Onanera så ofta du känner för det. Vibrator är ju bekvämt om man gör det ofta Finns små och tysta som man kan använda på bussen och liknande (!). Sen var det en otrolig upplevelse för mig att ha sex med en annan kvinna när jag var gravid, jag kan rekommendera det, men det kräver ju att du pratar med mannen om det. Kanske ska ni ha trekant så han får vara med.

  • Polargirl

    alexK skrev 2008-08-02 10:29:47 följande:


    ...Vibrator är ju bekvämt om man gör det ofta Finns små och tysta som man kan använda på bussen och liknande (!)...
    Onanera på bussen?
  • Anonym (horny)

    Tack för era svar! Skönt att känna att jag inte är ensam. Att be min sambo om "lov" för att ligga med en kvinna är för min del uteslutet, eftersom vi inte ligger med andra inom ramarna för vår relation. Dessutom skulle jag inte vilja det i verkligheten, eftersom jag aldrig gjort det förut och bara skulle känna mig osäker.

    Har pratat med honom om min ständiga kåthet, och han har lovat att hjälpa mig onanera så ofta han orkar. Berättade INTE för honom att jag tänder på kvinnor, och skulle inte vilja att han berättade för mig att han tände på män. Eller andra kvinnor för den delen.

    Nu ska jag resa bort några dagar, men han har lovat att skaffa hem lite mjukporr tills när jag kommer tillbaka, och tycker det är ok om jag ser det utan honom.

    Vibrator har jag redan, brukar använda den, men det går inte nu för den gör att jag kommer på två sekunder, och jag blir liksom lite öm av att använda den ofta.

    Kåtheten känner jag igen från barn nummer 1, men att den riktar sig mot kvinnor är helt nytt för mig och har gjort mig förvirrad. Men jag får använda det i mina fantasier helt enkelt!

  • alexK
    Svar på #4
    alexK skrev 2008-08-02 10:27:35 följande:
    Ja... faktiskt, andra gången i mitt liv som jag hade sex var under min graviditet!
    ...som jag hade sex *med en kvinna* menade jag förstås!

    Nej, känns det inte OK att va med en kvinna ska du förstås inte vara det. Njut då av dina fantasier istället! Finns mycket att fantisera om... vet ju inte hur det är för dig, men för mig och hon jag var med stod liksom magen i centrum... hon hade typ sex med den, och det gjorde oss båda väldigt upphetsade, vet inte, kanske är en idé till en fantasi.
  • Anonym (gravid)

    TS:

    Ja! Känner samma sak! Är i femte månaden med första. Har funderat på tjejsex förut, men aldrig testat. Men nu under graviditeten har jag tänt så otroligt på tjejer... min sambo har föreslagit trekant tidigare så jag tror han skulle va positiv.

    Tjejer kvinnor som är intresserade av trekantmed mig gravid och min kille, snälla, hör av er så kan vi prata! Jag vill vill vill...

  • Tjejeeeeen97

    Väcker liv i tråden Tungan ute hur gick det för dig TS? Är i exakt samma sits, hormonerna överflödar och jag vet ej var jag ska ta vägen.. gravid i 7e Månaden och är kåt 24/7 på tjejer. Kan komma hela tiden.. helt galet. Hur gick de för dig tillsist?

  • Anonym (Om en kille)
    Anonym (horny) skrev 2008-07-30 20:30:25 följande:

    på väg hem från jobbet häromveckan såg jag en tjej som såg rätt alldaglig ut, alltså ingen jag tyckte var särskilt snygg, men jag började fundera på hur jag skulle suga på hennes bröst, slicka hennes rumpa och låta hennes tunga slicka mig över hela kroppen.


    skrivit samma... Drömmer
  • Anonym (Onanera inte på bussen)

    Följ inte rådet om att onanera på bussen eller onanera offentligt nånstans hur diskret du än tror dig vara. Polis kan tillkallas och de kommer köra dig till psyket (!), sedan får du vara där INLÅST i kanske två dygn för att bevisa att du inte är störd.

    Finns en del män som gjort sådant och de får ofta böter eller tom bara avvisas från platsen men dam= psykakuten om du gör sådant.

  • Anonym (Är det verkligen möjligt?)

    Efter att ha läst en del trådar på Familjeliv så har verkligen min bild av gravida kvinnor förändrats. Är det verkligen möjligt att graviditetshormonerna kan göra att exempelvis en heterosexuell gravid kvinna kan börja bli attraherad av kvinnor på grund av graviditetshormonerna? Det trodde jag aldrig tidigare.

Svar på tråden Kåt, gravid och tänder på brudar?