• antons bejb

    Vi, version 4.0.

    Jamen vi fortsätter väl!!!

  • Svar på tråden Vi, version 4.0.
  • Bondtös

    Ja, det är lugt nu. Jag jobbar 50 % nu så det är kul att vara hemma lite igen och umgås med LeoBoy. Jag är ledig tors-fred och varannan onsdag.

    Håller med dig Rebecka, Leo har blivit himla social och pratsam de sista veckorna. Det blir många skratt. Dock är han ju överallt som alltid och är en ren livsfara nu när han klättrar upp på stolar och ska rensa borden rena...

    Någon som hört något från Linda och Carl. Visst skulle han börja på förskola nu under hösten?

  • L och mina 3C

    Här är vi!
    Carl har inte börjat än men 1 oktober ska vi på inskolning. Ni tycker säkert att jag är rutten som redan ska lämna honom...

    Vi träffas gärna också.

    Min lille prins har ju då fortfarande inte vågat släppa väggarna och gå själv, men kryptekniken går fort som attan Men det tjuttras en massa oförståeligt och en massa skojiga ljud och miner att skratta åt

  • Bondtös

    Nehedu det tycker vi inte!
    Har faktiskt tänkt att Leo nog skulle trivas på dagis nu med en massa stimulas, det är ju så individuellt! Men det blir efter nyår om vi får någon bra plats...

    Åh, en fika måste vi ta snart! Jag har en möhippa att fixa till helgen men sen kan jag bjuda hem er till oss en sväng!

  • L och mina 3C

    Säkert ingen som ser innan vi syns...
    men det ska bli mycket trevligt att se er igen!
    Hoppas alla kan och inte är rädda för Olles snor

  • Snuffemannen

    Tjoho!

    Lånat internet en snabbis igen! Snaaaart ska vi fixa egen....kanske....snart....

    Blingo-träffen blir den 8 okt kl 18.00 istället så ni vet! Ni är så välkomna....!

    Upptäckte till min förskräckelse att jag glömt att anmäla föräldrapenning den här månaden....hade skrivit upp fel i min kalender! Snacka om att jag fick panik....inga pengar på en hel månad...oh no! Men jag ringde till försäkringskassan och det gick att ordna...kanske skulle få pengarna någon dag senare bara! Puuuuust!

    Ja! Fika hos Johanna och Leo! Det tycker jag låter som en bra idé! Men.....Christine.....får vi åka med dig i din rally-saab i så fall eller? Vi trodde ju att hela underredet på golfen skulle trilla bort senast!

    Nä...nu ska Thomas få låna datorn lite oxå!

    Ha det så hörs vi!

  • Bondtös

    Hejsan!

    Hur har ni det? Leo och jag ville bjuda in er på lite fika i Älgafall! Tänkte fredag(ev.torsdag) om fler kan då, runt 10-tiden?

  • L och mina 3C

    Alltid trevligt med fika
    Torsdag kan inte vi och på fredag vet jag inte. Ska på första inskolningsdagen då och vet inte hur länge vi blir där. Men om det inte drar ut så kommer vi gärna om det nu blir på fredag!

  • antons bejb

    Vi kan på fredag med!! Vore jättekul. Rebeckas bil klarar ju inte av den vägen så hon får väl cykla

  • L och mina 3C

    Du har väl börjat träna nu Rebecka så du orkar trampa ända till Älgafall
    Hoppas vi syns imorn!

  • Bondtös

    Hallå! Tack för senast! Adam pratade om att ni brukar gå på öppna förskolan i Gustav Adolf? Någon som ska dit på torsdag? Är ju på fel sida för oss men kul att träffa lite bekant folk!!

  • Snuffemannen

    Åmen.... *suck* Hemskt vilket dåligt drag det är här.... Tur att jag nog får mitt internet nu i veckan.... fast datorn står ju i källaren nu, så det kanske inte blir så mycket action från min sida sen heller!

    Olle har i dagarna lärt sig att klättra upp på stolar....tyvärr...det var ju synd! Så nu väntar vi bara på att han fattar att man kan klättra upp på matbordet oxå... En del saker kan de faktiskt låta bli att lära sig tycker jag!

    Klart du måste komma på Öppna förskolan i GA Johanna! Jag och Olle är inte där varje gång, men ganska ofta! Siggan och Nore med någon förälder brukar allt som oftast vara där oxå.... Det är väldigt avslappnat och trevligt där. Vi som typ har några ynka steg till ÖF i St Johannes brukar välja att trycka in oss i bilen och åka till GA ändå!

    Nä....nu ska jag umgås lite med gästen som bidrog med dagens internet-lån!

    Ha det!

  • Snuffemannen

    Åmen *suck* Tjejen utan internet är den senaste som skrivit..... Nä....nu tänker jag inte skriva når kul bara för det! *tjurar*

Svar på tråden Vi, version 4.0.