• Trinity78

    Trådlösa tråden revisited

    Meh. Vår tråd försvann. Här är en ny. {#lang_emotions_cheers}


    Reproductively challenged
  • Svar på tråden Trådlösa tråden revisited
  • Senap
    LeWi skrev 2009-12-18 15:23:13 följande:
    Helvete
    Jag vet!
    Hur känns det? *klämmer ned LeWi mellan tuttarna*
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-12-18 15:26:39 följande:
    Jag vet! Hur känns det? *klämmer ned LeWi mellan tuttarna*
    Ja, förrutom skit förståss. *fattar* {#lang_emotions_foot_in_mouth} Jag blir mest så orolig för dig. {#lang_emotions_kiss}
    My sugar is raw
  • Trinity78
    LeWi skrev 2009-12-18 15:23:13 följande:
    Helvete
    *kramar om och instämmer*

    Ska vi starta företag ihop? {#lang_emotions_heart}
    Reproductively challenged
  • julmusten

    Jaaa, nu har aven nyheterna natt mig.

    Men grattis till KJ!

  • LeWi

    God morgon mina älsklingar.

    Det värmer verkligen att veta att ni tänker på mig det ska ni veta.
    Igår hade vi precis varit på stormöte på förmiddagen där Fägerhag pratade om hur mycket han trodde på affären och att den skulle gå i lås de närmaste dagarna.
    Så då vågade vi alla hoppas lite och sen föll bilan.
    Vad kan man säga.
    Energin och luften för ur mig som ölen ur en ölhäv.

    Vi har hela tiden haft något att ladda om för vid alla bakslag, något att jobba mot men nu...
    Jag vet inte. 
    Vet inte om den tekniska utvecklingen kommer leva vidare i nån form även om vi aldrig mer kommer bygga Saabar (vilket i sig är sorgligt) men jag har ju redan börjat leta annat så. Får väl lägga in en högre växel.

    Trin, öppna eget låter lockande! Jag tar fram processer och du dokumenterar och utbildar

    Jag kommer nog inte vara här så mycket på ett par dagar. Orkar inte riktigt.
    Hoppas ni har överseende.  
    *kramar*


    I reject your reality and substitute my own.
  • Senap
    LeWi skrev 2009-12-19 09:53:10 följande:
    God morgon mina älsklingar. Det värmer verkligen att veta att ni tänker på mig det ska ni veta. Igår hade vi precis varit på stormöte på förmiddagen där Fägerhag pratade om hur mycket han trodde på affären och att den skulle gå i lås de närmaste dagarna. Så då vågade vi alla hoppas lite och sen föll bilan. Vad kan man säga. Energin och luften för ur mig som ölen ur en ölhäv. Vi har hela tiden haft något att ladda om för vid alla bakslag, något att jobba mot men nu... Jag vet inte.  Vet inte om den tekniska utvecklingen kommer leva vidare i nån form även om vi aldrig mer kommer bygga Saabar (vilket i sig är sorgligt) men jag har ju redan börjat leta annat så. Får väl lägga in en högre växel. Trin, öppna eget låter lockande! Jag tar fram processer och du dokumenterar och utbildar Jag kommer nog inte vara här så mycket på ett par dagar. Orkar inte riktigt. Hoppas ni har överseende.   *kramar*
    *hånglar ned brutalt* {#lang_emotions_kiss}
    My sugar is raw
  • Gnillib
    LeWi skrev 2009-12-19 09:53:10 följande:
    God morgon mina älsklingar. Det värmer verkligen att veta att ni tänker på mig det ska ni veta. Igår hade vi precis varit på stormöte på förmiddagen där Fägerhag pratade om hur mycket han trodde på affären och att den skulle gå i lås de närmaste dagarna. Så då vågade vi alla hoppas lite och sen föll bilan. Vad kan man säga. Energin och luften för ur mig som ölen ur en ölhäv. Vi har hela tiden haft något att ladda om för vid alla bakslag, något att jobba mot men nu... Jag vet inte.  Vet inte om den tekniska utvecklingen kommer leva vidare i nån form även om vi aldrig mer kommer bygga Saabar (vilket i sig är sorgligt) men jag har ju redan börjat leta annat så. Får väl lägga in en högre växel. Trin, öppna eget låter lockande! Jag tar fram processer och du dokumenterar och utbildar Jag kommer nog inte vara här så mycket på ett par dagar. Orkar inte riktigt. Hoppas ni har överseende.   *kramar*
    {#lang_emotions_heart}
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • Trinity78

    *kramar LeWi massor* {#lang_emotions_heart}

    Jag skulle kunna tänka mig att öppna ett konditori/bageri eller liknande. Vad beräknar du att vi behöver för processer för det?

    Grattis till KarJac också såklart, inte att förglömma {#lang_emotions_kiss}


    Reproductively challenged
  • Senap

    Doktorinnan är på Eddie Izzard så jag äter laxmousse ensam.
    Någon som vill göra mig sällskap? {#lang_emotions_dreamer}


    My sugar is raw
  • Trinity78
    Shoegirl skrev 2009-12-19 21:03:19 följande:
    Doktorinnan är på Eddie Izzard så jag äter laxmousse ensam.Någon som vill göra mig sällskap?
    Om jag måste välja på laxmousse och Eddie Izzard så förlorar nog tyvärr moussen. Men Shoe vinner i alla lägen
    Reproductively challenged
  • Senap
    Trinity78 skrev 2009-12-19 21:28:21 följande:
    Om jag måste välja på laxmousse och Eddie Izzard så förlorar nog tyvärr moussen. Men Shoe vinner i alla lägen
    Jag har varit på Christmas Comedy och ska på Jonas Gardell i Januari så jag tyckte doktorinnan skulle få göra någonting kul också.
    My sugar is raw
  • Trinity78
    Shoegirl skrev 2009-12-19 21:30:24 följande:
    Jag har varit på Christmas Comedy och ska på Jonas Gardell i Januari så jag tyckte doktorinnan skulle få göra någonting kul också.
    Tycker du det? Så... jämställt av dig
    Reproductively challenged
  • Senap
    Trinity78 skrev 2009-12-19 21:37:29 följande:
    Tycker du det? Så... jämställt av dig
    Ja, det var ett svagt ögonblick.
    My sugar is raw
Svar på tråden Trådlösa tråden revisited