• TuSSen09

    Da Mamas, planerar 3 årskalas och fikar i vårsolen :-)

    Så var det dags och planera 3 årskalasen tjejer.. det är väl en hel del 1 årskalas med som ska planeras.. Mys..

    Vi får försöka ses lite mera tycker jag.. Nu när det börjar bli vår så kan vi snart ta våra filtar och sätta oss i parken, kanske inte riktigt nu då, men i nästa trådstart iaf och i slutet av denna... *mys*

    Annars är vi ett glatt gäng som delar det mesta av våra erfarenheter, frågor, fundering och mysterium. Det pratas om allt mellan himmel och jord Vi har fikat och umgåtts sedan oktober 2005. Helt otroligt. tänk att tråden lever än

    Här har det babblats graviditeter under snart 3 års tid, blöjexem, sjukdommar och alltmänt prat som karlar inte står ut med. Det är tur att vi har varandra! Tycker vi är ett sånt härligt gäng och jag är glad idag att jag startade den första tråden för lite mer än 2 år sedan :-9 Tiden går fort, våra små blir stora, syskon kommer till världen, och dom växer så det knakar också!

    Hoppas vi kan fortsätta hålla tråden vid liv, ses lite mera och fika

    Glad påsk! Haha

    kram på er

  • Svar på tråden Da Mamas, planerar 3 årskalas och fikar i vårsolen :-)
  • Tvåbarnsmamma75

    Grattis till trådens underbara Josef som fyller 2 år!!!

  • TuSSen09

    carro - säger som alla andra , bra gjort!

    GRATTIS JOSEF...

  • Lallan

    GRATTIS Josef!

    Carro: fattar inte hur du orkar!

    Apropå syskon så har vi planer på en till, sen om det går så bra är en annan sak!

  • Yollis
    TuSSen09 skrev 2009-06-13 22:41:38 följande:
    huga, fortfarande? du måste ju iaf nästan va halvägs?men visst mådde du pyten med tuva också?Längtar faktiskt till lite illamående men samtidigt inte, mår illa av och till som det är ändå så! mått illa idag, åt för mycke godis *fy mej* och blev illamående men ändå har jag tryckt i mig en massa...
    med tuva spydde jag til vecka 14, är nu i vecka 19
    ♥ Tuva 2006 ♥ BF 14/11 - 09 ♥
  • Yollis
    Lallan, jag har haft mina aningar om att det fanns sug efter en till där hos er Carro, shit - "smart ass"

    grattis Josef
    ♥ Tuva 2006 ♥ BF 14/11 - 09 ♥
  • Min familj
    Lallan skrev 2009-06-14 10:29:32 följande:
    GRATTIS Josef!Carro: fattar inte hur du orkar!Apropå syskon så har vi planer på en till, sen om det går så bra är en annan sak!
    Vad roligt
    Stolt mamma till 2 jordbarn och 1 ängel!
  • TuSSen09

    Lallan
    kanske du och jag som får gå gravida i samma veva då? Fast det blir nå smått hos er före oss!!! härligt , kul och höra!

    yollis
    urk. inte avundsjuk! men man lär sig och spy om inte annat, *hata* blir livrädd och som ett litet barn , uch uch uch! vill helst slippa!

  • Yollis

    Fia, jag är och har aldrig varit rädd för att spy, det är bara äckligt och jobbigt, men bättre att spy upp skiten än att gå runt och må illa.


    ♥ Tuva 2006 ♥ BF 14/11 - 09 ♥
  • TuSSen09
    Yollis skrev 2009-06-14 20:36:23 följande:
    Fia, jag är och har aldrig varit rädd för att spy, det är bara äckligt och jobbigt, men bättre att spy upp skiten än att gå runt och må illa.
    det förståss... aja få se hur det bli nästa gång.. mådde mest bara illa med fanny.. käka lergigan och mådde hyffsat!
  • Lallan
    Yollis skrev 2009-06-14 20:36:23 följande:
    Fia, jag är och har aldrig varit rädd för att spy, det är bara äckligt och jobbigt, men bättre att spy upp skiten än att gå runt och må illa.
    Iland är det bättre att må illa än att inte må illa alls!
  • Yollis
    Lallan skrev 2009-06-14 22:42:04 följande:
    Iland är det bättre att må illa än att inte må illa alls!
    nee
    ♥ Tuva 2006 ♥ BF 14/11 - 09 ♥
Svar på tråden Da Mamas, planerar 3 årskalas och fikar i vårsolen :-)