• TheDevil

    Vad har Ni för intressen

    Jag som startar denna tråd är far till 3 barn.

    Har ett enormt intresse för dykning och undrar om det finns fler pappor som delar det intresset.

  • Svar på tråden Vad har Ni för intressen
  • ignatovich
    TheDevil skrev 2009-07-21 18:21:45 följande:
    Jag fårgratulera så mycket till ert tillök i familjen.
    Tack så mycket!
  • Pappa06
    TheDevil skrev 2009-07-21 15:51:28 följande:
    Bor i partille trakten så det blir lite lågnt att åka för att träna lite och så e min bil inte optimal instäld ännu. Vart bor du då?
    Men det är väl inte farligt å köra från partille? Man e ju där ute ett par timmar ändå.
    Jag bor i biskopsgården, så har lite närmare :P var ute idag för första gången! det va skitkul när det väl funkade.. fick inte motorn att gå riktigt, sen strulade den ena av dom nya mottagarna.
  • MXSPeter

    Mitt största intresse är motorcross. Jag älskar denna sporten och kör på motionsnivå. Tyvärr är det så att så snart man försöker nämna något man vart med om eller om något kul som hänt på banan så får man det i halsen som att " tror du att du e elitförare eller" så min sport diskuteras absolut inte i hemmet...

  • TheDevil
    Pappa06 skrev 2009-07-21 21:27:38 följande:
    Men det är väl inte farligt å köra från partille? Man e ju där ute ett par timmar ändå.Jag bor i biskopsgården, så har lite närmare :P var ute idag för första gången! det va skitkul när det väl funkade.. fick inte motorn att gå riktigt, sen strulade den ena av dom nya mottagarna.
    Nej det är inte farligt lågnt men det blir det om man frågar frugan vet du men snart bor vi i björlanda och då blir det åka av. Vad kör du på för bränsle?
    MXSPeter skrev 2009-07-21 22:00:31 följande:
    Mitt största intresse är motorcross. Jag älskar denna sporten och kör på motionsnivå. Tyvärr är det så att så snart man försöker nämna något man vart med om eller om något kul som hänt på banan så får man det i halsen som att " tror du att du e elitförare eller" så min sport diskuteras absolut inte i hemmet...
    Det e ju tråkigt att hon har en sådan inställning till det då det är as kul att köra för skoj skull. Även om det inte händer allt för ofta för mig då men jag har provat lite grann och det var as kul tycker jag.
  • MXSPeter
    TheDevil skrev 2009-07-21 22:18:00 följande:
    Det e ju tråkigt att hon har en sådan inställning till det då det är as kul att köra för skoj skull. Även om det inte händer allt för ofta för mig då men jag har provat lite grann och det var as kul tycker jag.
    Det är ju världens roligaste motionsträning tycker jag! Jobbigt men på ett kul sätt. Å andra sidan så verkar hon tycka det är kul ibland när man berättar. Men det är vääääldigt sällan jag gör det.
  • TheDevil
    MXSPeter skrev 2009-07-21 22:21:02 följande:
    Det är ju världens roligaste motionsträning tycker jag! Jobbigt men på ett kul sätt. Å andra sidan så verkar hon tycka det är kul ibland när man berättar. Men det är vääääldigt sällan jag gör det.
    Jag förstår dig det e likadant när det gäller min dykning hon gillar det inte men tycker det är kul att höra om dyken efter åt och skäller på mig om att jag inte har hummer med mig hem...
  • MXSPeter
    TheDevil skrev 2009-07-21 22:37:13 följande:
    Jag förstår dig det e likadant när det gäller min dykning hon gillar det inte men tycker det är kul att höra om dyken efter åt och skäller på mig om att jag inte har hummer med mig hem...
    Hahaha.. det jag skulle kunna ta med mig hem är en överkörd kanin eller liknande och det hade nog inte gillats!
  • Pappa06
    TheDevil skrev 2009-07-21 22:18:00 följande:
    Nej det är inte farligt lågnt men det blir det om man frågar frugan vet du men snart bor vi i björlanda och då blir det åka av. Vad kör du på för bränsle?
    Jag kör på 25%ig Byron som jag köpt på Hobbycenter.
  • lycklig pappa 1981

    he he ta med dig kaninen och skriv sen vad hon sa =)


    MXSPeter skrev 2009-07-21 22:56:40 följande:
    Hahaha.. det jag skulle kunna ta med mig hem är en överkörd kanin eller liknande och det hade nog inte gillats!
    he he ta med dig kaninen och skriv sen vad hon sa =)
  • TheDevil

    lycklig pappa 1981 skrev 2009-07-22 09:48:07 följande:


    he he ta med dig kaninen och skriv sen vad hon sa =)

    he he ta med dig kaninen och skriv sen vad hon sa =)
    Håller med dig... asg
Svar på tråden Vad har Ni för intressen